eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Prace elektryczne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Poznań: Prace elektryczne
Numer ogłoszenia: 386886 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335610 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace elektryczne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych polegające m. in. na usunięciu usterek po kontrolach elektrycznych, wymianie instalacji elektrycznej na 24V, wymianie paneli domofonowych oraz modernizacji instalacji domofonowej w wyznaczonych budynkach komunalnych znajdujących się w Poznaniu na terenie zarządzanym przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. - Biura Obsługi Mieszkańców Nr 2 i Nr 3. Z uwagi na charakter prac, zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zadanie 1 polega na: -usunięciu usterek po kontrolach elektrycznych w następujących nieruchomościach położonych w Poznaniu przy ulicach: Żelazna 9-17, Bałtycka 12, Wilczak 4b, Starołęcka 92, Szczepankowo 72, Wilczak 4; -usunięciu usterek po kontrolach elektrycznych w następujących nieruchomościach położonych w Poznaniu os. Piastowskie 74 (6 lokali), ulice: Darzyborska 1a, Darzyborska 30, Ziębicka 16; -wymianie instalacji elektrycznej na 24V w nieruchomości położonej w Poznaniu przy pl. Wolności 14; -wymianie paneli domofonowych w nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Młyńskiej 11. Zadanie 2 polega na: -modernizacji instalacji domofonowej w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Stary Rynek 9/10; -modernizacji instalacji domofonowej w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Królowej Jadwigi 52,54,54a; -modernizacji instalacji domofonowej w budynku położonym w Poznaniu przy ul. Woźnej 5. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla zadania 1 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 7-10 do SIWZ) składająca się z: 1)Przedmiaru robót+STWiORB dla zadania 1 -ulice: Żelazna 9-17, Bałtycka 12, Wilczak 4b, Starołęcka 92, Szczepankowo 72, Wilczak 4 (załącznik nr 7); 2)Przedmiaru robót+STWiORB dla zadania 1 -os.Piastowskie 74 (6 lok.), ulice: Darzyborska 1, Darzyborska 30, Ziębicka 16 (załącznik nr 8); 3)Przedmiaru robót+STWiORB dla zadania 1 -pl.Wolności 14 (załącznik nr 9); 4)Kosztorysu ofertowego+STWIORB dla zadania 1 -ul.Młyńska 11 (załącznik nr 10) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla zadania 2 określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 11-13 do SIWZ) składająca się z: 1)Kosztorysu ślepego+STWiORB dla zadania 2 -ul.Stary Rynek 9/10 (załącznik nr 11); 2)Kosztorysu ślepego+STWiORB dla zadania 2 -ul.Królowej Jadwigi 52, 54, 54A (załącznik nr 12); 3)Kosztorysu ślepego+STWiORB dla zadania 2 -ul.Woźna 5 (załącznik nr 13). 4.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 6.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia.Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 8.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 1)Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21); 2)Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami); 3)Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Poznania. (Dz. Urz. Woj. 2013.3931). 9.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac dla prac wyszczególnionych w zadaniu 1. 10.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac dla prac wyszczególnionych w zadaniu 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BR TAX Spółka z o.o., ul.Chabrowa 1/12, 63-004 Tulce, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31768,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28389,74

  • Oferta z najniższą ceną: 28389,74 / Oferta z najwyższą ceną: 30477,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.