eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Odbudowa dróg gminnych Gorzyce-Niwka, ul. Kościuszki w Żabnie oraz odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej ul. Zamościa w Łęgu Tarnowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Żabno: Odbudowa dróg gminnych : Gorzyce-Niwka, ul. Kościuszki w Żabnie oraz odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej ul. Zamościa w Łęgu Tarnowskim
Numer ogłoszenia: 38659 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych : Gorzyce-Niwka, ul. Kościuszki w Żabnie oraz odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej ul. Zamościa w Łęgu Tarnowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : a)Odbudowa drogi gminnej Gorzyce - Niwka : W ramach robót przygotowawczych należy oczyścić istniejącą nawierzchnie bitumiczna z zanieczyszczeń. Następnie przewiduje się skropienie emulsja asfaltową szybkosprawna modyfikowaną w ilości 0.3 kg/m2. Dla zlikwidowania istniejących uszkodzeń i nierówności przewidziano wykonanie warstwy wyrównawczej z masy AC 11W w ilości średnio 100 kg/m2. Warstwa ścieralna z masy bitum AC 8 S o gr 4 cm . Szerokość warstw bitumicznych; 1/km 0+500 do 1+510 ---- 4,55 m 2/km 1+510 do 1+600 ---- zwężenie z 4,55 na 4.0 m Projektowany spadek 2 % na prostej oraz łukach poziomych. Utwardzenie poboczy wg następującej technologii: 1/wykonanie koryta ziemnego na głębokość 30 cm 2/dolna warstwa podbudowy z kruszywa 0/63 mm gr 15 cm 3/warstwa z klińca 5/25 mm grubości 8 cm 4/podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami 2/5 mm i 8/11 oraz emulsją asfaltowa w ilości 3,5kg/m2 oraz 1,5 kg/m2 Spadek poprzeczny utwardzonych poboczy 6% a szerokość: 1/0.7 m w km 0+500 do 1+510 2/0.3 m w km 1+510 do 1+60 Pozostała część poboczy o szerokości średnio 0,2 m do km 1+510 zostanie uzupełniona gr. kat.III z wykopu b)Odbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Żabnie Szerokość jezdni przyjęto taka jak istniejąca na całym odcinku przewidzianym do odbudowy . W pierwszej kolejności należy oczyścić istniejącą nawierzchnie, oraz skropić emulsja asfaltową. Następnie wykonane zostanie wyprofilowanie masą bit AC 11 W w ilości średnio 100 kg/m2. do spadku poprzecznego 2%. Na niej ułożona zostanie warstwa ścieralnej z masy AC 8 S gr.4 cm o spadku daszkowym 2 % na prostych i jednostronnym na łukach poziomych . Pobocza w celu ich odbudowy i wzmocnienia planuje się wykonać w następujący sposób : 1/usunąć warstwę utwardzonego gruntu na gr.35 cm na średnio 0.7 m 2/następnie wykonać warstwę z kruszywa łamanego 30-63 mm grubości 20 cm. na szerokości 0,6 m. ze spadkiem 6%. 3/ułożyć warstwę klińca 5/25 m o gr 8 cm 4/wykonać podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami 8/16 mm i 5/8 mm i emulsją asfaltową w ilości 5,0 kg m2 . Na wjazdach do posesji w szerokości pobocza-0,7 m ułożyć nawierzchnie z mas bitumicznych o gr. średnio 6 cm. Wjazdy które są wykonane z kostki brukowej przewidziano do przełożenia istniejącej kostki na szer. 1,0 m . Na skrzyżowaniach z drogami bocznymi w km 1/w km 0+514 ul Cmentarna o pow. 72 m2 2/w km 0+ 758 ul Leśna o pow. 64 m2 3/w km 0+986 bez nazwy o pow. 92 m2 Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni : 1/30 cm---dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 30/63 2/10 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0.31 mm 3/4 cm warstwa wiążąca z masy bitu AC11W 4/5 cm warstwa ścieralna z masy bitum c)Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej ul. Zamościa K203500 Łęg Tarnowski Projektowane roboty: 1/wykonanie rozkopu za ściankami zaplecznymi do wskazanego poziomu w celu uzupełnienia podmytej przestrzeni z istniejącym korpusem, 2/wykonanie zasypki za ściankami zaplecznymi gruntem zgodnie ze specyfikacją, 3/rozbiórka istniejącej nawierzchni przęsła mostu wraz z izolacją, 4/rozbiórka kap chodnikowych, 5/wykonanie płyt przejściowych, 6/wykonanie izolacji bitumicznych na zimno płyt przejściowych, 7/wykonanie izolacji przeciwwilgociowej odsłoniętych powierzchni płyty pomostu, 8/odtworzenie krawężników na dojazdach i na moście, 9/wykonanie podbudowy i nawierzchni na dojazdach do mostu, 10/odtworzenie istniejącej nawierzchni mostu, 11/wykonanie nowych kap chodnikowych, 12/montaż nowych barier ochronnych, 13/umocnienie skarp rzeki narzutem kamiennym na zaprawie cem.-wap. 14/powierzchniowa naprawa stożków nasypu (od strony górnej wody - lewy brzeg), 15/oczyszczenie terenu, 16/otwarcie obiektu. Dokładny zakres określa opis i przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6 ustawy . 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem Odbudowa dróg gminnych : Gorzyce-Niwka, ul. Kościuszki w Żabnie oraz odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej ul. Zamościa w Łęgu Tarnowskim Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w ofercie. 5. Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 8. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy . 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i ust.5. ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz należy załączyć na druku zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ. 1. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenia, lub 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 2. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 3. Aby warunek został spełniony należy w wykazie wykazać co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie lub wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych o wartości brutto minimum 400 000,00 PLN i na potwierdzenie że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone załączyć w/w dowody.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2.Uproszczone kosztorysy ofertowe - element pomocniczy dla Zamawiającego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.