eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Roboty remontowe dotyczące budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Suwałki: Roboty remontowe dotyczące budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45
Numer ogłoszenia: 38643 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, fax 087 5631303.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dotyczące budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Prace remontowe budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 - Remont elewacji i pokrycia dachowego w zakresie opisanym w załączonym przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót obejmujący: - remont części elewacji ( oczyszczenie, dwukrotne zagruntowanie oraz dwukrotne malowanie farbą silikonową elewacji ), - remont części pokrycia dachowego ( wymiana części pokrycia dachowego, uszkodzonego z blachy powlekanej, wymiana pogiętych gąsiorów dachowych, wymiana obróbek przy kominach, pokrycie części dachu 2 razy papą termozgrzewalną ). 2. Wymiana drzwi do kancelarii tajnej: demontaż starych drzwi, dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych - 1 szt. o cechach: prawe, skrzydło z ościeżnicą i progiem metalowym, kolor biały, gładkie o wymiarach 0,80 x 2,00 m bez wizjera, klasa /C/ zgodnie z Polską Normą PN-90/B-92270, wyposażone w zamek drzwiowy wielopunktowy i dodatkowy zamek mechaniczny lub elektroniczny szyfrowy o zmiennym nastawieniu szyfrowym, co najmniej trzytarczowy, o cichym przesuwie, skoku nastawień nie większym niż jedna działka i posiadający minimum 100 podziałek na pokrętle ( minimum 1 000 000 kombinacji ), czas otwarcia zamka przez osobę nieuprawnioną drogą wybierania kolejnych kombinacji powinien wynosić nie mniej niż 20 roboczogodzin, zamek powinien być zabezpieczony przed działaniem destrukcyjnym, w tym przed przewierceniem i prześwietleniem radiologicznym ( promieniowanie co najmniej 10 curie, Co-60 z odległości 760 mm ), zmiana kombinacji powinna być blokowana i uaktywniania kluczem od tyłu obudowy zamka, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 208, poz. 1741 ). Wymagany certyfikat potwierdzający zgodność drzwi z dwoma zamkami z Polską Normą PN-90/B-92270.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, powinien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonywania robót określonych przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać osobę z uprawnieniami do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, 2) posiadać osobę/osoby wyznaczoną/e do montażu drzwi antywłamaniowych do kancelarii tajnej z aktualnym poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego, upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli /poufne/, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 196,poz. 1631 z późn. zm. ) a w przypadku braku takiego poświadczenia wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wystąpi z wnioskiem do Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach, w trybie art. 76 ust. 1 i 3 cyt. wyżej ustawy o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec pracownika/ów, który/którzy wykonywać będzie/będą przedmiot zamówienia; 3) wykonać w okresie pięciu lat (2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty remontowe każda o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł; 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, musi spełniać następujące warunki: 1) średnie roczne obroty w robotach budowlanych w ostatnich trzech latach powinny wynosić co najmniej 250 000 zł, 2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1-4 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem nr 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru ( np. Krajowego Rejestru Sądowego ) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): 1) informację o osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi na dowód czego dołączą kserokopię uprawnień - zgodnie z Załącznikiem nr 3, 2) aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli /poufne/, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 196,poz. 1631 z późn. zm. ) osoby/osób wyznaczonej/ych do montażu drzwi antywłamaniowych do kancelarii tajnej, a w przypadku braku takiego poświadczenia oświadczenie Wykonawcy, że jeżeli jego oferta zostanie wybrana, wystąpi z wnioskiem do Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach, w trybie art. 76 ust. 1 i 3 cyt. wyżej ustawy o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec pracownika/ów, który/którzy wykonywać będzie/będą przedmiot zamówienia. 3) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat (2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 robót remontowych każda o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 4. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) oświadczenie finansowe za lata 2005-2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wymagane średnie roczne obroty w robotach budowlanych w wysokości nie mniejszej niż 250.000 zł - zgodnie z Załącznikiem nr 5 ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot ), 2) aktualną na okres realizacji zamówienia polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 100.000 zł. ( W przypadku oferty wspólnej, należy złożyć aktualne na okres realizacji zamówienia polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające, że każdy z wykonawców składających ofertę wspólną jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Łączna kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 100.000 zł ). 5. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym - Załącznik nr 1; 6. Do oferty dołączyć: 1) parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany na każdej stronie przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiegho 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.