eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO, DŁUGOTERMINOWEGO NA DOFINANSOWANIE PROJEKTU PN. PRZEBUDOWA DRÓG DO UZDROWISK POWIATU GORLICKIEGO.



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Gorlice: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO, DŁUGOTERMINOWEGO NA DOFINANSOWANIE PROJEKTU PN. PRZEBUDOWA DRÓG DO UZDROWISK POWIATU GORLICKIEGO.
Numer ogłoszenia: 386422 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Gorlickiego , ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 354 87 01, faks 18 354 87 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU BANKOWEGO, DŁUGOTERMINOWEGO NA DOFINANSOWANIE PROJEKTU PN. PRZEBUDOWA DRÓG DO UZDROWISK POWIATU GORLICKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kwota kredytu: 1.646.029 zł (stanowiąca ok. 34 % wartości robót), wypłata kredytu: w okresie od podpisania umowy do 30 grudnia 2009 r, w transzach lub jednorazowo wg zlecenia zamawiającego na wskazany przez niego rachunek, okres spłaty kredytu: lata 2010 - 2014, w 16 równych ratach płatnych do 25 dnia miesiąca kończącego kwartał począwszy od 25 marca 2010 r, odsetki płatne w ratach kwartalnych do końca miesiąca kończącego kwartał na podstawie dokumentu obciążeniowego wystawionego przez bank na dzień przypadającej spłaty raty kredytu, przy czym pierwsze odsetki naliczone zostaną na dzień uruchomienia ostatniej transzy kredytu w m-cu grudniu 2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 3 do SIWZ); inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 3) Harmonogram spłaty kredytu oraz odsetek według zasad określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 4) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ; 5) Wyliczenie kosztów zaciągnięcia kredytu - zał. Nr 2.a) do SIWZ; 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych , 7) Proponowany przez Wykonawcę - projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/gorlicki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. Nr 309.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.