eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › przebudowa drogi powiatowej nr 47521 Sulmierzyce - Milicz od km 11 + 700 do km 18 + 060



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38636

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Milicz: przebudowa drogi powiatowej nr 47521 Sulmierzyce - Milicz od km 11 + 700 do km 18 + 060 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Milicki, do kontaktów: Władysław Szydełko, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840704, fax 071 3840704, e-mail: stpmilicz@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.milicz-powiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 47521 Sulmierzyce - Milicz od km 11 + 700 do km 18 + 060. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa nr 47521 Sulmierzyce - Milicz od km 11 + 700 do km 18 + 060 (Nowy Zamek - Wszewilki). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 47521 Suhnicrzyce-Milicz od km 11+700 do km 18+060 tj. od miejscowości Nowy Zamek do miejscowości Wszewilki polegająca na poszerzeniu pasa jezdni do normatywnych 6m i położeniu nowej nawierzchni bitumicznej o powierzchni 38390,6 m kw. wraz ze zmodernizowaniem 4 skrzyżowań oraz 4 zatok autobusowych, a także budowa chodnika we wsi Godnowa o powierzchni 2350m kw. z betonowych kostek, brukowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Wykonawca wykaże przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 8 mln. zł. oraz dysponuje własnymi środkami finansowymi w wysokości 600 tys.zł. (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innych o ile środki te nie są przeznaczone na realizację konkretnego celu); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Wykonawca wykaże, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 19 lipca 2001 do 18 lipca 2006r.roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał przynajmniej jedną robotę o łącznej powierzchni masy bitumicznej powyżej 35 tys. m kw. i wartości powyżej 4 000 tys. zł. 6)Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.25 - Drogi jednopasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi o długości 6,360 km o nawierzchni bitumicznej - poszerzenie jezdni oraz nakładka o powierzchni 38390 m kw. Budowa chodnika we wsi Godnowa o powierzchni 2330 m kw. z betonowych kostek brukowych wraz z kanalizacją deszczową: Zamawiający wymaga wykonania robót o wartości 3 400 tys. zł. w 2006r i pozostała wartość namówienia w 2007r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.10.2006; lub data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 145 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest ułożenie następujących dokumentów: - dowód wniesienia wadium; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nic wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. I pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie tub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniom wzoru; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz, osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - stwierdzających, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia - świadectwo kontroli jakości ISO 9001 lub odpowiednie; - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres; - Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wykazu wykonanych jako strona umowy robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. Od 19 lipca 2001r. do 18 lipca 2006r. robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - czy podmiot ubiegąiacy się o zamówienie znajduje się w sytuacji ekonomicznej I finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca wykaże przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 8 min zł. oraz dysponuje własnymi środkami finansowymi w wysokości 600 tys. zł. (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innych o ile środki te nie są przeznaczone na realizację konkretnego celu) - czy polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzająca, że wykonawca jesl ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 1000 tys. zł - czy Wykonawca jako strona umowy wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania t., od 19 lipca 2001 do 18 lipca 2006r. rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał przynajmniej jedną robotę o łącznej powierzchni masy bitumicznej powyżej 35 tys. m kw. i wartości powyżej 4 000 lys. zł. - czy posiada pracowników o odpowiednim wykształceniu z właściwymi wymaganymi uprawnieniami budowlanymi w zakresie specjalności inżynieryjnej, robót drogowych i kanalizacji sanitarnych - czy złożona oferto spełnia wymagane w opisie SIWZ warunki i wymagania łącznej powierzchni masy bitumicznej powyżej 35 tys. m kw. i wartości powyżej 4 000 tys. zł. - Wykonawca udzieli 36- miesięcznej gwarancji na wykonane roboty; - oraz złożą dokumenty wymagane wynikające z opsu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.milicz-powiat.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wysyłana na wniosek oferenta - płatność faktura VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nei dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 28.09.2006; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 12:15, siedziba Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Miliczu ul. Wojska Polskeigo 38, 56- 300 Milicz pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Priorytet 1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów i Priorytetu 3 - Rozwój lokalny z wyłączeniem Działania 3.4 mikroprzedsiębiorstwa, Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004- 2006 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.