To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Opole: dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
Numer ogłoszenia: 386348 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347884 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa wraz z montażem mebli (kod CPV 39130000-2) na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu. CZĘŚĆ A: dostawa wraz z montażem szaf do zabudowy. CZĘŚĆ B: dostawa wraz z montażem mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych. CZĘŚĆ C: dostawa mebli gabinetowych. CZĘŚĆ D: dostawa krzeseł i foteli obrotowych. CZĘŚĆ E: dostawa krzeseł i foteli konferencyjnych stanowiących uzupełnienie już istniejącego wyposażenia gabinetów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 54648.35 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ A: dostawa wraz z montażem szaf do zabudowy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa Michał Markowicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa Michał Markowicz
- STOLMAR Meble na wymiar Michał Markowicz, Białobrzegi 288, 37-114 Białobrzegi, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7760.50
- Oferta z najniższą ceną: 7760.50 oferta z najwyższą ceną: 13496.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ B: dostawa wraz z montażem mebli na doposażenie pomieszczeń biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa Michał Markowicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa Michał Markowicz
- STOLMAR Meble na wymiar Michał Markowicz, Białobrzegi 288, 37-114 Białobrzegi, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19395.85
- Oferta z najniższą ceną: 19395.85 oferta z najwyższą ceną: 58425.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ C: dostawa mebli gabinetowych:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"BAKO" SPÓŁKA CYWILNA MAREK SAWULSKI SYLWIA SAWULSKA JANUSZ SAWULSKI
- BAKO s.c. Janusz Sawulski, Jacek Zalwert, ul.Niemodlińska 19/1, 45-710 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10134.00
- Oferta z najniższą ceną: 10134.00 oferta z najwyższą ceną: 11016.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ D: dostawa krzeseł i foteli obrotowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MD Projekt, ul.Centralna 49, 43-186 Orzesze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9228.00
- Oferta z najniższą ceną: 9228.00 oferta z najwyższą ceną: 16200.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: CZĘŚĆ E: dostawa krzeseł i foteli konferencyjnych stanowiących uzupełnienie już istniejącego wyposażenia gabinetów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERIWA s.j. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Al.Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8130.00
- Oferta z najniższą ceną: 8130.00 oferta z najwyższą ceną: 14958.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola w zakresie fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
- DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- D/22/2024/A Zakup i dostawa mebli biurowych dla Biura Rachunkowości Uniwersytetu Opolskiego
- [D/40/2024] Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Remont pokrycia dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnie w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
- D/22/2024/A Zakup i dostawa mebli biurowych dla Biura Rachunkowości Uniwersytetu Opolskiego
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu kazimierskiego
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Zduny"
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.