eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, żwirowej i gruntowej oraz chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Wieliszew: Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, żwirowej i gruntowej oraz chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 386192 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wieliszew , ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, żwirowej i gruntowej oraz chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, żwirowej i gruntowej oraz chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Część 1: Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobowe skuteczne odśnieżanie oraz usuwanie śliskości dróg pierwszej i drugiej kolejności zimowego utrzymania dróg poprzez wykonywanie następujących prac: a) odśnieżanie dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; b) zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; c) odśnieżanie dróg i ulic wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; d) wywóz nadmiaru śniegu. Szczegółowy wykaz dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wytypowanych do zimowej akcji odśnieżania wraz z podaniem kolejności odśnieżania i likwidacji gołoledzi zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ, natomiast opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. Część 2: Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobowe skuteczne odśnieżanie dróg trzeciej kolejności zimowego utrzymania (dróg gminnych żwirowych i gruntowych) poprzez wykonywanie następujących prac: a) odśnieżanie dróg i ulic na całej szerokości jezdni w celu zapewnienia ciągłości ruchu. Szczegółowy wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej wytypowanych do zimowej akcji odśnieżania wraz z podaniem kolejności odśnieżania zawiera Załącznik Nr 6a do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 7a do SIWZ. Część 3: Zimowe utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobowe skuteczne odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników i ciągów pieszo-rowerowych na całej szerokości nawierzchni wraz z dojściami do przejść dla pieszych i terenu wiat przystanków autobusowych poprzez wykonywanie następujących prac: a) odśnieżanie chodników i ciągów pieszo - rowerowych na całej nawierzchni w celu zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa ruchu; b) zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej nawierzchni chodników i ciągów pieszo - rowerowych; c) odśnieżanie wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej nawierzchni chodników i ciągów pieszo - rowerowych. Szczegółowy wykaz chodników wytypowanych do zimowej akcji odśnieżania wraz z podaniem kolejności odśnieżania zawiera Załącznik Nr 6b do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 7b do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w sytuacji wystąpienia nieprzewidzianych warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2012/2013, które będą niekorzystne i przewidywany zakres usług będzie niewystarczający.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania częściowego nr 1: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy i 00/100) dla zadania częściowego nr 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące i 00/100) dla zadania częściowego nr 3: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset i 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.10.2012 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 51 8013 0006 2001 0000 1720 0001; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu usług, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonego w SIWZ. Wykonawca ma także obowiązek załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz oferty, zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do SIWZ; Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ; Zaparafowany Wzór umowy, zgodnie z treścią Załącznika Nr 7, 7a lub 7b do SIWZ - w zależności od wybranych przez Wykonawcę Części zamówienia; Zaparafowany Dowód wniesienia wadium: - dla Części 1: w kwocie 6 000,00 złotych; - dla Części 2: w kwocie 4 000,00 złotych; - dla Części 3: w kwocie 1 500,00 złotych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 7, 7a i 7b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w postanowieniach umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a) zmiana stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie wynikała ze zmian przepisów prawa, w takim wypadku do rozliczeń zostanie podana przez Wykonawcę stawka netto i odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT zostanie wyliczona wartość brutto, zmiana taka może spowodować zmianę wartości umowy i będzie wprowadzona aneksem; b) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków pogodowych, w których konieczne będzie prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie 2012/2013.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieliszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, pok nr 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wieliszew - Biuro Obsługi Klienta, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobowe skuteczne odśnieżanie oraz usuwanie śliskości dróg pierwszej i drugiej kolejności zimowego utrzymania dróg poprzez wykonywanie następujących prac: a) odśnieżanie dróg i ulic na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; b) zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; c) odśnieżanie dróg i ulic wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni, wraz z zatokami autobusowymi; d) wywóz nadmiaru śniegu. Szczegółowy wykaz dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej wytypowanych do zimowej akcji odśnieżania wraz z podaniem kolejności odśnieżania i likwidacji gołoledzi zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ, natomiast opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobowe skuteczne odśnieżanie dróg trzeciej kolejności zimowego utrzymania (dróg gminnych żwirowych i gruntowych) poprzez wykonywanie następujących prac: a) odśnieżanie dróg i ulic na całej szerokości jezdni w celu zapewnienia ciągłości ruchu. Szczegółowy wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej wytypowanych do zimowej akcji odśnieżania wraz z podaniem kolejności odśnieżania zawiera Załącznik Nr 6a do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 7a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wieliszew w sezonie 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje całodobowe skuteczne odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników i ciągów pieszo-rowerowych na całej szerokości nawierzchni wraz z dojściami do przejść dla pieszych i terenu wiat przystanków autobusowych poprzez wykonywanie następujących prac: a) odśnieżanie chodników i ciągów pieszo - rowerowych na całej nawierzchni w celu zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa ruchu; b) zwalczanie śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej nawierzchni chodników i ciągów pieszo - rowerowych; c) odśnieżanie wraz ze zwalczaniem śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej nawierzchni chodników i ciągów pieszo - rowerowych. Szczegółowy wykaz chodników wytypowanych do zimowej akcji odśnieżania wraz z podaniem kolejności odśnieżania zawiera Załącznik Nr 6b do SIWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 7b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.