eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirów › Udzielenie konsolidacyjnego kredytu bankowego w wysokości 542.000zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Mirów: Udzielenie konsolidacyjnego kredytu bankowego w wysokości 542.000zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów.
Numer ogłoszenia: 386180 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirów , Mirów Stary 27, 26-503 Mirów, woj. mazowieckie, tel. 48 628 38 89, faks 48 628 38 89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie konsolidacyjnego kredytu bankowego w wysokości 542.000zł z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 542.000zł ( Pięćset czterdzieści dwa tysiące złotych) z przeznaczeniem na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów w następujących bankach: -w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Radomiu-kwota 441.300zł, -w Banku Spółdzielczym w Iłży-kwota 22.200zł, -w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie-kwota 78.500zł. Bank udzielający kredytu po podpisaniu umowy dokona spłaty powyższych zobowiązań na konta w/w banków podanych przez Zamawiającego. 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił kredytu na wniosek Zamawiającego w trzech transzach: I transza do dnia 29.10.2013r w wysokości 36.666,68, II transza do dnia 27.11.2013r w wysokości 60.666,66, III transza do dnia 27.12.2013r w wysokości 444.666,66. 2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2020r. 3. Karencja w spłacie kredytu do 30 stycznia 2017r. 4. Spłata kredytu w ratach i terminach miesięcznych płatnych do ostatniego dnia każdego miesiąca. 5. Oprocentowanie oparte o stawkę WIBOR 1M liczony jako średnią arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy. 6. Marża banku jest wartością stałą w okresie obowiązywania umowy. 7. Spłata odsetek w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca. Do wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku w poszczególnych miesiącach. 8. Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu. 9. Możliwość wcześniejszej przed ustalonym terminem spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. 10. W przypadku wcześniejszej spłaty kapitału odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 11.Możliwość przesunięcia, wydłużenia terminów spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 12.Zabezpieczenie spłaty kredytu-weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 13.Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej stosować będzie kryterium, łączny koszt udzielenia i obsługi kredytu. 14.Dopuszcza się możliwość przesunięcia terminów przekazania poszczególnych transz oraz zmiany ich wartości. 15.Zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat w przypadku nie wykorzystania kredytu lub jego transzy, bank nie pobierze dodatkowych prowizji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mirow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mirów, 26-503 Mirów Stary 27, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mirów, Mirów Stary 27, 26-503 Mirów Stary, pokój nr 13 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.