eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › budowa sieci wodociągowej z rur PE od m. Walcz do m. Ostrowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38563

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wałcz: budowa sieci wodociągowej z rur PE od m. Walcz do m. Ostrowiec Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wałcz, do kontaktów: Marek Pawlik, Stanisław Saks, ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580242, 067 2580241, fax 067 2580241, e-mail: ug.marek@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.walcz.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej z rur PE od m. Walcz do m. Ostrowiec. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Ostrowiec - Wałcz Gm. Walcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci wodociągowej od m. Wałcz do m. Ostrowiec z rur ciśnieniowych zgrzewanych PE o średnicy 160 mm długości 3.282 m. Roboty będą prowadzone częściowo w pasie drogowym drogi krajowej nr 22. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową 2. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: 1. budowa rurociągu z rur ciśnieniowych PE łączonych metodą zgrzewania o średnicy 160 mm długości 3.282 m, 2. budowa studzienki wodomierzowej z zaworem antyskażeniowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie: 1. Kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. 2. Kierownik robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Kadra kierowania budową (kierownik budowy i kierownik robót ) musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995 r. - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł każda, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, 3. w okresie ostatnich 3 lat zatrudniali przeciętnie 10 osób na umowę o pracę, 4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (maszyny do prac ziemnych, dźwigi o udźwigu min. 1,5t, szalunki do wykopów, zestaw do pompowania wód gruntowych powierzchniowych i zestaw do pompowania próżniowego, środki transportu ciężarowego i dostawczego), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł, 6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawniania budowlane), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. b) dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać : ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł każda. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,80 Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany następująco: a) wielkość przychodów za 2005r - w skali 0 - 40 pkt, b) wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za 2005r - w skali 0 - 60 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a), b) na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za (a + b) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie oceną za ten warunek będzie suma średnich arytmetycznych uzyskana za poszczególne elementy oceny warunku, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (krótki opis doświadczeń zawodowych) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego. 5. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 7. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Rachunek zysków, strat i zobowiązań i należności za rok 2005r lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2005r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: 35 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: zapłata po otrzymaniu SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.