eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zadzim › udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zadzim, pow. poddębicki, woj. łódzkie



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38554

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zadzim: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zadzim, pow. poddębicki, woj. łódzkie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zadzim, do kontaktów: Ufnalski Marian, Zadzim 44, 99-232 Zadzim, woj. łódzkie, tel. 043 6786160, fax 043 6786660, e-mail: ug_zadzim@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugzadzim.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zadzim, pow. poddębicki, woj. łódzkie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Gminy w Zadzimiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego dla Gminy Zadzim na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2006r. w kwocie 1 813 039,00zł. okres kredytowania 8 lat 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie i dokumenty potwierdzające, że oferty w okresie ostatnich 3 lat( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania wykonał co najmniej jedną podobną usługę - udzielenie kredytu długoterminowego o wartości co najmniej 1 800 000,00 zł 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.14.10.00 - Usługi obsługiwania rynków finansowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.15.10.00 - (3) Usługi obsługiwania rynków finansowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Koszt obsługi kredytu 362 773,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 20.08.2006; lub data zakończenia: 31.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osboami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za spełnienie warunków posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w ostatnich 3 latach co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, Za spełnienie warunków dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie przez oferenta dysponowanie, co najmniej 5 osobami, Za spełnienie warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie przez oferenta środków finansowych lub zdolności kredytowych w wysokości co najmniej zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu waunków udziału w postepowaniu, aktualny odpis z właściewgo rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego ZUS, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, Wykaz wykonanych podobnych usług w okresie ostatnich 3 lat, informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracownikow, sprawozdanie finansowe, polisę ubezpieczeniową

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzadzim.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2006, godzina 11:30, Urząd Gminy w Zadzimiu, Zadzim 44; 99-232 Zadzim pok. nr 16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.