eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa artykułów biurowych, galanterii biurowej oraz kopert biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Warszawa: Zakup i dostawa artykułów biurowych, galanterii biurowej oraz kopert biurowych
Numer ogłoszenia: 385466 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336602 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 12 51 390, faks 22 12 51 313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych, galanterii biurowej oraz kopert biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych, galanterii biurowej oraz kopert biurowych na potrzeby Prokuratury Generalnej wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. wykaz artykułów biurowych, galanterii biurowej oraz kopert, ich ilości oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony przez wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ stanowić będzie Kalkulację ceny oferty, tj. Załącznik do Formularza ofertowego (do Załącznika Nr 3 do SIWZ) 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Wzór Umowy. 5. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie zrealizowane będzie zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o. o, ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139886,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130152,57

  • Oferta z najniższą ceną: 120302,62 / Oferta z najwyższą ceną: 130152,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.