eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO W.SZ.S.



Ogłoszenie z dnia 2005-08-02

POZYCJA 38541

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO W.SZ.S. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, do kontaktów: WOJCIECH MAREK PUTON, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 lok. 58, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 361 39 00, fax (048) 345 11 18, www.wss.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ALICJA BUGAJSKA, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 / 58, 26-617 RADOM, woj. MAZOWIECKIE, tel. (048) 361 39 00, fax (048) 345 11 18. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, IZABELA GAWLIK, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 / 58, 26-617 RADOM, woj. MAZOWIECKIE, tel. 0-48 361-49-69, fax (048) 345 11 18, e-mail: --, --. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, WIESŁAWA KORCZAK, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 / 58, 26-617 RADOM, woj. MAZOWIECKIE, tel. 0-48 361-39-00, fax (048) 345 11 18, e-mail: ----, ----. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO W.SZ.S. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności. Zamówienie składa się z 7 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne częsci, ale dana część zamówienia jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części według własnego wyboru. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. J. Aleksandrowicza 5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.13.11.00 - Produkty mięsno - wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartośc zamówienia przekracza 130.000 Euro. Zamówienie zostało podzielone na 7 części. Część I- Mięso i wyroby wędliniarskie - poz. 38, Część II - Nabiał - poz. 15, Część III - Pieczywo - poz. 13, Część IV- Jaja- poz. 1, Część V - Artykuły żywnościowe i przetwory spożywcze - poz. 88, Część VI- Drób i wędliny drobiowe - poz. 20, Część VII - Mleka modyfikowane - poz.27. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w łącznej kwocie wynosi: 20.250,00 PLN. Wysokość wadium na poszczególne części określona została w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wszelkie informacje, formalności jakich musi dokonać Wykonawca oraz warunki jakie musi spełniać - określone są w Ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zgodne z par. 1.1.1, 1.1.4, 1.1.5, 1.1.6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy ( Dz.U. Nr71, poz.645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zgodne z par. 1.3.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy ( Dz.U. Nr71, poz.645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zgodne z par. 1.2.5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy ( Dz.U. Nr71, poz.645). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: sprawa nr 23/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Zgodnie z art. 86 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych otawrcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.09.2005, godzina 11:30, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. J. Aleksandrowicza 5/58, Sala Konferencyjna nr 13.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00, 15.13.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest mięso i wyroby wędliniarskie. 3) Zakres lub wartość: Część składa się z 38 pozycji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest nabiał. 3) Zakres lub wartość: Część składa się z 15 pozycji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.81.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prezdmiotem zamówienia jest pieczywo i wyroby ciastkarskie. 3) Zakres lub wartość: Część składa się z 13 pozycji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są jaja. 3) Zakres lub wartość: Część składa się z 1 pozycji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00, 15.60.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są różne artykuły żywnościowe i przetwory spożywcze. 3) Zakres lub wartość: Część składa się z 88 pozycji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00, 15.11.20.00, 15.11.22.10, 15.13.11.35. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przdmiotem zamówienia jest drób i wędliny drobiowe. 3) Zakres lub wartość: Częśc składa się z 20 pozycji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są mleka modyfikowane. 3) Zakres lub wartość: Część składa się z 27 pozycji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.