eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa mebli dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38533

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa mebli dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Warszawski - Wydział Zarządzania, do kontaktów: Alicja Zielonka, ul. Szturmowa 1/3, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5534142, fax 022 5534001. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wz.uw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli dla Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa, ul. Szturmowa 1/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli i akcesoriów meblowych przeznaczonych na wyposażenie zmodernizowanego budynku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz ich zmontowanie, wniesienie i ustawienie we wskazanych pomieszczeniach Wydziału. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi złożyć w ofercie: 1) atest higieniczny bejcy do drewna, 2) atest higieniczny lakieru do mebli, 3) świadectwo jakości zdrowotnej płyty laminowanej, 4) świadectwo na emisję formaldechydu z płyty wiórowej laminowanej, 5) atest higieniczny obrzeża do płyt wiórowych, 6) certyfikat potwierdzający spełnienie przez producenta wymagań norm ISO 9001:2000/EN ISO 9001:2000. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje meble i akcesoria biurowe do: - gabinetu dziekana, - pokoju kierownika studiów, - dziekanatów, - sali konferencyjnej, - pokoi profesorskich, - pokoi wykładowców, - biblioteki, - poczekalni. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w kwocie 16 000,00 PLN (szesnaście tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymagane jest posiadanie w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej zapisu potwierdzającego, że przedmiot działalności wykonawcy jest tożsamy z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Dla spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wymagane jest: 1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia nie krócej niż od 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, 2) zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień z zakresu dostawy wyposażenia meblowego do obiektów dydaktycznych lub użyteczności publicznej o wartości jednostkowej zamówienia, przekraczającej 100 000 PLN netto (bez VAT), potwierdzonych dokumentem od zamawiającego, świadczącym o należytym wykonaniu zamówienia. 3. Dla spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane jest: 1) osiągnięcie w ostatnim roku obrotowym dodatniego wyniku finansowego na działalności gospodarczej (przychody przewyższające koszty); 2) posiadanie na rachunku bankowym lub w Spółdzielczej Kasie Oszczędnościowo-Kredytowej - co najmniej jeden raz w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, środków finansowych w wysokości przekraczającej 300 000 PLN lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 600 000 PLN. 4. Oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. Ocena będzie dokonywana na zasadzie "spełnia - nie spełnia" i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem dostaw zrealizowanych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności zamawiającego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ - "DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE"; d) dokumenty potwierdzające, że powyższe dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje): e) rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - kopia złożonego do Urzędu Skarbowego zeznania podatkowego z podatku dochodowego związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą za ostatni rok podatkowy; f) informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; informacja musi być sporządzona w sposób umożliwiający dokonanie oceny spełniania przez wykonawcę warunku opisanego w pkt 3 ppkt 2 - sekcja III.2 niniejszego ogłoszenia; g) polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt a - b - składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów (..) (Dz.U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 80 2. jakość (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wz.uw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 12:15, siedziba Wydziału Zarządzania UW, pok nr 206C.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.