eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa sprzętu do pielęgnacji nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy sztucznej w ramach zadania inwestycyjnegoModernizacja bazy sportowej dla szkolenia młodzieży uzdolnionej piłkarsko w Legnicy przy ul. Grabskiego 14.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Legnica: Dostawa sprzętu do pielęgnacji nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy sztucznej w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja bazy sportowej dla szkolenia młodzieży uzdolnionej piłkarsko w Legnicy przy ul. Grabskiego 14.
Numer ogłoszenia: 385316 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do pielęgnacji nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy sztucznej w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja bazy sportowej dla szkolenia młodzieży uzdolnionej piłkarsko w Legnicy przy ul. Grabskiego 14..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: 1) Sprzęt do pielęgnacji nawierzchni boiska do piłki nożnej ze sztucznej trawy . Parametry istniejącej nawierzchni z trawy sztucznej: wysokość włókna 40mm, włókna monofilowe, polietylen, grubość 220 mikronów, ilość włókien 117 600 szt/m2, wypełnienie: piasek kwarcowy o średnicy 0,3-1,0mm, 15kg/10mm, granulat termoplastyczny TPO 1,5-2,5 mm 8-9kg/m2, Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednostki napędowej wraz z urządzeniami do pielęgnacji, utrzymania i konserwacji boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy. W skład zamawianego zestawu oprócz jednostki napędowej dostosowanej do pracy na boiskach sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy wchodzą następujące urządzenia: - urządzenie szczotkujące do równomiernego rozprowadzania granulatu gumowego i wyrównywania ułożenia włókien sztucznej trawy, - urządzenie do spulchniania rozluźniania granulatu gumowego oraz rozprostowywania i podnoszenia włókien sztucznej trawy, - urządzenie zamiatająco - oczyszczające, - pług lemieszowy do odśnieżania, 2) Parametry techniczne urządzeń: 2.1. Jednostka napędowa: - dostosowana do pracy na boiskach o nawierzchni ze sztucznej trawy musi współpracować ze wszystkimi zamawianymi urządzeniami, -nacisk nie większy iż 0,75 kg/cm2, - silnik wysokoprężny o mocy min 18 KM, - napęd na wszystkie koła, - wyposażona w układ zawieszenia tylni i przedni umożliwiający podnoszenie i pracę z dostarczanymi w zestawie urządzeniami, - układ kierowniczy hydrauliczny ze wspomaganiem, - wyposażona w hak tylny, - ogumienie specjalistyczne, szerokie na trawę sztuczną, - promień skrętu do 300 cm, - prędkość robocza podczas pracy na boisku nie większa niż 10km/h, - wyposażona w oświetlenie. 2.2 Urządzenie szczotkujące do równomiernego rozprowadzania granulatu gumowego i wyrównywania ułożenia włókien sztucznej trawy: - sprzęgnięcie z jednostką napędową jak w pkt. 2.1, - szerokość robocza min. 150cm, -regulacja głębokości pracy, - rodzaj włosia szczotek - twarde specjalistyczne do sztucznej trawy, ułożone na listwach częściowo prostopadle, a częściowo ukośnie do kierunku jazdy z możliwością pracy zarówno w ułożeniu przednim urządzenia jak i po obrocie o kąt 180°, - możliwość sprzęgnięcia ze zgrzebłem (praca wspólna) jak w pkt. 2.3. 2.3 Urządzenie do spulchniania i rozluźniania granulatu gumowego oraz rozprostowywania i podnoszenia włókien sztucznej trawy: - sprzęgnięcie z jednostką napędową jak w pkt. 2.1, - szerokość robocza minimum 120 cm, - zgrzebło wyposażone w minimum 4 rzędy szpil mocowanych na wahliwych ramach, -wyposażone w przynajmniej jedno koło wsporcze. 2.4. Urządzenie zamiatająco - oczyszczające; urządzenie do zbierania z powierzchni boiska zanieczyszczeń i wierzchniej warstwy granulatu, przy pomocy szczotki, która wrzuca je na sito ruchome oddzielające granulat od większych zanieczyszczeń kierowanych do zbiornika: - szerokość robocza minimum 100 cm, - sprzęgnięcie z jednostką napędową jak w pkt. 2.1, - możliwość regulacji głębokości czyszczonej warstwy granulatu, - możliwość pracy przy różnych prędkościach jazdy jednostki napędowej, - element przesiewający - drgające sito, - wyposażone w dodatkową szczotkę do wyrównywania granulatu po przesiewie, - element podnoszący zanieczyszczenia i granulat - obrotowa szczotka, - wyposażone w przynajmniej dwa koła wsporcze. 2.5. Pług lemieszowy do odśnieżania do montażu przedniego: - sprzęgnięcie z jednostką napędową jak w pkt. 2.1, - szerokość robocza pługu - minimum 130 cm, - regulowana wysokość zbierania śniegu nad sztuczną trawą, - regulowany kąt nachylenia pługu do kierunku jazdy, - listwa zgarniająca z tworzywa sztucznego. 3. Pozostałe wymagania : 3.1 Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji 2010 lub 2009. Do oferty należy załączyć szczegółowy opis sprzętu oraz foldery, zdjęcia i inne materiały z których będzie niezbicie wynikało, że oferowane urządzenia spełniają w/w kryteria . 3.2 Wykonawca sprzętu zapewni pełną funkcjonalność całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie udzielonej 36 miesięcznej gwarancji biegnącej od daty wykonania dostawy (data protokołu odbioru bez usterek). 3.3 Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi nieodpłatne szkolenia z obsługi i konserwacji dostarczonych urządzeń. Szkolenie obejmie wskazane przez zamawiającego osoby (nie więcej niż trzy). Częścią szkolenia musi być praktyczna obsługa wszystkich urządzeń przez osoby szkolone pod nadzorem przedstawiciela Dostawcy. Szkolenie odbędzie się w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Dostawca musi wystawić pisemny dokument stwierdzający, że osoby szkolone zostały przygotowane do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest w okresie obowiązywania gwarancji do przeprowadzenia trzech nieodpłatnych przeglądów sprawdzających stan techniczny dostarczonych urządzeń. Pierwszy przegląd odbędzie się po upływie 12 miesięcy, drugi przed upływem 24 miesięcy od daty dostarczenia urządzeń, trzeci przed upływem gwarancji. 3.5 Wykonawca razem z dostawą urządzeń dostarczy zamawiającemu instrukcję ich obsługi w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty (certyfikaty, atesty, homologacje dopuszczenia do pracy itp.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę sprzętu do pielęgnacji nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy sztucznej, będącego przedmiotem zamówienia, o wartości min 90% ceny oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz. b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość min. ceny oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wg załączonego druku Rozdziału Nr 1 siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. Aktualny odpis winien określać miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdziału 2 siwz. Oświadczenia winni złożyć wszyscy wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp- wg załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdziału 2 siwz. Oświadczenia winni złożyć w zależności od osobowości prawnej wykonawcy: osoby fizyczne, wspólnicy spółki (wszyscy), członkowie zarządu spółki (wszyscy), partnerzy spółki (wszyscy), komplementariusze spółki (wszyscy), dotyczy to również wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- wg załącznika nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdziału 2 siwz + dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 6. Oświadczenie- zgoda Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdziału 2 siwz. 7. Oświadczenie Wykonawcy- wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdziału 2 siwz. 8. Oświadczenia Wykonawcy dotyczące sprzętu - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców Rozdziału 2 siwz. 9. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 siwz - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy - wg Formularza oferty - Rozdział Nr 1 siwz. 11. Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z zamówieniem i przyjmuje jego warunki bez zastrzeżeń - wg Formularza oferty - Rozdział Nr 1 siwz. 12. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 13. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt. 13 niniejszej instrukcji polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 14. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 15. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 16. Wymagane w punkcie 8 Instrukcji dla Wykonawców Rozdziału 2 siwz certyfikaty oraz deklaracje i oświadczenia producentów. 17. Szczegółowy opis sprzętu oraz foldery, zdjęcia i inne materiały, z których będzie niezbicie wynikało, że oferowane urządzenia spełniają kryteria przedmiotu zamówienia. 18. Kartę gwarancyjną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.