eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › modernizacja /przebudowa/ drogi gminnej nr F007427 w m. Bukowina Bobrzańska Górna - etap III



Ogłoszenie z dnia 2005-08-02

POZYCJA 38512

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żagań: modernizacja /przebudowa/ drogi gminnej nr F007427 w m. Bukowina Bobrzańska Górna - etap III

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy w Żaganiu, do kontaktów: Barbara Sitek-Mazur, ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, e-mail: rf.ug.zagan@wp.pl, www.bip.gminazagan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Gminy w Żaganiu, Barbara Sitek-Mazur, ul. Armii Krajowej 9, pokój nr 7, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068-3777021, fax 068-3772336, e-mail: urzad@gminazagan.pl, www.bip.gminazagan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Gminy w Żaganiu, Barbara Sitek-Mazur, ul. Armii Krajowej 9, pokój nr 7, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068-3777021, fax 068-3772336, e-mail: urzad@gminazagan.pl, www.bip.gminazagan.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Gminy w Żaganiu, Barbara Sitek-Mazur, ul. Armii Krajowej 9, pokój nr 7, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068-3777021, fax 068-3772336, e-mail: urzad@gminazagan.pl, www.bip.gminazagan.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja /przebudowa/ drogi gminnej nr F007427 w m. Bukowina Bobrzańska Górna - etap III. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja /przebudowa/ drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej długości 1.521,80m, szer.3,00 do 4,00 m i powierzchni 5.754,40 m 2. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bukowina Bobrzańska Górna. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 14.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2/spełniają warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3/ wykonają zamówienie w wymaganym przez zamawiającego terminie, 4/ udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane w wymiarze 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego, 5/posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach, legitymującą się przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 6/w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 roboty w zakresie inwestycji drogowych o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, 7/posiadają wymagany sprzęt, 8/ potwierdzą, że znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia i przedstawią informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 100 % ceny oferty, 9/ zaakceptują następujące warunki płatności: nie dopuszcza sie płatności częściowych, rozliczenie nastąpi jedną fakturą końcową po zakończeniu wszystkich robót, 10/są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.09.2005, cena - 30.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.09.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.09.2005, godzina 10:00, Urząd Gminy w Żaganiu ul. Armii Krajowej 9, pokój nr 3.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego-działanie 3.2. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.