eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38484

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszczyna: roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, do kontaktów: Anna Kubiś, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69, e-mail: pzd.pszczyna@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi wojewódzkie na terenie powiatu pszczyńskiego utrzymywane przez PZD Pszczyna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty obejmują: remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników, utrzymanie elementów odwodnienia ulic, rowów i poboczy,utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich, wykonanie robót interwencyjnych i zabezpieczających,utrzymanie zadrzewienia przydrożnego, utrzymanie czystości i porządku. Przedmiót zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1- bieżace utrzymanie dróg wojewódzkich na Części Wschodniej (łącznie 41,1 km dróg) oraz Zadanie 2- biężace utrzymanie dróg wojewódzkich na Części Zachodniej (łącznie 39,5km dróg) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz.177), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz.177), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na lub wg druku Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na lub wg druku Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagane minimum: Wykonawca dysponuje 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do robót drogowych lub budowlane bez ograniczeń, zrzeszonym w Izbie Samorządu Zawodowego. Należy dołączyć do oferty kserokopię uprawnień wraz z stosownym zaświadczeniem wydanym przez izbę. 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - na lub wg druku Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagane minimum: Wykonawca posiada minimum: - koparko-ładowarka - 2szt., - piła do cięcia asfaltu - 2 szt., - samochód samowyładowczy 5t-10t - 2szt., - skrapiarka do bitumu z przewoźną ręczną pompą - 1szt., - walec samojezdny stalowy - 2szt., - remonter drogowy \Patchumatic\ - 1szt., - wibrator powierzchniowy lub zagęszczarka - 2szt., - remonter drogowy - recykler - 1szt., - termos do przewozu mas bitumicznych - 1szt., - młot pneumatyczny + sprężarka - 1szt. 8)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - na lub wg druku Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wymagane minimum: Wykonawca udokumentuje referencjami, że w okresie ostatnich 5 lat prawidłowo wykonał min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z całorocznym bieżącym utrzymaniem dróg na kwotę minimum 200 000,00 zł każde lub że w okresie ostatnich 5 lat prawidłowo wykonał minimum dwa zamówienia związane z remontami cząstkowymi nawierzchni asfaltobetonowych na kwotę minimum 200 000,00 zł każde. 9)informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Nadto Zamawiający bezwzględnie wymaga przedstawienia w ofercie: 11)wypełnionego Formularza Ofertowego na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 1a do SIWZ lub/i Załącznik Nr 1b do SIWZ. 12)wypełnionego formularza Zestawienie Cen Jednostkowych Robót Utrzymaniowych na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 2a do SIWZ lub/i Załącznik Nr 2b do SIWZ. 13)Kosztorysu ofertowego 14)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy) np. umowa konsorcjum/umowa spółki cywilnej. 15)pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltem - mechaniczny sposób obcinania krawędzi - łaty o powierzchni do 4m2; 2.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi o lepiszczu asfaltowym - łaty o powierzchni powyżej 4m2; 3.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi o lepiszczu asfaltowym przy użyciu recyklera; 4.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem; 5.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm ; 6.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość do 1km - koparki o pojemności łyżki 0,25m3, grunt kat. III; 7.Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5km odległości transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość ponad 1km po drogach utwardzonych, gruntu kat. III-IV; 8.Roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość do 1km w gruncie kategorii III; 9.Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej; 10.Ława betonowa z oporem pod krawężniki; 11.Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej; 12.Obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem; 13.Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość warstwy 4 cm, odwiezienie urobku na odl.15 km; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 6.000,00zł (słownie:sześć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. - prowadzą działalność gospodarczą, - nie zalegaja z opłacaniem podatkow w Urzędzi Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczen Społecznych (lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), -nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przęstępstwo przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestepstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku majacych na celu popełnienie przestpstwa lub przestępstwa skarbowego - zgodnie z art.24 ust pkt 1-8 Prawa zamówień Publicznych - sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronone pod groźbą kary; 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: -dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia wymaganego w niniejszej SIWZ, -dysponuje kadrę kierowniczą niezbędną do wykonania zamówienia, posiadająca wymagane uprawnienia drogowe, - ma doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień. 3.Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn: -wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytowa zapewniająca realizację zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunkow wykonawcy zobowiązany jest przedstawic: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz.177), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz.177), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na lub wg druku Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na lub wg druku Załącznik Nr 5 do SIWZ. Należy dołączyć do oferty kserokopię uprawnień wraz z stosownym zaświadczeniem wydanym przez izbę. 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - na lub wg druku Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie - na lub wg druku Załącznik Nr 7 do SIWZ. 9) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11 złoży oświadcze w trybie art.22 ust.1. ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r -Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19 poz 177 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Opłata: 11 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub za zaliczeniem pocztowym ( w tym przypadku do opłąty za SIWZ doliczone zostaną koszty przesyłki pocztowej). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 10:00, w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2007 -Zadanie 1- bieżace utrzymanie dróg wojewódzkich na Części Wschodniej. 1) Krótki opis: roboty drogowe związane z bieżacym utrzymaniem dróg wojewódzkich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltem - mechaniczny sposób obcinania krawędzi - łaty o powierzchni do 4m2 - 180,00t; Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi o lepiszczu asfaltowym - łaty o powierzchni powyżej 4m2 - 180,00t Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi o lepiszczu asfaltowym przy użyciu recyklera -120,00t Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem - 120,00t Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm -60,00m3 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość do 1km - koparki o pojemności łyżki 0,25m3, grunt kat. III 240,00m3 Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5km odległości transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość ponad 1km po drogach utwardzonych, gruntu kat. III-IV - 240,00m3 Roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość do 1km w gruncie kategorii III -84,00m3 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej - 240,00m2 Ława betonowa z oporem pod krawężniki -12,00m2 Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej - 192,00m Obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem -160,00m Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość warstwy 4 cm, odwiezienie urobku na odl.15 km -550,00m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2007 - Zadanie 2- biężace utrzymanie dróg wojewódzkich na Części Zachodniej. 1) Krótki opis: roboty drogowe związane z bieżacym utrzymaniem dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltem - mechaniczny sposób obcinania krawędzi - łaty o powierzchni do 4m2 - 180,00t; Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi o lepiszczu asfaltowym - łaty o powierzchni powyżej 4m2 - 180,00t Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi o lepiszczu asfaltowym przy użyciu recyklera -120,00t Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem - 120,00t Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm -60,00m3 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość do 1km - koparki o pojemności łyżki 0,25m3, grunt kat. III 240,00m3 Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5km odległości transportu ponad 1km samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość ponad 1km po drogach utwardzonych, gruntu kat. III-IV - 240,00m3 Roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t na odległość do 1km w gruncie kategorii III -84,00m3 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej - 240,00m2 Ława betonowa z oporem pod krawężniki -12,00m2 Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm wystające na podsypce cementowo-piaskowej - 192,00m Obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem -160,00m Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: średnia grubość warstwy 4 cm, odwiezienie urobku na odl.15 km -550,00m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 20.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.