eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski › Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego Dębsko-Dominikowo na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Kalisz Pomorski: Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego Dębsko-Dominikowo na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski
Numer ogłoszenia: 384844 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320282 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kalisz Pomorski, Al. prof. Leona Mroczkiewicza 1, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3616273, 3616303, faks 94 3616511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego Dębsko-Dominikowo na terenie Nadleśnictwa Kalisz Pomorski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej drogi leśnej - dojazdu pożarowego znajdującego się na działkach 369/2, 370, 374, 375, 379,380,384/1, 385, 386, 387, 391/2, 392, 393/1, 397/1, - obręb ewidencyjny Dębsko; działki z nr 397/2, 398/1 - obręb ewidencyjny Dominikowo. Początek przebudowy odcinka istniejącej drogi - dojazdu pożarowego zlokalizowany został na granicy pasa drogowego około kilometra 34+600.00 drogi wojewódzkiej nr 175, natomiast koniec we wsi Dominikowo. W zakres przebudowy istniejącej drogi leśnej wchodzi także odcinek biegnący w kierunku jeziora Krzywe Dębsko. Zakres robót budowlanych przewiduje przebudowę istniejącej drogi leśnej - dojazdu pożarowego poprzez częściowe utwardzenie płytami YOMB 100x75x12,5cm oraz kruszywem łamanym, jezdni o łącznej szerokości 3,5m i koronie drogi szerokości 5,0m wraz z poszerzeniami na łukach, mijankami dla zestawów transportowych, nawrotnica w km 2+245.00, zjazdami do lasu i skrzyżowaniami na istniejących drogach leśnych. Założono zdjęcie hamusu (piasku hamusowego) wynoszące 0,1m. Stan istniejący: Droga leśna - dojazd pożarowy znajduje się na działkach 369/2, 370, 374, 375, 379,380,384/1, 385, 386, 387, 391/2, 392, 393/1, 397/1, - obręb ewidencyjny Dębsko; działki z nr 397/2, 398/1 - obręb ewidencyjny Dominikowo. Przebudowywana droga leśna - dojazd pożarowy przebiega w kierunku północno-wschodnim pomiędzy wsią Dominikowo a drogą wojewódzką nr 175 Kalisz Pomorski - Choszczno. W/w droga stanowi drogę pożarową nr 12. W/w droga przebiega przez tereny o ukształtowaniu pagórkowatym, istniejące rzędne tereny wahają się w granicach od 79.50 m n.p.m. do 98.30 m n.p.m. W rejonie drogi zlokalizowane są pojedyncze drzewa i krzewy. Pobocza i skarpy porośnięte są roślinnością samosiewną oraz mieszankami traw. Odwodnienie drogi odbywa się powierzchniowo bezpośrednio w przyległy teren oraz do istniejących lokalnych rowów. W miejscu przebudowywanej drogi nie stwierdzono występowania istniejących podziemnych elementów uzbrojenia terenu. W poprzek drogi przebiega napowietrzna linia średniego oraz wysokiego napięcia. Warunki wodno- gruntowe. Warunki wodne określono na podstawie przeprowadzonych badań terenowych. W miejscach wykonanych badań podłoże rozpoznane do głębokości 2,0m budują piaski średnie i drobne, lokalnie piaski grube. Miejscami piaski zawierają domieszki żwirów. Na około 100 metrowym odcinku drogi przebiegającym w odległości około 25-30m od jeziora Dominikowo do głębokości 1,5m podłoże budują piaski drobne z domieszką humusu w obrębie których występują przewarstwienia gruntów organicznych (torfów i namułów piaszczystych). Warstwy te w miejscu wiercenia osiągają miąższość 0,1-0,2m. Poniżej 1,5m zalegają piaski drobne. Na głębokości 2,1m nawiercono strop glin. Wodę gruntową o zwierciadle swobodnym na głębokości 0,5m nawiercono jedynie w okolicy Jeziora Dominikowo na około 100 metrowym odcinku drogi przebiegającym w odległości około 25-30m od jeziora. Na dalszym odcinku drogi do głębokości rozpoznania tj. do 2,0 m nie stwierdzono obecności wody gruntowej. Przekroje konstrukcyjne. Konstrukcja przebudowywanej drogi leśnej - dojazdu pożarowego od 2+050.00 do końca odcinka G-H nawierzchnia z płyt YOMB. 12.5 cm - warstwa ścieralna płyty YOMB 100x75x12.5 wypełnione hamusem 3.0 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 15.5 cm - warstwa pomiędzy płytami YOMB z pospółki o Is=1.0 15.5 cm - warstwa ścieralna kruszywo łamane 0/31.5 mm 18 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm Od km 2+135.00 (na gruntach G2) do końca trasy odcinka G-H należy wykonać wymianę nasypu niekontrolowanego na głębokość 0.3 m poniżej zdjęcia warstwy hamusu (piasku hamusowego). Konstrukcja przebudowywanej drogi leśnej - dojazdu pożarowego na włączeniu do drogi wojewódzkiej nr 175 oraz km 0+850.00 do km 1+250.00 odcinka G-H nawierzchnia z płyt YOMB ( na gruntach G1). 12.5 cm - warstwa ścieralna płyty YOMB 100x75x12.5 wypełnione hamusem 3.0 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 15.5 cm - warstwa pomiędzy płytami YOMB z pospółki o Is=1.0 15.5 cm - warstwa ścieralna kruszywo łamane 0/31.5 mm 18 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm Konstrukcja przebudowywanej drogi leśnej - dojazdu pożarowego pozostałe odcinki drogi nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( na gruntach G1). 10 cm - warstwa ścieralna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm 18 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm Konstrukcja nawierzchni poboczy. - na szer. 0,75 m od krawędzi jezdni grub. 15 cm - mieszanka optymalna grunt doziarniony gliną lub mieszanka w proporcji 1:1 z kruszywa łamanego 0/31.5 mm z pospółką. Parametry techniczne: Klasa drogi: droga leśna (droga pożarowa) Prędkość projektowa: 30 km/h Szerokość jezdni: 3.5 m (1x1) Szerokość poboczy: 0.75 m Szerokość mijanki: 3.0 m Załamanie krawędzi: 1:7 Przechyłka na odcinku prostym: 2% dwustronnie Plan sytuacyjno-wysokościowy. Inwestycja polega na przebudowie drogi leśnej - dojazdu pożarowego poprzez częściowe utwardzenie płytami YOMB 100x75x12,5 cm (ułożonymi w dwóch rzędach w śladzie kół pojazdów) oraz kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, jezdni o łącznej szerokości 3.5 m i koronie drogi szerokości 5.0 m. W ramach inwestycji przewidziana jest także budowa mijanek umożliwiających bezkolizyjny ruch pojazdów, poszerzeń na łukach, nawrotnicy w km 2+245.00 (odcinka G-H), zjazdów do lasu oraz skrzyżowań na istniejących drogach leśnych. Przebieg trasy drogowej został ściśle dostosowany do istniejącej lokalizacji drogi leśnej a w szczególności do przebiegu wyjeżdżonego pasa ruchu. Wyjątek stanowią wyjścia poza istniejącą koronę drogi w przypadku budowy mijanek oraz poszerzeń na łukach. Suma długości przebudowywanej drogi wynosi: 6300 m. Parametry profilu podłużnego przebudowywanej drogi leśnej: Odcinek A-B - minimalny spadek podłużny niwelety i=0,200% - maksymalny spadek podłużny niwelety i=1,900% - min. promień łuku pionowego wypukłego R=1500 m - max. promień łuku pionowego wypukłego R=2000 m - min. promień łuku pionowego wklęsłego R=600 m - max. promień łuku pionowego wklęsłego R=2000 m Odcinek C-D - minimalny spadek podłużny niwelety i=0,200% - maksymalny spadek podłużny niwelety i=1,300% - min. max. promień łuku pionowego wypukłego (wklęsłego) R=1000 m Odcinek E-F - minimalny spadek podłużny niwelety i=0,200% - maksymalny spadek podłużny niwelety i=4,200% - min. promień łuku pionowego wypukłego R=500 m - max. promień łuku pionowego wypukłego R=1000 m - min. promień łuku pionowego wklęsłego R=100 m - max. promień łuku pionowego wklęsłego R=2800 m Odcinek G-H - minimalny spadek podłużny niwelety i=0,200% - maksymalny spadek podłużny niwelety i=6,750% - min. promień łuku pionowego wypukłego R=500 m - max. promień łuku pionowego wypukłego R=2500 m - min. promień łuku pionowego wklęsłego R=800 m - max. promień łuku pionowego wklęsłego R=2200 m W związku z przebudową rozpatrywanego odcinka należy dokonać wycinki kolidujących drzew i krzewów. Odstęp między koronami drzew o szerokości co najmniej 6 m powinien być zachowany na wysokości 4 m od nawierzchni jezdni. Lokalizacja mijanek. Na drodze należy wbudować mijanki zlokalizowane z lewej oraz prawej strony drogi. Odcinek A-B 1- 0+217.62 prawa 2- 0+503.90 prawa 3- 0+841.74 prawa 4- 1+125.75 prawa 5- 1+405.87 prawa 6- 1+725.94 prawa 7- 2+026.03 prawa 8- 2+318.84 prawa 9- 2+590.00 prawa Odcinek C-D 10- 0+052.08 lewa 11- 0+252.78 lewa Odcinek E-F 12- 0+099.10 lewa 13- 0+337.78 lewa 14- 0+542.33 lewa 15- 0+744.68 prawa Odcinek G-H 16- 0+295.05 prawa 17- 0+610.56 prawa 18- 0+928.46 prawa 19- 1+200.14 prawa 20- 1+365.81 prawa 21- 1+429.61 prawa 22- 1+689.60 prawa 23- 1+943.20 prawa 24- 2+079.93 prawa 25- 2+215.60 prawa Odwodnienie. W związku z występowaniem gruntów przepuszczalnych oraz nie stwierdzeniem do głębokości rozpoznania tj. do 2.0 m obecności wody gruntowej wzdłuż drogi na całym jej odcinku należy wykonać rowy bezodpływowe. Jedynie od km 2+176.33 do końca trasy odcinka G-H należy wykonać rów jednostronny (prawy) w ciągu, którego rozmieszczono dwa odcinki nasypu filtracyjnego wykonanego z keramzytu owiniętego ze wszystkich stron geowłókniną. Zadaniem w/w nasypu jest przesączanie gromadzącej się wody z rowu prawego na drugą stronę drogi. Od km 2+135.00 do końca trasy odcinka G-H w związku z występowaniem wody gruntowej na głębokości około 0.5 m pod poziomem terenu należy dokonać wymiany nasypu niekontrolowanego oraz wynieść niweletę na wysokość min. 1.0 m ponad rozpoznany poziom wody gruntowej. W związku ze spadkami terenu rowy należy umocnić brukiem, faszyną oraz darniną. Umocnienie rowów darniną: Odcinek E-F 0+27.75 - 0+070.42 - darnina 0+156.42 - 0+266.04 - darnina 0+613.12 - 0+666.52 - darnina Odcinek G-H 1+802.49 - 1+867.10 - darnina 1+940.53 - 2+009.42 - darnina Umocnienie rowów faszyną: Odcinek E-F 0+349.20 - 0+425.13 - faszyna 0+757.94 - 0+794.52 - faszyna Odcinek G-H 0+959.96 - 1+026.59 - faszyna Umocnienie rowów brukiem: Odcinek G-H 2+077.87 - 2+149.51 - bruk Roboty ziemne. Roboty ziemne są związane z wykopami pod obszarem przebudowywanej drogi leśnej. Przed przystąpieniem do robót należy usunąć warstwę hamusu (piasku hamusowego) na grubości jego występowania. Średnia grubość to 10 cm. Nadmiar gruntu z wykopów należy wywieźć poza teren budowy. Zestawienie obmiarów. Nawierzchnia z płyt YOMB 100x75x12.5 wypełnionych hamusem- 1421.00 m2 Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm grub. 15.5 cm - 2074.00 m2 Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm grub. 10 cm - 23966.00 m2 Wypełnienie pomiędzy płytami YOMB z pospółki o stopniu zagęszczenie Is=1.0 grub. 12.5 cm - 764.00 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WEKTRA WIESŁAW ŁUCZAK, ul. Turystyczna 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2777624,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2802727,77

  • Oferta z najniższą ceną: 2802727,77 / Oferta z najwyższą ceną: 3252261,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.