eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap I - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej byłego placu targowego przy ul. 1 Maja w Libiążu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Libiąż: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap I - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej byłego placu targowego przy ul. 1 Maja w Libiążu.
Numer ogłoszenia: 384474 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap I - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej byłego placu targowego przy ul. 1 Maja w Libiążu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Rewitalizacja przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap I - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej byłego placu targowego przy ul. 1 Maja w Libiążu. Zamówienie obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - przebudowę istniejącej linii energetycznej napowietrznej słupowej na linię kablową ziemną, - wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do planowanego obiektu gastronomicznego, - wykonanie odwodnienia placu, miejsc postojowych i pawilonów z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, - oświetlenie placu, instalacja systemu monitoringu, montaż HotSpot, - budowę placu, miejsc postojowych i dojazdu z kostki brukowej, - mała architektura, - zieleń. Miejsce wykonania zamówienia: ul. 1 Maja w Libiążu. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do: a)opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na okres prowadzenia robót w granicy pasa drogowego wraz z wymaganymi decyzjami na zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi i opłatami z tego wynikającymi oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany organizacji ruchu, b)zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do realizacji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, c)zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem podziemnym w miejscach kolizyjnych oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia, d) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, e) wykonania i utrzymywania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas realizacji robót, f) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (zał. nr 8 do SIWZ) , projekt budowlany (zał. nr 10 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne rozszerza się w następujący sposób: - okres rękojmi ustala się na 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót, - w razie wątpliwości poczytuje się, że obowiązanym do usunięcia wady jest wykonawca. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów lub urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zamawiający musi wówczas wyrazić zgodę na zastosowanie materiałów lub urządzeń na podstawie dokumentów uwiarygodniających korzystniejsze parametry. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty projektowania poniesie Wykonawca. 3.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3.Wybór formy wniesienia wadium należy do wykonawcy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Libiążu: Bank Spółdzielczy w Chrzanowie Nr 54 8444 0008 0000 0250 3471 0003 z dopiskiem wadium na Rewitalizację przestrzeni miejskiej w rejonie 1 Maja i Górniczej - głównych ulic miasta Libiąża - Etap I - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej byłego placu targowego przy ul. 1 Maja w Libiążu. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien wskazać w Ofercie numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. Dowód wpłaty wadium (kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie zamawiającego najpóźniej przed terminem składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty zamieszczając w osobnej kopercie - opisanej wadium. 6.W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancje te muszą zawierać w szczególności nazwę podmiotu gwarantującego, określenie przetargu (jego nazwę), nazwę oraz adres wykonawcy i zamawiającego, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do zapłaty należności na pierwsze żądanie zamawiającego. 7.W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach wymienionych w pkt 2 lit. e należy złożyć umowę poręczenia zawierającą w szczególności nazwę banku lub podmiotu udzielającego poręczenia, określenie przetargu (jego nazwę), nazwę oraz adres wykonawcy i zamawiającego, wysokość poręczonej kwoty wadium, termin ważności poręczenia oraz zobowiązanie banku lub podmiotu udzielającego poręczenia do zapłaty należności na pierwsze żądanie zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy nawierzchni z kostki brukowej, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każde. Zamówienia oprócz w/w zakresu mogą również uwzględniać wykonanie infrastruktury towarzyszącej obejmującej m.in. roboty: rozbiórkowe, kanalizacyjne, wodociągowe, energetyczne, oświetleniowe, małej architektury i zieleń. 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby każdego z Wykonawców. 3.Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto z podatkiem VAT według załącznika nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie: 1)Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2)Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3)Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4)Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie. 5)W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia). 6)Cena oferty nie ulegnie zmianie z zastrzeżeniem urzędowej zmiany stawki podatku Vat i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie obowiązywania umowy. 7)Zamiana (przesunięcie) terminu realizacji zamówienia może nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć, z przyczyn niezależnych od stron: - w przypadku np. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizacje zamówienia itp. - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nastąpiła konieczność istotnej zmiany w dokumentacji projektowej spowodowana jej wadami co może skutkować koniecznością przerwania prac przez wykonawcę, - nastąpiła konieczność wykonania robót zamiennych wymagających większych nakładów czasowych, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż w pok. 214 lu 215 tel. (32)624 92 13; (32)624 92 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt jest wpółfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Oś Priorytetowa: 6 Spójność wewnątrzregionalna Działanie: 6.1. Rozwój miast Schemat A: Projekty realizowane wyłącznie w ramach programów rewitalizacji. 2.Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Jan Głuch - Kierownik Wydziału Inwestycji, Józefa Malczyk - Inspektor w Wydziale Inwestycji Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 214, Nr 215 tel. (32) 624 92 13; 624 92 11 fax. (32) 624 92 90; (32) 624 92 92.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.