Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-12
Klukowo: Rozbudowa drogi gminnej Nr 108078B we wsi Piętki-Szeligi odc. Nr 1 w lok. 0+000 - 0+395 i odc. Nr 2 w lok. 0+000 - 0+119
Numer ogłoszenia: 38443 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klukowo , ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, woj. podlaskie, tel. 0-86 2774520, faks 0-86 2774542.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej Nr 108078B we wsi Piętki-Szeligi odc. Nr 1 w lok. 0+000 - 0+395 i odc. Nr 2 w lok. 0+000 - 0+119.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej Nr 108078B we wsi Piętki-Szeligi odc. Nr 1 w lok. 0+000 - 0+395 i odc. Nr 2 w lok. 0+000 - 0+119, tj. wykonanie, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Mirosława Łuniewskiego, upr. nr UAN.II.7342-108/94; drogi o następujących parametrach: Na projektowanym do rozbudowy odcinku drogi projektuje się przekrój trasowy o niżej wymienionych parametrach: Odc. Nr 1: w lok. 0+000 - 0+119: - szerokość korony drogi - 6,50 m, - szerokość jezdni - 5,00 m, - po stronie prawej jezdnia ograniczona korytkami żelbetonowymi wg KPED 01.13, - spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% na odcinkach prostych i łuku poziomym, - pobocza gruntowe szerokości 2 x 0,75 m, - spadek poboczy 8%, - klasa drogi - D, - obciążenie ruchem KR-1, - szybkość projektowa 30 km/godz., w lok. 0+119 - 0+156: - szerokość korony drogi - 6,50 m, - szerokość jezdni - 5,00 m, - po stronie lewej jezdnia ograniczona korytkami żelbetonowymi wg KPED 01.13, - spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% na odcinkach prostych i łuku poziomym W-1, na łuku poziomym W-2 jednostronny 3%, PP=20,00 m, - pobocza gruntowe szerokości 2 x 0,75 m, - spadek poboczy 8%, - klasa drogi - D, - obciążenie ruchem KR-1, - szybkość projektowa 30 km/godz., w lok. 0+156 - 0+395: - szerokość korony drogi - 6,50 m, - szerokość jezdni - 5,00 m, - spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2% na odcinkach prostych i łukach poziomych W-3 i W-5, na łuku W-4 jednostronny 3%, PP=20,00 m, - pobocza gruntowe szerokości 2 x 0,75 m, - spadek poboczy 8%, - klasa drogi - D, - obciążenie ruchem KR-1, - szybkość projektowa 30 km/godz. Odc. Nr 2: - szerokość korony drogi 6,00 m, - szerokość jezdni - 3,50 m, - pobocza o konstrukcji takiej samej jak pod nawierzchnią bitumiczną, - pobocza szerokości 2 x 1,25 m, - spadek poboczy 8%, - spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%, - klasa drogi - D, - obciążenie ruchem KR-1, - szybkość projektowa 30 km/godz., Konstrukcja nawierzchni i podbudowy na odc. Nr 1 i Nr 2: - warstwa ścieralna grubości 3 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, - warstwa wiążąca grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej, - podbudowa brukowcowa, bitumiczna i żwirowa wzmocniona kruszywem łamanym 0/31,5 stabilizowanym mechanicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. ZAMAWIAJĄCY ZŁOŻYŁ WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ DOTYCZĄCY NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA. ROZPOCZĘCIE ROBÓT NASTĄPI PO UZYSKANIU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ZEZWOLENIA, NIE WCZEŚNIEJ, NIŻ 1 LIPCA 2016 R. W PRZYPADKU NIEUZYSKANIA PRZEDMIOTOWEGO ZEZWOLENIA DO DNIA 31.08.2016 R. INWESTYCJA NIE BĘDZIE REALIZOWANA. KLAUZULA TA ZOSTANIE WPISANA DO UMOWY Z WYKONAWCĄ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda wykazu robót budowlanych wykonanych (zgodnie z warunkiem pkt 2 SIWZ - na opisany przedmiot zamówienia) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (zgodnie z §1 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (zał. Nr 9)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób personelu kierowniczego, odpowiedzialnych za należyte wykonanie zamówienia. Osoby te winny posiadać w/w uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia dot. art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2, Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 26 ust. 2d ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5, Wykaz części zamówienia do powierzenia podwykonawcom - załącznik nr 8, Wykaz wykonanych robót - załącznik nr 9, Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do warunków umowy polegających na wykonaniu robót zamiennych lub nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej łącznie ze zmianą wartości umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.klukowo.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Budowa ul. Dolomitowej w Górze Siewierskiej
- Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Kłopotowo
- Przebudowa drogi przeciwpożarowej nr 15 w leśnictwach Mąkowary - Dębsko Cz. 2 Etap II
- Modernizacja drogi nr 231003G na terenie Gminy Stary Dzierzgoń polegająca na remoncie nawierzchni drogi
- Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę lub przebudowę odcinków dróg na terenie Gminy Wiżajny.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.