eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Nisko: Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.
Numer ogłoszenia: 384126 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340914 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek. Dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek realizowana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie szczegółowych zamówień w terminie do 31 grudnia 2012 r. Zamówiona faxem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego. Zamówienie podzielone zostało na części: Część I - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych (wg zestawienia). Materiały biurowe i papiernicze Lp. Nazwa materiału jedn. ilość 1 Blok listowy A5 100 kart szt 10 2 Blok listowy A4 100 kart szt 10 3 Długopis na sprężynce szt 20 4 Długopis żelowy t.gel pen dobrej jakości, niebieski, czarny szt 150 5 Długopis zwykły dobrej jakości, niebieski, czarny szt 250 6 Dysk CD R w etui t. Slim szt 250 7 Foliopis do CD R, cienka końcówka szt 20 8 Gumki do ołówka szt 30 9 Klipy biurowe 32mm (12szt) opak 3 10 Klipy biurowe 25mm (12szt) opak 3 11 Klipy biurowe 15mm (12szt) opak 3 12 Koperta C5, biała samoklejąca 500 szt opak 10 13 Koperta E4 z rozszerzanym dołem szt 50 14 Koperta C 6, biała samoklejąca 1000 szt opak 12 15 Koperty bąbelkowe do przesyłania dysków CD szt 20 16 Kostka samoprzylepna kolorowa 38x51 mm 3 szt szt 30 17 Kostka samoprzylepna kolorowa 76x76 mm szt 50 18 Koszulka foliowa A4 100 szt opak 10 19 Korektor 4,18 ml typu pentel szt 30 20 Korektor w taśmie szt 20 21 Kostka kolorowa luz szt 50 22 Klej biurowy t.Esselte , 20 g szt 40 23 Nożyczki 18 do 20 cm szt 5 24 Ołówek zwykły HB szt 50 25 Papier ksero A3, CIE 161, 80 gm? 500szt ryza 50 26 Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m? 500szt ryza 900 27 Papier wizytówkowy biały 246 g , A4 (25szt) opak 5 28 Rolka termiczna 57x30 10szt Opak 3 29 Rozszywacz Szt 5 30 Spinacze duże 50 mm100 sztuk opak 60 31 Segregatory kolorowe A4, 50 mm t. Esselte szt 200 32 Segregatory kolorowe A4, 75 mm t. Esselte Szt 300 33 Skoroszyt zawieszkowy A4, biały, kartonowy szt 200 34 Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy Szt 250 35 Skoroszyt plastikowy A4 szt 50 36 Taśma klejąca 24mm x 10m Szt 60 37 Teczka z gumką kolorowa Szt 20 38 Tusz do stempli czerwony dobry czerwony/ szt 10 39 Teczka papierowa wiązana A4 , biała, kwasoodporna na większą ilość dokumentów Szt 1400 40 Zakładki indeksujące, kolorowe opak 10 41 Zeszyt 16 kart, kratka, A5 szt 10 42 Zeszyt A5, 60 kart, kratka Szt 20 43 Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy) szt 30 44 Zszywacz do conajmniej 40 kartek Opak 5 45 Zszywki 246 t. Esselte (dobrej jakości) Opak 20 Część II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek. Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i drukarek Lp. Nazwa przedmiotu OR Jedn. Ilość 1 Atrament HP 5600 czarny 1 szt 2 Atrament HP 5600 kolor 2 szt 3 Atrament HP 8600 czarny, 58,5ml 3 szt 4 Atrament HP 1360, czarny 1 szt 5 Atrament HP 1360, kolor 1 szt 6 Atrament 510 HP kolor 2 szt 7 Atrament HP 3550, kolor 1 szt 8 Atrament HP 3550, 10 ml, czarny 3 szt 9 zestaw atramentów sublimacyjnych 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50 2 kpl. 10 zestaw atramentów 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50 3 kpl. 11 Toner HP 1505n, 2000 kopii 2 szt 12 Toner HP 1018 LJ, 3000 kopii 2 szt 13 Toner Samsung ML 3051 ND, 8000 kopii 2 szt 14 Toner Samsung ML 2010 D3, 3000 kopii 10 szt 15 Toner Dell 2230, 3500 kopii O 5 szt 16 Toner Lexmark 120, 2000 kopii O 8 szt 17 Toner RICOH C2800, oryginał, kolor, 16 000 kopii O 1 kpl. 18 Toner RICOH C2800, oryginał, 20 000 kopii O 1 szt 19 Toner do ksero RICOH 2016 2 szt 20 Toner RICOH 2022, oryginał, 11 000 kopii O 5 szt 21 Toner RICOH MPC 2050, oryginał,kolor, C/M/Y O 1 Kpl. 22 Toner RICOH MPC 2050, oryginał, 10 000 kopii, czarny O 3 szt 23 Toner Ricoh MPC 3002, kolor C/M/Y O 1 Kpl. 24 Toner Ricoh 3002 MPC czarny, oryginał O 1 szt 25 Toner do faxu KX-FAT 411 E O 1 szt Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego został opisany powyżej wg zestawień poszczególnych części zamówienia. Wymagania odnośnie materiałów biurowych i papierniczych Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. W przypadku gdy zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy mogą zaoferować materiały równoważne o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wymagania odnośnie materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych - atramentów i tonerów posiadających pojemności startowe. Zamawiający wymaga dostarczenia do kserokopiarek i drukarek oznaczonych w zestawieniu lit. O, materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, których producentem jest producent urządzenia, do którego mają zastosowanie. Dostarczane materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek atramenty i tonery oznaczone literką O w zestawieniu dostarczone jako oryginalne, muszą być fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych, ponadto muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania umożliwiające identyfikacje, na opakowaniu winien być umieszczony znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta) zawierający opis zawartości określający ilość, rodzaj i parametry techniczne bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność atramentu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wykonawca w formularzu ofertowym w wolnej rubryce oznacza rodzaj dostarczanego materiału literą O - oryginalny a literką R - równoważny.Nie oznaczenie pozycji uznane będzie jako dostawa materiałów oryginalnych. Udowodnienie równoważności oferowanych materiałów będzie leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności - zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób zużycia atramentu lub tonera, Wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany towar wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. Termin przydatności do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu do Starostwa Powiatowego w Nisku. Na dostarczone materiały biurowe, papiernicze i materiały eksploatacyjne Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RESGRAPH Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14644,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15311,21

  • Oferta z najniższą ceną: 14485,39 / Oferta z najwyższą ceną: 15513,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Laser1BIS, ul. Zielińskiego 62/54, 53-534 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10245,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11994,95

  • Oferta z najniższą ceną: 11825,71 / Oferta z najwyższą ceną: 15334,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.