eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzymów › Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krzymów - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkół Podstawowych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Krzymów: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krzymów - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkół Podstawowych
Numer ogłoszenia: 384100 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335276 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krzymów, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2413280, faks 063 2413091.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krzymów - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkół Podstawowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej Szkół Podstawowych na terenie Gminy Krzymów poprzez dostawę pomocy dydaktycznych wg. specyfikacji, w ramach projektu systemowego pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krzymów współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek materiałów dydaktycznych spełniających wymagania określone w wykazie pomocy dydaktycznych wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. 2. Szczegółowy opis poszczególnych pomocy dydaktycznych znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załączniki nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz. 3. Wykonawca na podstawie opisu zawartego z załączniku Nr 1 zobowiązany jest do załączenia w ofercie szczegółowego wykazu proponowanych pomocy dydaktycznych (Załącznik nr 3), zawierającego min.: -nazwę materiału dydaktycznego, -wydawnictwo, -cenę jednostkową. 4. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5. Materiały dydaktyczne zostaną dostarczone do każdej szkoły zgodnie z podziałem zawartym w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. 6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Poszczególne pomoce dydaktyczne należy dostarczyć bezpośrednio do odpowiednich placówek oświatowych na terenie Gminy Krzymów, tj: -Szkoły Podstawowej w Krzymowie, Krzymów ul. Główna 1, 62-513 Krzymów -Szkoły Podstawowej w Brzeźnie, Brzeźno ul. Konińska 12, 62-513 Krzymów -Szkoły Podstawowej w Paprotni, Paprotnia ul. Zielona 12, 62-513 Krzymów -Szkoły Podstawowej w Szczepidle, Szczepidło 52, 62-513 Krzymów Przez Szkołę Podstawową w Krzymowie należy rozumieć Zespół Szkół w Krzymowie. Przez Szkołę Podstawową w Brzeźnie należy rozumieć Zespół Szkół w Brzeźnie 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane pomoce dydaktyczne będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w tabelarycznym zestawieniu pomocy dydaktycznych, dołączonym do siwz. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie pomoce dydaktyczne są równoważne w stosunku do przedstawionych w tabelarycznym zestawieniu pomocy dydaktycznych, dołączonym do siwz. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o wymiarach różniących się o +/- 10 % od podanych w załączniku nr 1. Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia. 17. Wymagania Zamawiającego w zakresie podwykonawców: Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom część zamówienia zobowiązany jest do ujawnienia tego w druku Formularz oferty (załącznik nr 2) oraz do przedstawienia zakresu rzeczowego podwykonawstwa, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do siwz (art. 36 ust. 4 ustawy); Wymagania stawiane Wykonawcom zatrudniającym podwykonawców są zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. Za działania podwykonawców Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. 18. Wspólny Słownik Zamówień CPV 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 19. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot niniejszego zamówienia. 20. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych. 21. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach. 22. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i przepisami prawa. 23. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone w opisie pomocy dydaktycznych. 24. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy poprzez zmianę wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych w sytuacji niedostępności ich na rynku (np. zaprzestanie publikacji, wydawania, wycofanie ze sprzedaży itp.). Powyższa zmiana dopuszczalna jest tylko w odniesieniu do nie więcej niż 15% wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych. 25. Zamawiający wymaga aby wszystkie pomoce dydaktyczne zostały przekazane do każdej szkoły w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Przekazanie nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego. Podpisany przez Zamawiającego bez uwag protokół zdawczo-odbiorczy stanowić będzie dla wykonawcy podstawę wystawienia faktury za zrealizowane dostawy pomocy dydaktycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40663,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39678,23

  • Oferta z najniższą ceną: 39678,23 / Oferta z najwyższą ceną: 39678,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.