eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do magazynu Apteki SPWSZ przy ulicy Arkońskiej 4 w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-02

Szczecin: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do magazynu Apteki SPWSZ przy ulicy Arkońskiej 4 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 38395 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do magazynu Apteki SPWSZ przy ulicy Arkońskiej 4 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do magazynu Apteki SPWSZ - w rozbiciu na 3 zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdziale XIV SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 10.02.2011 r. do godz. 09:00 w wysokości: Zadanie 1 - 2 300,00 zł Zadanie 2 - 1 550,00 zł Zadanie 3 - 770,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: 1) Karty charakterystyki wszystkich zaoferowanych produktów (wg wzoru zawartego w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 14 grudnia 2004 roku (Dz. U. Nr 2, poz. 8 z póź. zm.)) 2) katalog (strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne wystawione lub potwierdzone przez producenta) - w j. polskim do oferowanego produktu, ze wskazaniem w nim oferowanego asortymentu 3) dokumenty z wykonanych badań potwierdzające spektrum i czas działania w obszarze medycznym w warunkach praktycznych oferowanego preparatu - dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania, 4) w przypadku gdy zaoferowany preparat znajduje się na liście NARODOWEGO INSTYTUTU ZDROWIA PUBLICZNEGO - PAŃSTWOWY ZAKŁAD HIGIENY nie jest wymagane dołączenie dokumentów z punktu 2 potwierdzającego zakres i czas działania, należy wypełnić oświadczenie (punkt 7 załącznik nr 1 do SIWZ) podając datę i numer opinii NIZP 5) aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania: a) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 b) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - wpis do rejestru wyrobów biobójczych lub pozwolenie, o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 c) dla antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, o którym mowa w ustawie prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 d) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób kosmetyczny - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium RP, o którym mowa w ustawie o kosmetykach z dnia 30 marca 2001 Na wszystkich dołączonych dokumentach należy wyraźnie zaznaczyć, której pozycji kosztorysu cenowego dotyczy dokument, a jeżeli dokument posiada załączniki to również w załącznikach.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 2 pozycje w zadaniu. 1) Środek do dezynfekcji narzędzi na bazie aktywnego tlenu posiadający właściwości myjące bez zawartości nadboranu sodu zakres działania - B, V, F czas działania do 2 h Opakowanie do 2 kg Możliwość przygotowania przy użyciu wody wodociągowej - w ilości 26 182 litry 2) Środek do dezynfekcji narzędzi na bazie aktywnego tlenu posiadający właściwości myjące bez zawartości nadboranu sodu (z aktywatorem lub bez) zakres działania - B, Tbc, F, V, S czas działania - 30 min. - 6 h Opakowanie do 2 kg Możliwość przygotowania przy użyciu wody wodociągowej - w ilości 101 818 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 4 pozycje w zadaniu. 1) Środek oparty o alk. etylowy, izopropylowy, benzylowy i nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu i fenoli do dezynfekcji skóry przed iniekcjami i wkłuciami, bezbarwny z atomizerem Zakres działania: B, Tbc, F, V (HBV, HCV, HIV, Herpes, Rota, Adeno) O działaniu natychmiastowym i przedłużonym (15 sek.-2 min.) O działaniu odtłuszczającym skórę do 350ml z atomizerem - w ilosci 3 486 op. 2) Środek oparty o alk. etylowy, izopropylowy, benzylowy i nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu i fenoli do dezynfekcji pola operacyjnego, bezbarwny Zakres działania: B, Tbc, F, V (HBV, HCV, HIV, Herpes, Rota, Adeno) O działaniu natychmiastowym i przedłużonym (15 sek.-2 min.) O działaniu odtłuszczającym skórę 1 000 ml - w ilości 922 op. 3) Środek oparty o alk. etylowy, izopropylowy, benzylowy i nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu i fenoli do dezynfekcji pola operacyjnego, barwiony Zakres działania: B, Tbc, F, V (HBV, HCV, HIV, Herpes, Rota, Adeno) O działaniu natychmiastowym i przedłużonym (15 sek.-2 min.) O działaniu odtłuszczającym skórę Barwniki użyte do barwienia środka muszą być łatwo zmywalne w wodzie z mydłem 1 000 ml - w ilości 441 op. 4) Środek do dezynfekcji pola operacyjnego bez zawartości jodu i fenoli, barwiony z atomizerem Zakres działania: B, Tbc, F, V,(HBV, HCV, HIV, Herpes, Rota, Adeno) O działaniu natychmiastowym i przedłużonym (15 sek.-2 min.) O działaniu odtłuszczającym skórę Nanoszony na skórę za pomocą atomizera Barwniki użyte do barwienia środka muszą być łatwo zmywalne w wodzie z mydłem do 350ml z atomizerem - w ilości 58 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 1 pozycja w zadaniu. 1) Gotowy do użycia bez rozcieńczenia preparat do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z ranami, błonami śluzowymi i graniczącą z nimi skórą, przed zabiegami diagnostycznymi i operacyjnymi. Bezbarwny, niedrażniący ran i niepowodujący uczuleń. Pojemność - 1000 ml Zakres działania - B (łącznie z MRSA, Chlamydium, Mycoplasma), F (drożdżakobójcze, pierwotniakobójcze łącznie z Trichomonas, V (Herpes simplex, HBV, HIV) Czas działania - 1 godzina. - w ilości 842 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.