Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Warszawa: Usługi doradztwa profesjonalnego w zakresie przygotowania warunków technicznych dla przeprowadzenia konkursu oraz zawarcia i zarządzania umowami na projektowanie architektoniczne i budowlane na potrzeby projektu inwestycyjnego budowy siedziby MHP w latach 2009 - 2012 - Doradca - Architekt
Numer ogłoszenia: 383959 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Polski w Warszawie , ul. Hrubieszowska 6a, 01-209 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2119001, faks 022 2119044.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzhp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa profesjonalnego w zakresie przygotowania warunków technicznych dla przeprowadzenia konkursu oraz zawarcia i zarządzania umowami na projektowanie architektoniczne i budowlane na potrzeby projektu inwestycyjnego budowy siedziby MHP w latach 2009 - 2012 - Doradca - Architekt.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy świadczenia na podstawie umowy ramowej, o wartości nie przekraczającej kwoty 206.000 euro usług doradztwa profesjonalnego w zakresie przygotowywania, weryfikacji lub opiniowania warunków technicznych dla przeprowadzenia konkursu oraz zawarcia i zarządzania umowami na projektowanie architektoniczne i budowlane na potrzeby projektu inwestycyjnego budowy siedziby MHP w latach 2009 - 2012, w oparciu o zawierane z wybranym jednym wykonawcą umowy na poszczególne usługi, składające się na przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne 71.23.00.00 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy - osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którzy nie podlegają wykluczeniu od udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163.z późn. zm.), a w szczególności: a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), wykonaniem co najmniej jednej usługi, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w projekcie inwestycyjnym dotyczącym obiektu wyższej użyteczności o podobnym charakterze, o wartości co najmniej 100 000, 00 zł brutto potwierdzoną, że została wykonana należycie. Za wykonanie jednej usługi zamawiający uzna także wykonanie szeregu usług, na potrzeby tego samego projektu lub klienta; b) wykażą się posiadaniem personelu niezbędnego dla wykonania zamówienia, w tym co najmniej jednego Projektanta / Architekta, posiadającego uprawnienia do projektowania budowlanego, posiadającego co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu konkursów architektonicznych lub weryfikacji i kontroli dokumentacji projektowej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie prac w wymaganych przez zamawiającego terminach i w tym względzie posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej albo oświadczenie, zawierające zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty wykonawcy jako najkorzystniejszej zawrze umowę ubezpieczenia prowadzenia działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 50.000 złotych. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców wraz z wypełnionym wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2)oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego; 3)sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia); 4) dokonując oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Zamawiający oprócz postawionych warunków podmiotowych, które muszą spełnić wykonawcy, zastosuje następujące mierniki kwalifikacji do następnego etapu postępowania - zaproszenia do składania ofert: a) wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi, przedstawiając wykaz zrealizowanych usług w formie tabeli zawierającej ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców, 1) za wykonanie jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości min. 100 000, 00 zł brutto - 50 pkt, 2) za każdą następną usługę o tej samej wartości 10 pkt - max 20 punktów do uzyskania. b) wykonawca musi wykazać, że samodzielnie lub w ramach dysponowania profesjonalnym personelem dysponuje co najmniej jednym Projektantem / Architektem, posiadającym uprawnienia do projektowania budowlanego, posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu oraz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu konkursów architektonicznych oraz weryfikacji i kontroli dokumentacji projektowej 1) za dysponowanie jednym Projektantem / Architektem - 20 pkt, 2) za dysponowanie kolejnymi Projektantami / Architektami spełniającymi wymagania zamawiającego - 10 pkt, Łącznie można uzyskać maksymalną ilość punktów 100. W sytuacji uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu będzie decydowała wartość zrealizowanych usług, co oznacza, że Zamawiający będzie wyżej oceniał tych Wykonawców, którzy wykazali usługi o najwyższej wartości. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż liczba określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów za doświadczenie. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż liczba określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 1) wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (formularz wniosku zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.muzhp.pl wraz z niniejszym ogłoszeniem); 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art.22 ust.1 pkt.1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza wniosku); 3) wykaz -w postaci tabeli- wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 2 do formularza wniosku), wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 4) wykaz personelu wraz życiorysami; 5) polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej albo oświadczenie, zawierające zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty wykonawcy jako najkorzystniejszej zawrze umowę ubezpieczenia prowadzenia działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 50.000 złotych; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel wykonawcy, będącego osobą prawną; Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: §2. 1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: NIE DOTYCZY.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NIE DOTYCZY.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 12:30, miejsce: Muzeum Historii Polski w Warszawie, 01-209 Warszawa, ul. Hrubieszowska 6a, Sekretariat Muzeum Historii Polski, V piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.muzhp.pl formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, w celu ułatwienia składania wniosków przez wykonawców. 2) Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami należy składać osobiście lub kurierem w formie pisemnej lub wysłać faksem. 3) Wykonawca zamówienia będzie wykluczony od możliwości uczestniczenia w konkursie architektonicznym na koncepcję siedziby MHP oraz postępowania o udzielenie zamówienia na prace projektowe w projekcie inwestycyjnym, którego niniejsze zamówienie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.