eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Lublin: Podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym
Numer ogłoszenia: 383926 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Podstawienie i opróżnianie 4 sztuk koszy na odpady stanowiących własność Wykonawcy na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym 2.2. Opróżnienie koszy na odpady, ustawionych w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 2.3. Podstawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym, maksymalnie 8 sztuk, w jednym roku trwania umowy, estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno-technicznym), o pojemności 40-50l, stanowiących własność Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz w tygodniu do maksymalnie 1 raz na dobę. 2.4. Interwencyjne podstawianie w okresie realizacji zamówienia (tj. podstawienie w ciągu 1 doby od telefonicznego zgłoszenia), dodatkowych estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno-technicznym) do 8 sztuk o pojemności 40-50l ( przewidywana ilość opróżnień koszy do wykonania dodatkowo w jednym roku realizacji zamówienia wynosi 85) oraz do 30 sztuk o pojemności 120 l, stanowiących własność Wykonawcy ( przewidywana ilość opróżnień koszy do wykonania dodatkowo w jednym roku realizacji zamówienia wynosi 80), na okres oraz w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego oraz opróżnianie ich ze wskazaną przez niego częstotliwością. 2.5. Przyjęcie do utrzymania i włączenie do harmonogramu opróżnień nowych koszy zakupionych przez Zamawiającego. 2.6.Prowadzenie opróżniania w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów, jezdni i chodnika. 2.7. Zbieranie i wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 3 m od kosza. 2.8. Utrzymanie koszy, tj. dbanie o należyty wygląd techniczny koszy (np. malowanie),naprawy (np: prostowanie koszy) oraz dbanie o czystość i brak zapachu (systematyczne mycie i czyszczenie koszy szczególnie podczas upałów). 2.9. Uzupełnienie brakujących koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 2.10. Usuwanie na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego (lub z własnych obserwacji ) zniszczonych koszy i ustawienie w ich miejsce koszy estetycznych w dobrym stanie sanitarno - technicznym o pojemności odpowiadającej pojemności pierwotnie ustawionego kosza. Wykonanie ww. prac w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 2.11. W przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie. 2.12.Telefoniczne, bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zaobserwowanych: 1) brakach w koszach na odpady, 2) uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady, 3) stwierdzonych przepełnieniach koszy na odpady.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakres zamówień uzupełniających będzie obejmował: 1. Podstawienie i opróżnianie koszy na odpady stanowiących własność Wykonawcy na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym 2. Opróżnienie koszy na odpady, ustawionych, w trybie interwencyjnym,tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 3. Podstawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym, w jednym roku trwania umowy, estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno-technicznym), o pojemności 40-50l, stanowiących własność Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz w tygodniu do maksymalnie 1 raz na dobę. 4. Interwencyjne podstawianie w okresie realizacji zamówienia (tj. podstawienie w ciągu 1 doby od telefonicznego zgłoszenia), dodatkowych estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno technicznym) o pojemności 40-50l oraz o pojemności 120 l, stanowiących własność Wykonawcy, na okres oraz w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego oraz opróżnianie ich ze wskazaną przez niego częstotliwością. 5. Na wniosek Zamawiającego przyjęcie do utrzymania i włączenie do harmonogramu opróżnień koszy zakupionych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie opróżniania w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów, jezdni i chodnika. 7. Zbieranie i wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 3 m od kosza. 8. Utrzymanie koszy, tj. dbanie o należyty wygląd techniczny koszy (np. malowanie),naprawy (np: prostowanie koszy) oraz dbanie o czystość i brak zapachu (systematyczne mycie i czyszczenie koszy szczególnie podczas upałów). 9. Uzupełnienie brakujących koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 10. Usuwanie na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego (lub z własnych obserwacji ) zniszczonych koszy i ustawienie w ich miejsce koszy estetycznych w dobrym stanie sanitarno - technicznym o pojemności odpowiadającej pojemności pierwotnie ustawionego kosza. Wykonanie ww. prac w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 11. W przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie. 12.Telefoniczne, bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zaobserwowanych: 1) brakach w koszach na odpady, 2) uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady, 3) stwierdzonych przepełnieniach koszy na odpady

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składajacy ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniajacy warunki udziału w postepowaniu zostana ocenieni wykonawcy, którzy wykażą posiadanie aktualnego zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. Z 2055r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniajacy warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie lub wykonywanie usług polegających na opróżnianiu koszy na odpady o łącznej wartości wykonanej usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jako spełniajacy warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy: - dysponowanie minimum 1 samochodem o masie całkowitej do 3,5 tony z zamykaną komorą do czasowego gromadzenia i transportu odpadów, uniemożliwiającym zapylanie środowiska i zapewniającym przewóz odpadów zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa, - dysponowanie koszami (pojemnikami) o pojemności: a) 40 - 50 l - min. 36 sztuk b) 120 l - min. 30 sztuk

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Formularz wyceny Wykonawcy 3.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III. 4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawek i kwoty podatku VAT odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, 2) zmniejszenie przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad. pkt.1) stawki i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, - ad. pkt.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, po dokonaniu wpłaty 5,00 złw budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt wysyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia - od dnia 01 stycznia 2012r. do dnia 31 grudnia 2014r. - w przypadku zawarcia umowy do 31.12.2011 r. Od dnia następnego po dniu zawarcia umowy do 31.12.2014 r. - w przypadku zawarcia umowy po 31.12.2011 r. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Beata Gita, p. Katarzyna Jaremek - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lublin, ul. Zana 38/707, telefon (081) 466-31-30. 2.2.W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, telefon (081) 466-30-17..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.