eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik - Leżajsk - Łańcut - Dylągówka - Szklary od km 0 + 000 do km 1+1510 w miejscowości Naklik , położonej na terenie działania RDW Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Zamość: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik - Leżajsk - Łańcut - Dylągówka - Szklary od km 0 + 000 do km 1+1510 w miejscowości Naklik , położonej na terenie działania RDW Zamość
Numer ogłoszenia: 38368 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, fax 084 6386639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http://www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 877 Naklik - Leżajsk - Łańcut - Dylągówka - Szklary od km 0 + 000 do km 1+1510 w miejscowości Naklik , położonej na terenie działania RDW Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje a) roboty pomiarowe b) frezowanie nawierzchni bitumicznej c) mechaniczne czyszczenie nawierzchni bitumicznej ze skropieniem asfaltem d) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową e) wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych f) wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanej mineralno - bitumicznych grysowych g) utwardzenie ręczne poboczy destruktem z frezowania h) oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych . Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie technicznym , przedmiarze robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej - remont nawierzchni drogi . 2 . Wszysztkie prace zostaną wykonane bez zmiany szerokości i lokalizacji nawierzchni 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego , kołowego i pieszego w rejonie w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie , zgodnie z obowiązujacymi przepisami , projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie . 4. okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty odbioru ostatecznego . Wartość zamówienia wynosi : 737 185,38 zł netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 5000,,00zł słownie pięć tysięcy zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają następujące warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr. 223 , poz. 1655 ) 6)Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1)Dysponowanie osobami przewidzianymi do realizacji robót budowlanych , posiadającymi uprawnienia kierownika budowy i kierownika robót w branży drogowej . Wskazane osoby winny posiadać aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 2)Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzedziami i urządzeniami 3)Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie 3.Ocena spełniania warunków , dokonywana będzie w następujący sposób : Spełnia warunki lub nie spełnia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty : 1)Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 5) Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniami z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 6) Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http://www.zdw.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr. 36 lub za pobraniem pocztowym . cena specyfikacji 16 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 pokój nr. 36.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oswiadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje zamawiający przekazują faksem . Dopuszczalna jest też forma pisemna . Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje faksem , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania . W sprawach formalno prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Janusz seń pok. nr. 39 tel . (084) 638 6639

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.