eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy Las › Budowa ulicy Tarninowej w Złotnikach, gmina Suchy Las (postępowanie oznaczoneZP.341/40/2009-II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Suchy Las: Budowa ulicy Tarninowej w Złotnikach, gmina Suchy Las (postępowanie oznaczone: ZP.341/40/2009-II)
Numer ogłoszenia: 383616 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8125161, faks 061 8125212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Tarninowej w Złotnikach, gmina Suchy Las (postępowanie oznaczone: ZP.341/40/2009-II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ulicy Tarninowej w Złotnikach, gmina Suchy Las, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze BIOSYSTEM J. Grabia, os. Czecha 21/10, 61-287 Poznań. Szczegółowy zakres prac to m.in.: - roboty rozbiórkowe; - wykonanie nawierzchni dróg - kostka betonowa: 2.130,00 m2; - wykonanie chodnika - kostka brukowa betonowa: 1.185,00 m2; - wykonanie kanalizacji deszczowej: - rura PVC O 200: 27,50 mb; - studzienki ściekowe O 500: 6 szt.; - oznakowanie poziome i pionowe; - roboty inne; - koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót; - dokonanie wszelkich opłat i uzgodnień związanych z realizacją inwestycji (opłaty te należy uwzględnić w kalkulacji ceny). - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z inwentaryzacją powykonawczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (oświadczenie Wykonawcy). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, co oznacza, że Wykonawca dysponuje: osobą/osobami, które: A. dla Kierownika Robót Drogowych: 1.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) lub równoważne. 1.2 wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. C. dla Kierownika Robót Instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - sanitarnych: 1.1. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ( z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) lub równoważne. 1.2 wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym nim terminem ważności. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4) Jako wykonawcy zrealizowali roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2004-2008) za kwotę łącznie minimum: 2.000.000,00 złotych (słownie: dwa miliony złotych 00/100). Uwaga!: Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji o wykonanych pracach przez Wykonawcę, na podstawie złożonych w ofercie referencji. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada wymagane ważne ubezpieczenie na dzień składania i otwarcia ofert. Jednocześnie w przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązany będzie posiadać stosowne ubezpieczenie zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3 do SIWZ) - § 20 ust. 7, 8 i 9. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spełnione przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - zgodnie z zapisami art. 26 ust 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Oferta musi zawierać: 1. Właściwe Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4. Podpisane oświadczenia Wykonawcy (druk Nr 2.1): a) że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Pzp, b) że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Pzp, c) że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e) że nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności f) o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp, g) o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie kosztorysem będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności h) o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej uwag 5. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.2. a) należy dołączyć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 6. Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.3. 7. Oświadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.4. 8. Oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu wizji lokalnej - Druk Nr 2.5. 9. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 10. Kopia posiadanego ubezpieczenia OC. 11) Wyceniony kosztorys ofertowy sporządzony metodą UPROSZCZONĄ (załączony kosztorys szczegółowy ślepy należy traktować pomocniczo w celu prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z ww. strony, lub za opłatą otrzymać ją na swoją pisemną prośbę w terminie 5 dni (art. 37 i art. 42 ustawy Pzp). Koszt SIWZ w wersji papierowej wraz z załącznikami: 50,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesantów w terminie do dnia 2009-11-26 do godziny 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby wykonawca biorący udział w postępowaniu dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem oraz potwierdził ten fakt w złożonej ofercie (Druk Nr - 2.5.), a także oszacował na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wykonania przedmiotu zamówienia. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z wizją lokalną i inspekcją terenu budowy ponosi Wykonawca.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w 1 egzemplarzu. Oferta musi mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Właściwe wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie. Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, powinny mieć formę wydruku komputerowego lub maszynopisu i być identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. Oferta powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie. Zamawiający zaleca, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane oraz parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca dokonał skreśleń, naniósł poprawki lub zmiany w uprzednio wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których dokonywanie wpisów jest dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem (na każdej stronie dokumentu) przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym- jak wyżej- przez Wykonawcę.W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale lub też dopuszczalne jest dołączenie kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej oferty. Dokumenty lub informacje załączone do oferty, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca może złożyć w odrębnej części oferty - z proponowaną nazwą TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zamawiający przyjmuje, że ta część oferty stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przy braku stosownych zastrzeżeń Zamawiający przyjmuje, że informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych zastrzeżenie nie będzie obowiązywało. Dotyczy to np. jawnego otwarcia ofert i zapisu wynikającego z art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kolejność dokumentów oferty odpowiadała układowi podanemu w punkcie IX Zawartość oferty niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.SIWZ wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html, natomiast ogłoszenie o przetargu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, tj., Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las. Uwaga: Pobranie dokumentacji przetargowej ze strony internetowej Zamawiającego nie jest tożsame z pobraniem SIWZ w wersji papierowej (podanie danych Wykonawcy przy pobieraniu SIWZ w wersji elektronicznej jest dobrowolne- ma charakter jedynie statystyczny i nie skutkuje automatycznym przesyłaniem przez Zamawiającego informacji o postępowaniu na podstawie art.38 ust.2 ustawy Pzp) Dokumentację przetargową Wykonawca może pobrać bezpłatnie z ww. strony, lub za opłatą otrzymać ją drogą pocztową na swoją pisemną prośbę w terminie 5 dni (art. 37 i art. 42 ustawy Pzp). Koszt SIWZ w wersji papierowej wraz z załącznikami wynosi 50,00 zł. Specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane przez Wykonawców zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim. Wyjaśnienia udzielane będą na pytania (przekazane Zamawiającemu pisemnie lub faksem) nie później niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. 7. W postępowaniu, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, pytania Wykonawca może przekazywać za pomocą faksu na numer (0-61) 8926-292, z niezwłocznym ich wysłaniem w formie pisemnej. Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, pytania przekazane do zamawiającego za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. Środki ochrony prawnej do Zamawiającego wnosi się wyłącznie w formie pisemnej. Złożenie środka ochrony prawnej w innej niż pisemna formie, nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. Wyjaśnienia zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego a także przesłane faksem: Wykonawcy, który składał zapytanie oraz pozostałym Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał SIWZ w wersji papierowej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.