eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowę boisk sportowych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 255 przy ul.Kamionkowskiej 36/44

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38348

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: budowę boisk sportowych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 255 przy ul.Kamionkowskiej 36/44

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Agata Latawiec, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.pwaw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowę boisk sportowych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 255 przy ul.Kamionkowskiej 36/44. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: - boisko do piłki ręcznej i nożnej na wspólnej płycie o nawierzchni ze sztucznej trawy - wymiar boiska 20 x 40 m, - boiska do koszykówki i siatkówki na wspólnej płycie - wymiar płyty 30 x 26 m, w tym: dwa boiska do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej, każde o wymiarach 13 x 24 m z pasem autowym szerokości 1 m wzdłuż każdego z boków (łączne wymiary każdego z boisk 15 x 26 m), dwa boiska do siatkówki o nawierzchni poliuretanowej, każde o wymiarach 9 x 18 m z pasem autowym szerokości 4 m wzdłuż krótszych boków i pasem szerokości 3 m wzdłuż dłuższych boków (łączne wymiary każdego z boisk 15 x 26 m), - bieżnię 3-torową (stanowi jednocześnie rozbieżnię do skoku w dal) o nawierzchni z poliuretanu o wymiarach 3.83 x 60 m z pasem startowym (3.83 x 6 m) i pasem kończącym bieżnię (3,83 x 16 m), całość bieżni ograniczona obrzeżem betonowym, - dwa placyki zabaw z nawierzchnią z piasku i urządzeniami zabawowymi (tzw. kombajny), - remont istniejącego murku oporowego z gruzobetonu, - modernizację istniejącego ogrodzenia od strony ul.Grochowskiej, - rekultywację zieleni, - chodniki z kostki betonowej brukowej, - oświetlenie terenu (4 szt. latarni oraz dwie oprawy oświetleniowe na budynku szkoły), - odwodnienie liniowe boisk do istniejącej kanalizacji. Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Grochowska 274 pok. nr 322.Ww. dokumenty będą stanowić załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul.Kamionkowska 36/44. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ww. ustawy oraz określone poniżej tj.: 1) wykażą, iż w okresie ostatnich 5-ciu lat należycie wykonali co najmniej 3 prace o łącznej wartości minimum 5 mln zł (brutto) polegające na budowie lub modernizacji boiska sportowego; 2) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 3) udokumentują posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy ; 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 4)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 5)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa taki dokument odrębnie. 7)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa taki dokument odrębnie (nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i spółki cywilnej). 8)Wykaz min. 3 zamówień polegających na budowie lub modernizacji boisk sportowych o łącznej wartości minimum 5 mln zł (brutto) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego. Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez Zamawiającego, protokoły odbioru robót w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem). W przypadku wniosku składanego przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 9)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby, która będzie wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. W przypadku wniosku składanego przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 10)Polisa ubezpieczenia OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia. W przypadku wniosku składanego wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa taki dokument odrębnie, spółka cywilna - łącznie. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5 i 7, Zamawiający będzie żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5, 6 i 7, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, samodzielnie lub wspólnie z innymi wykonawcami. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierający m. in. dokładne dane adresowe Wykonawcy. Do wniosku winny być dołączone wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami ogłoszenia. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do wniosku. Ustanowione pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku w formie oryginału, odpisu lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. W przypadku konsorcjum firm, wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty - powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert 5. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do złożenia oferty przez Wykonawców niewykluczonych z postępowania, którzy złożyli ważne wnioski: w przypadku złożenia do 5 wniosków zaproszenie do udziału w przetargu otrzymają wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu; w przypadku złożenia większej ilości wniosków spełniających warunki zaproszenie otrzyma 5 wykonawców, którzy będą mieli największą ilość punktów policzonych wg zasady: 1 referencja (potwierdzająca wykonanie robót polegających na budowie lub modernizacji boisk sportowych) = 1 pkt; w przypadku równej ilości punktów decydować będzie większa wartość wykonanych robót. Uwaga: Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosku, do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert. Wzory formularzy wniosku, oświadczenia, wykazu robót oraz wykazu osób i podmiotów są dostępne w siedzibie Zamawiającego, ul. Grochowska 274, parter stanowisko 23 lub 24. Można je również otrzymać przesyłając prośbę o przesłanie na nr faksu (022) 810 00 35 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@pragapld.waw.pl. Wniosek należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (kopercie) w Wydziale Obsługi Mieszkańców, ul. Grochowska 274, parter- stanowisko 23 lub 24. Opakowanie powinno zostać oznakowane jako WNIOSEK Budowa boisk sportowych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 255 przy ul.Kamionkowskiej 36/44 w Warszawie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: data, godzina i miejsce otwarcia ofert zostaną określone w SIWZ.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.