eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzemeszno › Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Niewolno oraz remont świetlic wiejskich w m. Miaty, Trzemżal, Grabowo, Wydartowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Trzemeszno: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Niewolno oraz remont świetlic wiejskich w m. Miaty, Trzemżal, Grabowo, Wydartowo
Numer ogłoszenia: 383468 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsko - Wiejska Trzemeszno , ul. gen. H. Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno, woj. wielkopolskie, tel. 061 415-43-06, faks 061 415-44-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzemeszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Niewolno oraz remont świetlic wiejskich w m. Miaty, Trzemżal, Grabowo, Wydartowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowy świetlicy wiejskiej w m. Niewolno polegającej na: dobudowie kotłowni węglowej wraz z pomieszczeniami socjalnymi o powierzchni zabudowy 31,51 m2 i kubaturze 66,68 m3 oraz Remonty czterech świetlic wiejskich w m. Miaty, Trzemżal, Grabowo, Wydartowo polegających na wykonaniu posadzek z płytek granitogresowych, pokryciu dachu papą termozgrzewalną, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji elektrycznej i c.o., ociepleniu ścian wraz z pracami malarskimi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: dla całości zamówienia 12.000,00zł (słownie dwanaście tysięcy złotych ) Na część I: 4.000,00zł (Słownie cztery tysiące złotych) Na część II; 8.000,00zł. (Słownie osiem tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Niewolno: 1. Dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł. każda oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj. Kierownik budowy posiadający uprawnienia do samodzielnego kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i elektrycznych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści posiadanych stosownych uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w tym celu zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności cywilnej przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 80.000,00zł. równowartości oraz zobowiązanie (oświadczenie Wykonawcy, że po upływie wartości polisy będzie ona odnawialna na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00zł. przez cały czas trwania umowy. 4. Dysponować bankowymi oświadczeniami o zdolności kredytowej lub poświadczenia wystawione przez bank obsługujący o dysponowaniu środkami finansowymi nie mniejszymi niż 100. 000,00zł. przez okres realizacji robót. Część II Remont czterech budynków - świetlic wiejskich w m. w m. Miaty, Trzemżal, Grabowo, Wydartowo 1. Dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu rozbudowy lub remontu dwóch budynków użyteczności publicznej obejmujących zakresem między innymi takie roboty jak: roboty elektryczne, instalacyjne (wod. - kan. i co) malarskie, wymiana stolarki otworowej o wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł każda oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj. Kierownik budowy posiadający uprawnienia do samodzielnego kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych i elektrycznych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści posiadanych stosownych uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w tym celu zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności cywilnej przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 60.000,00zł. równowartości oraz zobowiązanie (oświadczenie Wykonawcy, że po upływie wartości polisy będzie ona odnawialna na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00zł. przez cały czas trwania umowy. 4. Dysponować bankowymi oświadczeniami o zdolności kredytowej lub poświadczenia wystawione przez bank obsługujący o dysponowaniu środkami finansowymi nie mniejszymi niż 50. 000,00zł. przez okres realizacji robót. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca przedstawi ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia to musi spełniać co najmniej warunki określone dla części I zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp , oraz o nie podleganiu wykluczeniu art. 24pzp. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. wykonywanie samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) kserokopię dowodu wniesienia wadium, 8) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowa tej spółki. 9) wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kadra kierowniczo-zarządzająca), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 10) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy/-ów - pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy oraz sporządzenie stosownego wykazu wg załączonego wzoru. 11) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, w zakresie porównywalnym z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 12) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument poświadczający ubezpieczenia OC. 13) informacje banku w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków oraz dodatkowo załączyć pełnomocnictwo. Dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 4, (5 - jeżeli są podmiotami zbiorowymi), 6 - muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum. Pozostałe wymagane dokumenty może złożyć tylko jeden z członków konsorcjum. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzemeszno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Trzemeszno ul. Dąbrowskiego 2 62-240 Trzemeszno pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Trzemeszno ul. Dąbrowskiego 2 62-240 Trzemeszno pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla Działania Odnowa i rozwój wsi.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Niewolno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dobudowie kotłowni węglowej wraz z pomieszczeniami socjalnymi o powierzchni zabudowy 31,51 m2 i kubaturze 66,68 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.11.00-7, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont świetlic wiejskich w m. Miaty, Trzemżal, Grabowo, Wydartowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonaniu posadzek z płytek granitogresowych, pokryciu dachu papą termozgrzewalną, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji elektrycznej i c.o., ociepleniu ścian wraz z pracami malarskimi..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.42.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.