eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczaniec › "Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla wsi Szczaniec - zadanie I etap I"



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38345

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczaniec: "Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla wsi Szczaniec - zadanie I etap I"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Szczaniec, do kontaktów: Edward Adamów, Szczaniec 73, 66-225 Szczaniec, woj. lubuskie, tel. 068 341 07 00, fax 068 341 03 79, e-mail: ugszczaniec@poczta.onet.pl, www.szczaniec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla wsi Szczaniec - zadanie I etap I". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu budowę kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowościach Szczaniec, Ojerzyce i Kupienino tj. wykonanie: - sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o D=160 długości 4.717 m, - sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o D=200 długości 456 m, - sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV o D=250 długości 684 m, - dwóch przepompowni sieciowych w m. Ojerzyce. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lokalizacja - sieć sanitarna na odc. od m. Szczaniec do m. Kupienino gm. Świebodzin. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 678 220 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi 1. Kierownika budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie stosowne do kierowanymi rodzajami robót o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Kadra kierowania robotami ( kierownik budowy i kierownicy robót) musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r. - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1/2 wartości zamówienia, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót w specjalności ogólnobudowlanej, sieci sanitarnych i instalacji elektrycznych. 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (niezbędne maszyny do prac ziemnych, szalunki do fundamentów, zgrzewarki do rur PE, dźwigi o udźwigu min. 1,5 t, środki transportu ciężarowego i dostawcze), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 30 % wartości zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. 5. posiada udokumentowaną wielkość przychodu wymaganą do spełnienia, - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia /nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie i kierujący robotami posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Występują w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. Ocena spełniania warunku :spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia /nie spełnia Posiadają niezbędny potencjał techniczny, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. b) pracownicy zdolni do wykonania zadania. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - 60 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać: ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1/2 wartości zamówienia. Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100 pkt. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i 1/2 wartości zamówienia. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i 1/2 wartości zamówienia otrzyma 100 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie liczba pkt. uzyskana wg zasady jw. pomnożona przez współczynnik = 0,60 Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 40 % Ocena sytuacji ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku: Ocenie podlegać będzie sytuacja ekonomiczna wykonawcy metodą wskaźników ekonomicznych. Ocena sytuacji ekonomicznej dokonywana będzie w skali 0 - 100 pkt. Podstawą będą dane uzyskane ze sprawozdania finansowego F-01/I-01 o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe za okres od początku do końca 2004r. Ocena metodą wskaźników i skala punktowa : 1. Wpf (wsk. bieżącej płynności finansowej) - 0 - 50 pkt, aktywa obrotowe (dział 2. pkt 18) / zobowiązania krótkoterminowe (dział 3, poz. 9) 2. Wr (wsk. rentowności przedsiębiorstwa) - 0 -10 pkt, zysk netto (dział 1, poz. 64) / przychody netto (dział 1a, poz. 01) 3. Wbz (wsk. bieżący zadłużenia) - 0 - 40 pkt, zobowiązania i rezerwy na zobowiązania (dział 3. poz. 01) / aktywa obrotowe i trwałe (dział 2, poz. 18 i 19) Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną będzie suma uzyskanych punktów za poszczególne elementy oceny, która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,40 3. Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt.2, Zamawiający wymaga złożenia do wniosku następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów -dokonaną w terminie jw. 2. Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub zdolności kredytowej, z podaniem wysokości kwoty kredytu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. Z informacji ma jednoznacznie wynikać kwota będąca w dyspozycji wykonawcy lub zdolność kredytowa. 3. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiący licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania wniosku. 6. Oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości zamówienia każde. Wykaz powinien zawierać: - nazwę i adres zamawiającego, - rodzaj wykonanych robót, które odpowiadają robotom będącym przedmiotem zamówienia, - termin ich rozpoczęcia i zakończenia, - wartość robót. 8. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie. 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 10. Polisa ubezpieczeniowa wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 11. Wykaz przewidywanej do realizacji tego zamówienia kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopiami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby i wg potrzeby decyzję o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 12. Imienny wykaz osób wraz z informacją na temat kwalifikacji tych osób (specjalistów niezbędnych do realizacji zamówienia). 13. Wykaz sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 14. Sprawozdanie finansowe na druku F-01/I-01 za 2004r. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą przez okres krótszy - ww. dokument o sytuacji finansowej za ten okres. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. Lista wykonawców zaproszonych będzie ustalona według nastepujących zasad: - lista wykonawców będzie tworzona na podstawie ilości punktów uzyskanych za ocenę warunków numer 3 i numer 4, -zamawiajacy zaprosi nie wiecej niż 5 wykonawców, którzy uzyskali największe ilości punktów za spełnianie warunków numer 3 i numer 4. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.