eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH (G/74/08)



Ogłoszenie z dnia 2008-12-30

Poznań: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH (G/74/08)
Numer ogłoszenia: 383457 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, faks 061 8310242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH (G/74/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych z siedziby Zamawiającego do miejsca odzysku i unieszkodliwiania odpadów. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przekazania pojemników do gromadzenia odpadów na czas trwania umowy. Wywóz odpadów następować będzie wg następującego harmonogramu: 1. Pojemnik SPW 10 - 1 szt. (cztery razy w tygodniu) 2. Pojemnik PA 1100 - 8 szt. (dwa razy w tygodniu) 3. Pojemnik PA 1100 - 1 szt. (raz w tygodniu - wywóz tzw. gipsów) 4. Pojemnik SPW 2,5 m3 - 1 szt. (dwa razy w tygodniu - wywóz tzw. gipsów) 5. Pojemnik PA 1100 - 1 szt. (dwa razy w tygodniu - wywóz odpadów żywnościowych) 6. Pojemnik typu otwartego do wywozu gruzu i odpadów poremontowych o pojemności 6 m3, ustawianego w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Pojemnik na odpady typu PE - wg potrzeb Zamawiającego. 8. Pojemnik na makulaturę - 1 szt. (raz na dwa tygodnie). Pojemniki z pozycji 7 i 8 służą do wstępnej segregacji odpadów, usuwanych nieodpłatnie przez firmę świadczącą usługi wywozu. Wywóz gruzu, odpadów poremontowych oraz makulatury odbywać się będzie po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny oraz wszelkie uszkodzenia pojemników. Wykonawca zobowiązany będzie do: - bezpłatnego dostarczenia pojemników na odpady komunalne w ilości oraz pojemności odpowiadającej potrzebom ujętym w w/w harmonogramie, - systematycznego opróżniania ustawionych pojemników z częstotliwością ujętą w w/w harmonogramie, - ustawiania opróżnianych pojemników w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, - utrzymania w należytej czystości miejsc ustawienia oraz opróżniania pojemników, - utrzymywania używanych pojemników w odpowiednim stanie technicznym, gwarantującym bezpieczeństwo ich użytkowania, - natychmiastowej wymiany uszkodzonych pojemników, - przeprowadzania dezynfekcji ustawionych pojemników z częstotliwością gwarantującą utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym, - zapewnienia opróżniania pojemników także w przypadkach utrudnień spowodowanych robotami drogowymi, - wywozu odpadów wielkogabarytowych złożonych w miejscach ustawiania pojemników. Wykonawcą usługi może być firma posiadająca zezwolenie wydane przez Prezydenta Miasta Poznania na świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych oraz umowę z firmą posiadającą zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów. W dniu podpisania umowy z Zamawiającym, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia kopii zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów wydanego dla firmy (Podwykonawcy), z którą zawarł umowę. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 960,00 zł. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty dzień uznania rachunku Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie winno być podpisane przez osoby uprawnione, występujące po stronie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego pełnomocnika. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy występującego samodzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Wykonawcę, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy z postępowania oraz odrzuci jego ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. (Zezwolenie na świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych udzielone przez Prezydenta Miasta Poznania). 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 175 i 175A)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Kancelaria Szpital (pok. 52)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.