eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Ochrona fizyczna obiektu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Lidzbark Warmiński: Ochrona fizyczna obiektu
Numer ogłoszenia: 383264 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350530 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Dantyszka 13, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 767 84 50, faks 89 767 84 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie: dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim. Usługa obejmuje ochronę fizyczną terenu przy ul. Dantyszka 13 działka nr 50 i ul. Gnieźnieńskiej działka nr 40/4 w Lidzbarku Warmińskim oraz obiektów i sprzętu zlokalizowanych na w/w terenie. Ww tereny są położone obok siebie i są ogrodzone.Ochrona pełniona ma być we wszystkie robocze dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach 19:00 do godziny 7:00 , w soboty, niedziele oraz w dni świąteczne całodobowo. Przewidywana ilość godzin ochrony wynosi 5000,00. Podana ilość godzin oznacza planowaną docelową ilość w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu zamówienia. Zmiana dotycząca godzin ochrony może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy z 5-cio dniowym wyprzedzeniem. W godzinach ochrony na chronionym terenie będzie się odbywał ruch osób i pojazdów wynikający z działalności firmy. Zamawiający posiada zainstalowany system alarmowy w budynku biurowca. Do obowiązków pracowników ochrony należy:1)Ochrona mienia przed kradzieżą i dewastacją,2)Otwieranie bram wjazdowych przed rozpoczęciem pracy przedsiębiorstwa (godziny pracy przedsiębiorstwa 7:00 - 15:00 ),3)Prowadzenie Miejskiego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (MPSZOK) w soboty w godzinach od 10:00 do godziny 14:00,4)W okresie grzewczym całościowa obsługa kotła c.o. o mocy 130 kW (rozpalanie, podkładanie, monitorowanie pracy kotła, czyszczenie itp.),5)Prace porządkowe na dozorowanym terenie (omiatanie ok. 2000 m2, utrzymanie zieleni ok. 350 m2, odśnieżanie i zwalczanie śliskości ok. 250 m2 itp.),6)Sprawdzenie przed podjęciem ochrony terenu stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów, 7)Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu, lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych prób włamania i innych czynach przestępczych, 8) W okresie zimowym powiadamianie Zamawiającego o zmianach warunków pogodowych( wystąpienie gołoledzi, opady śniegu, marznącego deszczu itp.), 9) Obsługa systemu alarmowego w budynku biura, 10)Prowadzenie książki dozoru oraz jej przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego. W książce dozoru odnotowane będą co najmniej następujące dane:a)Imię i nazwisko pełniącego służbę, b)Data i godzina przejęcia i zdania służby, c)Data, godzina wejścia i wyjścia, nazwisko i imię osoby przebywającej na terenie zakładu w czasie pełnienia służby przez pracownika ochrony, d)Data, godzina wyjazdu i powrotu sprzętu oraz nazwisko osoby kierującej, e)Nietypowe i nieprzewidziane zdarzenia zaistniałe w trakcie pełnienia służby, f)Podpis pracownika pełniącego służbę. 2.Osoby Wykonawcy obsługujące kocioł c.o. powinny posiadać świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe, o mocy do 130 kW i temperaturze wody do 100 o C. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu te świadectwo przed rozpoczęciem realizacji umowy. 3.Wykonawca zapewni pracownikom ochrony podczas pełnienia służby jednolity ubiór, identyfikatory osobiste oraz wyposażenie niezbędne do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań, w tym odzież ochronną. 4.W terminie 7 dni od wyboru oferty Wykonawca sporządzi Instrukcję ochrony obiektu, którą zaakceptuje Zamawiający. Instrukcja ochrony obiektu będzie stanowić załącznik do umowy i powinna uwzględniać m.in.: 1)sposób prowadzenia ochrony ( częstotliwość obchodów itp.), 2)sposób przekazywania terenu chronionego (Wykonawca - Zamawiający), 3)zasady obsługi systemu alarmowego zainstalowanego w budynku biura, 4)wzór książki dozoru, 5)tryb postępowania w razie zaistnienia dewastacji lub kradzieży na terenie chronionym przez Wykonawcę, 5.Zamawiający zapewni Wykonawcy:1)Pomieszczenie portierni zlokalizowane w pomieszczeniach budynku socjalnego, 2)Możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi. 6.Zamawiający będzie okresowo kontrolować realizację usług przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację upoważnionych pracowników Zamawiającego. 7.Szczegółowe zasady realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia opisuje umowa, której wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alfa Guard Security, ul. Mickiewicza 10, 83-262 Czrna Woda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31795,50

  • Oferta z najniższą ceną: 31795,50 / Oferta z najwyższą ceną: 53812,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.