eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › modernizacja i przebudowa budynku na szkółce leśnej na cele przechowalni nasion dębu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2006-07-25

POZYCJA 38279

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Drezdenko: modernizacja i przebudowa budynku na szkółce leśnej na cele przechowalni nasion dębu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Smolarz, do kontaktów: Bogdan Urbaniak, Klesno, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7620563 w. 23, fax 095 7620578, e-mail: smolarz@szczecin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zarządzający wł.Skarbu Państwa -Gospodarka Leśna, Leśnictwo i Pozyskanie Drewna; Inne:Zarządzający wł. Skarbu Państwa - Gospodarka Leśna, Leśnictwo i Pozyskanie Drewna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i przebudowa budynku na szkółce leśnej na cele przechowalni nasion dębu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Górzyska - Szkółka Leśna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przechowalni nasion dębu poprzez przebudowę, rozbudowę i modernizację budynku na szkółcej leśnej w Górzyskach, oddział 438, gmina Drezdenko, powiat strzelecko-drezdenecki, województwo lubuskie. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawce minimum 3 (trzy) letniej gwarancji na wykonanane prace. Podmiot zamówienia obejmuje: 1. roboty budowlane w zakresie budowy magazynów: a) wymiana pokrycia dachowego z płyt falistych azbestowo-cementowych wraz z utylizacją, b)roboty ziemne, c)wykonanie ław fundamentowych, d) roboty murowe, e) strop nad częścią dobudowaną budynku, f) podłoża pod posadzki, g) wykonanie posadzek, h) wykonanie więźby dachowej nad częścią dobudowaną, i) stolarka okienna i drzwiowa, j) wykonanie schodów nad poddasze. 2. wykonanie zewnętrznej i wewnętrznej instalcji wod.-kan. 3. wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz modernizacja przyłącza zewnętrznego, 4. wbudowanie 5 komór chłodniczych w pomieszczeniach przechowalni nasion dębu (łączna powierzchnia = 189,36 m2). Szczegółowy opis podmiotu zamówienia (zakres robót) został opisany w dokumentacjach projektowych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówieniea (SIWZ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 45.21.32.10 - Instalowanie chłodni Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.10 - Instalowanie chłodni Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: roboty budowlane, instalacje wewnętrzne i zewnętrzne /elektryczne, ciepłej wody, zimnej wody i kanalizacyjne/, wbudowanie 5 komór chłodniczych w przechowalni nasion dębu. Kubuatura 2521,6 m3. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiąjący wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wadium wnosi się przed upływem terminu składnia ofert. Termin składnia ofert zostanie określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie przekazana wykonawcą zaproszonym do składnia ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, iż warunek zostnaie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 roboty budowlane, potwierdzone referencjami, podobne do robót budowalnych objętych przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 500 000,- PLN brutto każda. Przez roboty podobne zamawiający rozumie roboty polegające na budowie magazynów - chłodni. b) dysponuje co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowalanymi bez ograniczeń, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowalne w zakresie robót elektrycznych w specjalności instalcyjnej sieci, instalcji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i fnansowaej niezbędnej do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, iz warunek zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 500 000,- PLN, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,- PLN 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania art. 24 PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: w przypadku większej ilości ofert niż 6: Jeżeli ilość wniosków spełniającyh minimalne warunki będzie większa od 6, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o ilość wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowalnych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia. - za każdą ww. robotę o wartości od 500 000 do 1 000 000 PLN przynany będzie 1 punkt, - za każdą ww. robotę o wartości powyżej 1 000 000 PLN przynane będą 2 punkty. W przypadku otrzymania jednakowej ilości punktów przez kilku wykonwców, o miejscu w rankingu będzie decydowała łączna wartość wykazanych robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia. Ocenianiu będą podlegać roboty budowlane zawarte wykazie wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych, potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, iż roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnione do podpisywania oferty/ z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad.1 i Ad.4 w celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jzęzli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) aktulaną informację z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) aktualne zaśiwadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowatne, społeczne lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniuo o udzielenie zamówienia. 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ad.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobom zdolnym do wykonania, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia budowlane oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ad. 3 W celu potwierdzenia spełnienia warunku, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia wykonwaca składa następujące dokumenty: 1) pisemną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresi prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,- PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Najniższa cena 90 2. Termin realizacji zadania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.