Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-21
Radom: Wykonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na dostawie i montażu kasowników, związanego z zamówieniem podstawowym pn. Wdrożenie karty miejskiej i Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w Radomiu
Numer ogłoszenia: 382762 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Traugutta 30/30A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 365 46 52, faks (048) 365 46 51 , strona internetowa www.mzdik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na dostawie i montażu kasowników, związanego z zamówieniem podstawowym pn. Wdrożenie karty miejskiej i Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w Radomiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest wykonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na dostawie i montażu kasowników, związanego z zamówieniem podstawowym pn. Wdrożenie karty miejskiej i Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w Radomiu. W ramach zamówienia należy dostarczyć i zainstalować 8 sztuk kasowników typu KRG- 6KB3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.31.00 - Maszyny potwierdzające ważność biletów .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Dokonanie zakupu kasowników jest niezbędne dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu Karty Miejskiej tj. systemu pobierania opłat za przejazdy w komunikacji miejskiej przy użyciu elektronicznej karty bezstykowej, którego elementy (w tym kasowniki) zainstalowane są w autobusach MPK w Radomiu Sp. z o.o. Konieczność dokonania zakupu 8 szt. kasowników związana jest z wymianą taboru w MPK w Radomiu Sp. z o.o. polegającą na wycofaniu z eksploatacji 8 szt. autobusów trzydrzwiowych i wprowadzeniu w to miejsce do eksploatacji 8 szt. autobusów czterodrzwiowych. Ponieważ dla zapewnienia prawidłowej obsługi pasażerów konieczne jest zamontowanie kasownika przy każdych drzwiach, brak jest 8 szt. kasowników kompatybilnych z ww. systemem Karty Miejskiej. W związku z powyższym, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, należy udzielić zamówienia uzupełniającego na zakup 8 szt. kasowników KRG-6KB3 dla firmy R&G Plus Sp. z o.o., 39-300 Mielec, ul. Traugutta 7, która jest wykonawcą zamówienia podstawowego - umowa nr IN/15/2013 z dnia 14.05.2013r. Tylko zakup kasowników z ww. firmy zapewni, że będą one właściwie współpracować z pozostałymi urządzeniami i oprogramowaniem systemu Karty Miejskiej. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 10% zamówienia podstawowego była przewidziana w ogłoszeniu o ww. zamówieniu podstawowym. Zamówienie to zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia podstawowego - 7.186.500 zł netto. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 13.200 zł netto i nie przekracza dopuszczalnej wartości (dotychczas nie było udzielone żadne zamówienie uzupełniające do ww. zamówienia podstawowego). Zamówienie uzupełniające będzie udzielone w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
R&G PLUS Sp. z o.o., ul. Traugutta 7, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków m. Radomia dla obrębów 0111-Idalin
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Dostawy kaszy jęczmiennej, kaszy gryczanej. kaszy pęczak, kaszy manny, płatków owsianych i ryżu do jednostek organizacyjnych podległych OISW w Lublinie
- Remont dachów.
- Dostawa ryb i przetworów rybnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2024.
- Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria oprogramowania SFINKS wykorzystywanego w jednostkach Resortu Finansów
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.