eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › budowa drogi dojazdowej z odwodnieniem do posesji położonych w rejonie ulic Struga-Czołgistów w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38271

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zabrze: budowa drogi dojazdowej z odwodnieniem do posesji położonych w rejonie ulic Struga-Czołgistów w Zabrzu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Aneta Zielska, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Inwestycji, Grzegorz Janecki, Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/3733424, fax 032/3733517. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Terenowy Zespół Usług Projektowych, Gabriela Krzystanek, ul.Dworcowa 4, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/2712721, fax 032/2712721. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Zabrzu Biuro Zamówień Publicznych, Aneta Zielska, ul.Wolności 286 pok.305, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/3733427, fax 032/3733427.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi dojazdowej z odwodnieniem do posesji położonych w rejonie ulic Struga-Czołgistów w Zabrzu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę drogi dojazdowej z odwodnieniem do posesji położonych w rejonie ulic Struga-Czołgistów w Zabrzu wraz z łącznikami do tych ulic oraz chodnik przebiegający wzdłuż ogrodzenia szkoły gminnej. W zakres robót objętych zadaniem wchodzi: 1.Roboty przygotowawcze a)Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych b)Rozbiórka elementów dróg 2.Roboty ziemne a)Wykonanie wykopów w gruntach I - IV kat. b)Wykonanie nasypów 3.Odwodnienie korpusu drogi a)Kanalizacja deszczowa, wpusty i przyłącza do nich 4.Podbudowy a)Koryto wraz z zagęszczaniem i profilowaniem podłoża b)Podbudowa z żużla wielkopiecowego 5.Nawierzchnie a)Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych wytwarzanych i wbudowanych na gorąco 6.Roboty wykończeniowe a)Humusowanie i obsianie trawą skarp i zieleńców b)Plantowanie skarp i nasypów 7.Elementy ulic a)Krawężniki betonowe b)Obrzeża betonowe c)Nawierzchnie z kostki betonowej h=8cm. d)Chodniki z kostki betonowej Wykonawca obowiązany będzie do: -opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -organizacji zaplecza socjalno - materiałowego oraz placu budowy -uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego - wykonawca musi wystąpić z wnioskiem o zezwolenie na zajęcie pasa do Wydziału Infrastruktury i wnieść obowiązujące opłaty -zabezpieczenia terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim -zlecenia nadzoru właścicielom sieci nad pracami prowadzonymi w pobliżu ich uzbrojenia -zapewnienia obsługi geodezyjnej budowy oraz opracowania operatu geodezyjnego powykonawczego z naniesieniem na zasoby miasta. W dokumentacji należy dodatkowo podać: - dla uzbrojenia podziemnego - długości sieci w rozbiciu na średnice wraz z wykazem ilości zabudowanej armatury, karty studzienek - dla nawierzchni - wielkości powierzchni z rozbiciem na rodzaje nawierzchni. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.31 - Roboty w zakresie budowy podwyższonych autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.31 - Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - dokumenty wynikające z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.7.04.2004 zgodnie z paragrafem 1.1 pkt 1,4,5,6 -dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia,takie jak: 1)Kierownik budowy:-uprawnienia budowlane w branży drogowej 2)Kierownik robót instalacyjnych:uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zaświadczenia o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa-wykazem min.2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentami ,potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Łączna wartość robót nie może być mniejsza niż 500. 000 PLN a zakres każdej z nich musi obejmować budowę drogi wraz z odwodnieniem, -sprawozdania finansowe,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub oświadczeniem Wykonawcy o braku konieczności sporządzania opinii przez biegłego- albo,w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finans., innym dokumentem określającym obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - polisa lub innym dokument ubezpieczenia - ważny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od O.C.w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 100.000 PLN przy czym:- średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat nie może być mniejszy niż 1.000.000 PLN.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.09.2005, cena - 75. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2005, godzina 10:10, Urząd Miejski w Zabrzu Biuro Zamówień Publicznych pok.305 ul.Wolności 286, Zabrze.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.