Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Bytom: Ukształtowanie terenu oraz budowa dróg dojazdowych wraz z chodnikiem i miejscami postojowymi przy ul. Karpackiej w Bytomiu (działka gruntu nr 1338/9)
Numer ogłoszenia: 382520 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bytom sp. o. o. , ul. Nowa 74, 41-923 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 280 30 73, faks 0-32 280 30 73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.bytom.magistrat.pl, www.tbsbytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ukształtowanie terenu oraz budowa dróg dojazdowych wraz z chodnikiem i miejscami postojowymi przy ul. Karpackiej w Bytomiu (działka gruntu nr 1338/9).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie: dróg o powierzchni - 1 110,66 m2, parkingów - 538,45 m2, chodników - 465,53 m2 w tym wykonanie: robót przygotowawczych polegających na niezbędnej wycince drzew i krzewów wraz z wykarczowaniem i wywiezieniem drewna, ziemi, śmieci. Drewno uzyskane w wyniku wycinki pozostanie w dyspozycji Wykonawcy. Zamawiający posiada decyzję nr 131 z dnia 17.11.2008 r. Prezydenta Miasta Chorzowa zezwalającą na usunięcie drzew; prace pomiarowe; roboty ziemne; wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem dróg, miejsc postojowych, chodników, placyków gospodarczych, odwodnieniem terenu; zagospodarowanie placu budowy, wykonanie tymczasowego przyłącza wody, energii elektrycznej dla potrzeb budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i BHP; uzgodnienie trasy przebiegu oraz wykonanie drogi tymczasowej dojazdowej do terenu budowy; wywóz i składowanie ziemi i humusu; uzyskanie wszelkich pozwoleń związanych z realizacją inwestycji oraz wniesienie wszelkich wynikających z tego tytułu opłat (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.); wykonanie wszelkich prób i odbiorów z których protokoły są wymagane przy odbiorze końcowym robót; wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Sposób i forma wniesienia wadium, zgodnie z zapisami SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: (spełnia) lub (nie spełnia), w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postepowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz zrealizowanych co najmniej: 2 robót budowlanych polegających na ukształtowaniu i zagospodarowaniu terenu wraz z wykonaniem dróg i ciągów pieszych z kostki brukowej - wykonanie dróg, chodników, miejsc postojowych o powierzchni co najmniej 1 200,00 m2 każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; b) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) 1 osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności drogowej c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt 5.3.2.b SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność ww. osób do odpowiednich samorządów zawodowych, takie jak: 1) kierownik robót - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie w ww. zakresie na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki (bądź jej treść winna wskazywać na jej opłacenie) - Zamawiający musi stwierdzić ważność dokumentu. Polisa winna mieć ważność co najmniej na okres realizacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.bytom.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bytom Spółka z o.o., 41-923 Bytom, ul. Nowa 74.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bytom Spółka z o.o.. 41-923 Bytom, ul. Nowa 74.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dowóz uczniów na zajęcia szkolne do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2024/2025
- "Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych nr 3 w roku szkolnym 2024/2025
- REMONT INTERNATU OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Remont toalet Pionu II (pomieszczenia 21 oraz 121) w budynku Sądu Rejonowego w Bytomiu przy ul. Piekarskiej 1
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Siemyśl
- "Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r."
- Modernizacja małej kaplicy na CCK ul. Murckowska - Etap I
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 126 w Jaczkowie
- Remont drogi leśnej DP7 na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Bierzwnik
- Modernizacja drogi gminnej Nr 115168E
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.