Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Oświęcim: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 38238 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 4 , ul. Śniadeckiego 26, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 8422124, faks 0-33 8422124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4oswiecim.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Oświęcimiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Oświęcimiu w 2012r. i obejmuje niżej wymienione części: część I-Mięso wieprzowe, wołowe i wędliny (CPV 15100000-9), część II - Mięso drobiowe (CPV 15100000-9), część III - Warzywa i owoce świeże i przetworzone (CPV 03200000-3, 15300000-1) część IV - Ryby i mrożonki owocowe i warzywne (CPV 15200000-0, 15331170-9, 15300000-1) część V - Produkty mleczarskie, tłuszcze pochodzenia roślinnego i zwierzęcego (CPV 15500000-3, 15400000-2) część VI - Różne produkty spożywcze (CPV 15800000-6, 15600000-4)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków: a.) zmniejszenia liczby żywionych dzieci b.) urzędowej zmiany stawki VAT na dostarczane artykuły żywnościowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4oswiecim.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, 32-602 Oświęcim.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, sekretariat szkoły. Otwarcie ofert nastąpi 16.02.2012r. o godz. 11:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2/ część I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb i mrożonek owocowych i warzywnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich, tłuszczu pochodzenia roślinnego i zwierzęcego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z treścią formularza cenowego - załącznik nr 2 / część VI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Usługa tłumaczenia na język angielski publikacji monograficznej dotyczącej deportacji i zagłady Sinti i Romów w KL Auschwitz.
- DOSTAWĘ LEKU DO PROGRAMÓW LEKOWYCH "Rak płuca"
- DOSTAWA PODŁOŻY I TESTÓW DO HODOWLI PRĄTKA GRUŹLICY WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO SYSTEMU MONITOROWANIA I HODOWLI PRĄTKA
- Budowa ogrodzenia wraz z kanalizacją teletechniczną wzdłuż ul. Leszczyńskiej w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau
- DOSTAWA SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 99 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w drugim półroczu 2024 r.
- Dostawa produktów nabiałowych, jaj spożywczych oraz margaryny
- Dostawa produktów i artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Mętowie
- Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Otrębusach przy ul. Piaseckiego 2
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.