eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zakup pierwszego wyposażenia łączności i informatyki w ramach realizacji zadańRozbudowa Placówki SG w m. Zakopane i Rozbudowa budynku garażowo-magazynowego SGS w m. Nowy Sącz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Nowy Sącz: Zakup pierwszego wyposażenia łączności i informatyki w ramach realizacji zadań: Rozbudowa Placówki SG w m. Zakopane i Rozbudowa budynku garażowo-magazynowego SGS w m. Nowy Sącz
Numer ogłoszenia: 382336 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, faks 018 415 37 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pierwszego wyposażenia łączności i informatyki w ramach realizacji zadań: Rozbudowa Placówki SG w m. Zakopane i Rozbudowa budynku garażowo-magazynowego SGS w m. Nowy Sącz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ - SPRZĘT KOMPUTEROWY 1. Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 18 szt. 2. Komputer przenośny typ notebook 8 szt. 3. Drukarka laserowa kolorowa 1 szt. 4. Drukarka monochromatyczna laserowa sieciowa 12 szt. 5. Urządzenie wielofunkcyjne 2 szt. II CZĘŚĆ - WYPOSAŻENIE AKTYWNE SZAF TELEINFORMATYCZNYCH 1. Wyposażenie - Szafa MDF 1 szt. 2. Wyposażenie - Szafa BD 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ:.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 100), część II - 5 000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00 100), przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 13.11.2209r. do godz., 1230. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) przelewu bankowego; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych. e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu: a) Wadium w formie przelewu bankowego należy wpłacić na konto Zamawiającego Kredyt bank S.A. Oddział w Nowym Sączu, nr rach. 57 1500 1559 1215 5004 3168 0000 z zaznaczeniem, ze dotyczy przetargu na: zakup wyposażenia łączności i informatyki b) Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku zamawiającego - do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu. 4. Wadium w pozostałych formach dopuszczonych SIWZ - oryginał należy złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w kasie KaOSG, budynek sztabu, parter pokój nr 2, w godz. 1100 - 1300, w dni robocze, natomiast kserokopię należy załączyć do oferty. Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w punkcie 2 lit b, c d, e zostanie przedłużony przez wykonawcę lub wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 5. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji jako wadium przetargowego, w treści gwarancji nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo zamawiającego do realizacji tych gwarancji. Gwarancje muszą określać bezwarunkowe prawo zamawiającego do realizacji tych gwarancji. 6. Gwarancje, w których ograniczono prawa zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających z SIWZ i ustawy Prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymienionych w punkcie 3.1. SIWZ dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta cenowa (wzór formularza załącznik nr 2). 2.Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3). 3.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) opis techniczny oferowanych urządzeń. 4. W przypadku o którym mowa w pkt 1.16, pełnomocnictwo dla pełnomocnika reprezentującego Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3. a) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 4.5. i 4.6. należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność powinny zostać uaktualnione w trybie wskazanym w pkt 1.13.b)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karpacki Oddział Straży Granicznej ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (na biurze przepustek) lub na adres: Karpacki Oddział Straży Granicznej, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz 8, skrytka pocztowa nr 10..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw komputerowy z monitorem LCD 19 18 szt. 2.Komputer przenośny typ notebook 8 szt. 3.Drukarka laserowa kolorowa 1 szt. 4.Drukarka monochromatyczna laserowa sieciowa 12 szt. 5.Urządzenie wielofunkcyjne 2 sdzt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE AKTYWNE SZAF TELEINFORMATYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wyposażenie - Szafa MDF 1 szt. 2.Wyposażenie - Szafa BD 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.