eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Zielona Góra: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki.
Numer ogłoszenia: 382150 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348768 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Sulechowska 41, 65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 412 50 01, faks 68 412 50 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 7.1Przedmiotem zamówienia jest Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze oraz konwój gotówki. Postępowanie to prowadzone jest w częściach. 7.2Przedmiot zamówienia obejmuje 1)ochronę fizyczną osób i mienia w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego, ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze, 2)monitorowanie terenów zewnętrznych, poprzez obserwację obrazu wyświetlanego przez monitor znajdujący się w informacji CRS, 3)konwój wartości pieniężnych Wszystkie ww. czynności należy wykonać przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej 7.3.Przedmiot zamówienia realizowany będzie 1)od poniedziałku do piątku od 600 do 2200 przez 1 pracownika ochrony; 2)w sobotę i niedzielę od 600 do 2200 przez 2 pracowników ochrony; 3)od poniedziałku do niedzieli od 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony; 4)konwój odbywać się będzie dwa razy dziennie każdego dnia tygodnia w godzinach pomiędzy 1445 a 1500 i 2215 a 2230 z zastrzeżeniem pkt 3.4 i 3.5 SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług w konwojowaniu wartości pieniężnych z pominięciem dni wolnych tj. niedziela wielkanocna w 2015 r., 01.11.2015 r., 24-25.12.2015 r., oraz przerwy technologicznej w okresie września 2015 r. (czas przerwy wynosi między 7 a 10 dni). O planowanym zamknięciu basenu na czas przerwy technologicznej Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z 7 dniowym wyprzedzeniem, chyba, że przyczyną wystąpienia przerwy technologicznej będzie zdarzenie nagłe, którego Zamawiający przewidzieć nie mógł. W takiej sytuacji Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia. 7.4.W okresie zimowym, sprzyjającym udostępnieniu lodowiska, przedmiot zmówienia obejmował będzie również konwój wartości pieniężnych z lodowiska znajdującego się przy parkingu Centrum Rekreacyjno-Sportowego ul. Sulechowska 41 w Zielonej Górze. 7.5.Usługa konwojowania wartości pieniężnych z lodowiska rozpocznie się z chwilą udostępnienia lodowiska i rozpoczęcia sprzedaży biletów o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie. Konwój odbywać się będzie raz dziennie każdego dnia funkcjonowania lodowiska w godzinach pomiędzy 2020 a 2040. W przypadku warunków atmosferycznych niesprzyjających funkcjonowaniu lodowiska usługa nie będzie realizowana. 7.6.Obowiązki Wykonawcy 1)zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu objętemu przedmiotem zamówienia; 2)niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren (obiektu) objęty przedmiotem zamówienia; 3)zapewnienie osobom pełniącym służbę ochrony jednolitego i oznakowanego ubioru oraz imiennego identyfikatora; 4)wyposażenie pracowników ochrony w sprzęt łączności; 5)wyposażenie pracowników ochrony w telefon kontaktowy (np. komórkowy), umożliwiający bezpośredni kontakt z Zamawiającym; 6)zapoznanie pracowników ochrony z Regulaminem Obiektu, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego, Planami obiektu, regulaminem organizacyjnym Zamawiającego, przepisami BHP i ppoż oraz procedurą postępowania pracowników Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Zielonej Górze w przypadku powstania pożaru lub innego zagrożenia w części obiektu nie wyposażonej w DSO 7)wykorzystywanie przy dozorze obiektu istniejącego systemu alarmowego, bez dodatkowego wynagrodzenia; 8)prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; 9)ścisłe współdziałanie z pracownikami Zamawiającego; 10)zgodne współdziałanie z pracownikami ochrony fizycznej pełniących dozór zewnętrzny obiektów w szczególności obiektu CRS i terenów zewnętrznych poprzez bezpośrednią łączność telefoniczną/radiową. W przypadku zauważenia na monitoringu podejrzanych sytuacji pracownik ochrony zobowiązany jest skontaktować się z pracownikami pełniącymi ochroną fizyczną terenów zewnętrznych w celu podjęcia przez nich czynności interwencyjno-sprawdzających. 11)współpraca z podmiotami sprawującymi ochronę podczas imprez organizowanych w objętym umową obiekcie na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 611 ze zm.) 12)zapewnienie przyjazdu, bez dodatkowego wynagrodzenia, na wezwanie Zamawiającego grupy alarmowo - interwencyjnej. Czas reakcji od momentu wezwania do 15 min; 13)monitoring sygnału alarmowego z punktów obsługi klienta cichy alarm (recepcja, kasy) - podłączenie do bazy Wykonawcy (bez dodatkowego wynagrodzenia). 14)monitorowanie (obserwowanie kamer przy pomocy monitora) terenów zewnętrznych obiektu CRS z uwzględnieniem parkujących pojazdów i lodowiska (w okresie zimowym); 15)dopuszczanie do wykonywania przedmiotu zamówienia wyłącznie kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej z uwzględnieniem charakteru prowadzonej działalności w obiekcie Zamawiającego (skutecznie działających, reagujących na zaistniałe sytuacje); 16)kierowanie ruchem osób pieszych wchodzących na basen i inne imprezy celem zapobiegania przestojów i tłoków; 17)odbiór i transport własnym środkiem transportu, przy udziale uzbrojonych licencjonowanych pracowników Wykonawcy wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie zamkniętej, odebranych z kasy Zamawiającego i doręczanych do Banku obsługującego Zamawiającego mającego siedzibę na terenie miasta Zielona Góra, tj. Bank PKO BP SA oddział 2 w Zielonej Górze 65-807, ul. Powstańców Warszawy 7. 18)przyjmowanie zgłoszeń od dyspozytora sygnałem ALARMU oraz dokonywanie wspólnie kontroli obiektów w sytuacjach przyjazdu grupy interwencyjnej. 7.7.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wypełniać swoje obowiązki poprzez 1)podejmowanie działań prewencyjnych zmierzających do zapobieżenia przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez natychmiastowe zawiadomienie Policji, Zamawiającego, a także w razie potrzeby straży pożarnej i pogotowia ratunkowego, jak również ujęcie osób popełniających przestępstwa i wykroczenia godzące w dobra Zamawiającego oraz stosowne zabezpieczenie terenu; 2)sprawdzanie stanu wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb; 3)sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu chronionego obiektu przez klientów, bram wjazdowych i oświetlenia; 4)pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie a także zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości oraz awarii w obiekcie; 5)ciągłą i aktywną służbę pracowników Wykonawcy w ochranianym obiekcie w czasie określonym niniejszą umową; 6)ustalanie przez pracowników ochrony uprawnień osób do przebywania w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; 7)wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku; 8)kierowanie i udzielanie informacji o obiekcie klientom, 9)obsługę systemu monitoringu przeciwpożarowego w CRS (lokalizacja zagrożenia, potwierdzenia lub odwołanie alarmu itd.) 10)posiadanie dokładnej znajomości dostępnych i przyjętych zasad alarmowania i postępowania na wypadek pożaru; 11)nadzór nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych przez pracowników MOSiR, pozostałych stałych użytkowników obiektu oraz inne osoby przebywające na terenie obiektu; 12)znajomość miejsc usytuowania gaśnic podręcznych oraz urządzeń przeciwpożarowych; 13)znajomość zasad uruchamiania i obsługi gaśnic oraz urządzeń przeciwpożarowych; 14)dopilnowanie, aby gaśnice podręczne i urządzenia przeciwpożarowe były używane wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem; 15)znajomość zasad obsługi centralek, paneli i tablic sterujących: systemu sygnalizacji pożarowej, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, urządzeń oddymiających halę widowiskowo-sportową i klatki schodowe oraz zasad przekazywania sygnału alarmowego o powstałym pożarze, drogą zewnętrznego monitoringu pożarowego do PSP; 16)obsługę monitoringu sygnału alarmowego z punktów obsługi klienta (recepcja, kasy) - cichy alarm 17)24h nadzór nad służbą z wpisem kontroli do wglądu przez dyrekcję obiektu, 18)wyznaczenie konsultanta ds. bezpieczeństwa będącego w dyspozycji 24h/dobę dla pracowników ochrony, personelu pracowniczego ochranianego obiektu oraz dyrekcji ochranianego obiektu, 19)ścisłą współpracę z podległymi terytorialnie placówkami Policji, Straży Pożarnej, Szpitala, Pogotowia Gazowego, Pogotowia Energetycznego oraz innych służb, 20)ścisłą współpracą z administracją, służbami technicznymi i porządkowymi Zamawiającego 21)zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych i kreowanie procedur postępowania w zdarzeniach nadzwyczajnych, 7.8.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy listę osób zapoznaną i przeszkoloną w zakresie realizacji obowiązków o których mowa w pkt. 3.6 ppkt 6) oraz w pkt 3.7 ppkt. 9), 10), 12), 13), 15), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7.9.Wykonawca wykonywać będzie czynności ochronne w ramach uprawnień osób posiadających legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. 7.10. Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia gwarantuje wykonanie go z pełną starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie, w szczególności ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1099); 7.11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia pracy, sprzęt techniczny i materiały niezbędne do wykonywania prac objętych przedmiotem umowy. 7.12. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy i nieprzekazywania osobom trzecim informacji o Zamawiającym i prowadzonych przez niego sprawach. 7.13. Na czas wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający zabezpieczy pomieszczenie socjalne dla pracowników Wykonawcy na terenie ochranianego obiektu. 7.14. Wykonawca nie ma prawa do korzystania w jakiejkolwiek formie ze sprzętu (np. komputerów, kserokopiarek) będącego na wyposażeniu Zamawiającego. 7.15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7.16. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych miesięcznych wystawianych w ostatnim roboczym dniu danego miesiąca którego dotyczą (podstawowy okres rozliczeniowy wynosi miesiąc kalendarzowy)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE Sp. z o.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92213,16

  • Oferta z najniższą ceną: 92213,16 / Oferta z najwyższą ceną: 120136,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.