eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Oława: dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie.
Numer ogłoszenia: 382114 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 Szkoła Podstawowa Nr 8 , ul. Iwaszkiewicza 11, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3038014, faks 71 3138010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zsp.olawa.ig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych w okresie od 03.01.2011 do 31.12.2011r. . na potrzeby stołówki prowadzonej w Szkole Podstawowej nr 8 w Oławie w następujących asortymentach: Pakiet 1: 15800000-6 - pieczywo Pakiet 2: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze Pakiet 3: 15800000- 6 - Garmażerka Pakiet 4: 15300000-1 - Owoce, warzywa Pakiet 5: 15300000-1 - Owoce, warzywa - mrożonki Pakiet 6: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Ilości podane na poszczególne części w załączonych formularzach cenowych będących załącznikami do wzoru oferty są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia. a) Wymieniony towar w częściach od 1 do 6 dostarczony przez wykonawcę na koszt własny w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznych i ustaleniami osób zamawiających. b) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1ustawy , f) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treści SIWZ, g) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejsza specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą : (spełnia, nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w Rozdziale V SIWZ . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ: o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp. 2. W przypadku składania ofert wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy Pzp - według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składają wszyscy partnerzy indywidualnie. 5. Pełnomocnictwo w konsorcjum ( jeżeli dotyczy) wykonawca składa dokument wskazany w Rozdziale VI pkt. 3 SIWZ; 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wskazane w Rozdziale VI pkt. 3 SIWZ. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Oświadczenie wykonawcy o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 8. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do Formularza ofertowego następujące dokumenty: a) Formularz cenowy zgodnie z Rozdziałem X SIWZ ( w przypadku składania ofert wspólnej należy złożyć jeden dokument), b) Odpowiednie pełnomocnictwa ; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VI pkt. 3.1,3.2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej ( Rozdział VI pkt. 3.5 SIWZ); c) Parafowany wzór umowy stanowiący złącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 9.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 9

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 9

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.Zgodnie z art.23 ustawy wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 3.1 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych ( lider).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.1 Pełnomocnictwo w konsorcjum ( jeżeli dotyczy). Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa ( tylko w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, konsorcjum).W pełnomocnictwie konsorcjum winny znaleźć się: - firmy czy nazwy partnerów bądź imiona i nazwiska partnerów ( jeżeli członkowie konsorcjum to osoby fizyczne) wszystkich członków konsorcjum; - nazwa pełnomocnika albo imię i nazwisko pełnomocnika; - podpisy przedstawicieli członków konsorcjum; - zakres pełnomocnictwa; -data udzielenia pełnomocnictwa. 3.2. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawcę ( jeżeli dotyczy). Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę , do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.4 Dokumenty są składane w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z wyłączeniem pełnomocnictwa do podpisania oferty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust.2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumentu mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.olawa.ig.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa nr 8 ul. Iwaszkiewicza 11 55-200 Oława - sekretariat tel.71 3038014. Osoba do udzielania informacji dotyczących pr.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: gabinet dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 ul. Iwaszkiewicza 11 55-200 Oława.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Garmażerka - wyroby gotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce, warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Owoce, warzywa - mrożonki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym na tą część zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.