eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Brzesko: Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 382078 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzesku , ul. Legionów Piłsudskiego 23, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 6631282, 6849570, faks 0-14 6631282.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp3brzesko.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku w roku 2011 PATRZ: Ogłoszenia- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia -załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia -załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia -załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia -załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia -załącznik Nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ, 2) Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3) Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4) Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 4 SIWZ. 5) Opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik Nr 5 SIWZ. 6) Projekt umowy - załącznik Nr 6 SIWZ. 7) Wzór oferty - załącznik Nr 7 SIWZ. 8) Formularze cenowe - załączniki od NR 8 do Nr 15 SIWZ. 9) Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik Nr 16 SIWZ . 10) Wykaz realizowanych dostaw wraz z rekomendacjami- załącznik Nr 17 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - terminowość i rzetelność dostaw - 5
  • 3 - produkty spełniają określone w SIWZ oczekiwania - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: a) Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części dostaw, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: -wskazanie dostaw które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, -zgoda obu stron umowy , -zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, B)Obniżenie wartości umowy w przypadku dostaw zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: -wskazanie dostaw zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, -zgoda obu stron umowy , -zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, C)Wykonanie dostaw zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: -wskazanie dostaw zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, -zgoda obu stron umowy , -zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, -nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy D) Zmiany wysokości podatku VAT spowodują automatyczną zmianę cen jednostkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psp3brzesko.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzesku ul.Legionów Piłsudskiego 23, 32-800 Brzesko, tel. 14-66-312-82 w dniach pracy szkoły od 8:00 do 15:00 e-mail:szkola3brzesko@poczta.onet.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzesku ul.Legionów Piłsudskiego 23, 32-800 Brzesko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ-Ogłoszenia -SIWZ na stronie : http://www.psp3brzesko.edu.pl -Załącznik Nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. terminowość i rzetelność dostaw - 5
    • 3. produkty spełniają oczekiwania określone w SIWZ - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięsa wołowo-wieprzowe oraz ich wyroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ - Ogłoszenia - SIWZ na stronie : http://www.psp3brzesko.edu.pl -załącznik nr 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. terminowość i rzetelność dostaw - 5
    • 3. produkty spełniają oczekiwania określone w SIWZ - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mrożonki owocowo-warzywne i ryby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ - Ogłoszenia - SIWZ na stronie : http://www.psp3brzesko.edu.pl -załącznik nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.24.17.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. terminowość i rzetelność dostaw - 5
    • 3. produkty spełniają oczekiwania określone w SIWZ - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ - Ogłoszenia - SIWZ na stronie : http://www.psp3brzesko.edu.pl -załącznik nr 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.61.25.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. terminowość i rzetelność dostaw - 5
    • 3. produkty spełniają oczekiwania określone w SIWZ - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mięsa drobiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ - Ogłoszenia - SIWZ na stronie : http://www.psp3brzesko.edu.pl -załącznik nr 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. terminowość i rzetelność dostaw - 5
    • 3. produkty spełniają oczekiwania określone w SIWZ - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Owoce i warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ - Ogłoszenia - SIWZ na stronie : http://www.psp3brzesko.edu.pl -załącznik nr 13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. terminowość i rzetelność dostaw - 5
    • 3. produkty spełniają oczekiwania określone w SIWZ - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mleko i jego przetwory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ - Ogłoszenia - SIWZ na stronie : http://www.psp3brzesko.edu.pl -załącznik nr 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. terminowość i rzetelność dostaw - 5
    • 3. produkty spełniają oczekiwania określone w SIWZ - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty mączne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ - Ogłoszenia - SIWZ na stronie : http://www.psp3brzesko.edu.pl -załącznik nr 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. terminowość i rzetelność dostaw - 5
    • 3. produkty spełniają oczekiwania określone w SIWZ - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.