eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Żagań: Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 381590 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Żaganiu , ul. Armii Krajowej 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3777021, faks 068 3772336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie szkoleń i badań lekarskich oraz zorganizowanie wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim w ramach projektu - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie będzie realizowane w formie szkoleń, wyjazdu do gospodarstwa agroturystycznego oraz przeprowadzenia badań tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadnie. ZADANIE NR 1. Warsztaty - poradnictwo psychologiczne dla 24 uczestników (4 godziny x 1 spotkania oraz Indywidualne konsultacje z psychologiem 40 godzin) - Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej, 2) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna, 3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze), 4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia (obiad z dwóch dań typu zupa i drugie danie , poczęstunek- ciasteczka - napoje, kawa, herbata), 5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia, 6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.), 7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne. Liczba uczestników szkolenia wynosi 24 osób. Liczba godzin dydaktycznych (4godziny/1 spotkania) Ilość grup szkoleniowych - 1 lub 2 grupy Miejsce szkolenia - Żagań 40 godzin indywidualnych konsultacji z psychologiem. > Zakres merytoryczny szkolenia. Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia tematyczne (minimum), jak: - rola kobiet i mężczyzn w rodzinie ich prawa i uprawnienia ZADANIE NR 2. Warsztaty z podnoszenia umiejętności samooceny, wiary w siebie > Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej, 2) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna, 3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze) 4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia (obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka- napoje, kawa, herbata), 5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia, 6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.), 7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. > Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne. Liczba uczestników szkolenia wynosi 24 osób (4 godziny x 1 spotkanie). Ilość grup - 1 lub 2 grupy Miejsce szkolenia - Żagań > Zakres merytoryczny szkolenia. - analiza własnych potrzeb i zainteresowań, - poznanie własnych mocnych i słabych stron, - planowanie przyszłości, - praca nad sposobem myślenia, - radzenie sobie ze stresem, - motywacja do zmian. ZADANIE NR 3. Warsztaty z zakresu aktywnego poszukiwania pracy > Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej, 2) zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych - sala szkoleniowa dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, z urządzeniami projekcyjnymi typu: projektor, ekran projekcyjny lub tablica interaktywna, 3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze), 4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka - napoje, kawa, herbata), 5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia, 6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.), 7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. > Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne. Liczba uczestników szkolenia wynosi 24 osób. Liczba godzin dydaktycznych (4 godziny/ 1 spotkanie). Ilość grup - 1 lub 2 grupy Miejsce szkolenia - Żagań > Zakres merytoryczny szkolenia. Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje takie zagadnienia tematyczne (minimum), jak: - zapoznanie się z zasadami funkcjonowania rynku pracy, - skuteczna komunikacja interpersonalna, także podczas procesu poszukiwania pracy, - nabycie umiejętności tworzenia dokumentów aplikacyjnych. ZADANIE NR 4. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie /obsługa kas fiskalnych/ Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne. Liczba uczestników szkolenia wynosi 4 osób. Liczba godzin dydaktycznych ( 24 godzin teorii wraz z praktyką). 4 dni po 5 godz. dziennie 1 dzień 4 godz Ilość grup - 1grupa 1) Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej 2) Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport 3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze), 4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka - napoje, kawa, herbata), 5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia, 6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.), 7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres merytoryczny szkolenia: - Obowiązek instalacji kasy rejestrującej - Podział kas wg Rozporządzenia Ministerstwa Finansów - podstawowe pojęcia dotyczące urzadzeń fiskalnych, typy-rodzaje kas, - kasy fiskalne - omówienie zasad programowania, sprzedaży i wykonania raportów - budowa kas z punktu widzenia użytkownika - obsługa kas - wymiana taśmy- papieru - wprowadzanie kodów - stornowanie , anulowanie paragonu - serwis- zasady, czynności - przechowywanie dokumentów - likwidacja kas Ukończenie szkolenia potwierdzone będzie imiennym zaświadczeniem o ukończonym kursie oraz świadectwem kwalifikacyjnym a także każdy uczestnik szkolenia otrzyma zestaw 2 filiżanek z 2 talerzykami w pudełu ozdobnym . ZADANIE NR 5. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie / bukieciarstwo/ Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne. Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób. Liczba godzin dydaktycznych 20 godzin teorii, 80 godzin praktyki 4 dni po 5 godz. dziennie 11 dni po 6 godz. dziennie 2 dni po 7 godz. dziennie Ilość grup - 1 lub 2 grupy. 1) Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej 2) Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport 3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze), 4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka - napoje, kawa, herbata), 5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia, 6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.), 7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Oferent zapewni w ramach szkolenia: niezbędny sprzęt i materiały dydaktyczne do realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze , dekoracyjne, i florystyczne{w tym narzędzia, kwiaty sztuczne i żywe, ozdoby} Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma : - pistolet wyciskacz do kleju na gorąco[ kleji i spaja materiały metalowe i niemetalowe] moc 25/78W, napięcie znamionowe 230V, częstotliwość znamionowa 50Hz, pobór mocy w stanie roboczym 78W, podpórka do pistoletu, średnica laski kleju 11,2mm, - laski kleju do pistoletu - zapas- 20cmx50 szt[1 kg] - 2 kolejne numery miesięcznika poświęcone florystyce-układaniu kwiatów Zakres merytoryczny szkolenia: - zagadnienia teoretyczne - teoria barw i kompozycji - florystyczne zasady kompozycji - kompozycje z suchego materiału - narzędzia florystyk - materiałoznawstwo - dekorowanie wnętrz, stołów przy użyciu kwiatów - sztuka układania kwiatów w naczyniu - kompozycje żywe na imprezy okolicznościowe W ramach zajęć z praktyki każdy uczestnik wykona po 1 pracy z kwiatów sztucznych lub żywych i przekaże dla zamawiającego czyli do GOPS w Żaganiu, -zostanie zorganizowana wystawa wykonanych prac. ZADANIE nr 6. Szkolenia zawodowe i specjalistyczne - Szkolenie /Malarz pokojowy/ Liczba uczestników, ilość godzin szkoleniowych, założenia organizacyjne. Liczba uczestników szkolenia wynosi 10 osób. Liczba godzin dydaktycznych ( 20 godzin teorii, 80 godzin praktyki) 5 dni po 6 godz. dziennie 10 dni po 7 godz. dziennie Ilość grup - 1lub 2 grupy. 1) Zapewnienie wykwalifikowanej kadry trenerskiej 2) Miejsce szkolenia - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia szkolenia poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport 3) wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe (w tym materiały piśmiennicze), 4) zapewnienie uczestnikom cateringu na czas trwania szkolenia ( obiad z dwóch dań , poczęstunek - ciasteczka - napoje, kawa, herbata), 5) opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia, 6) prowadzenie dokumentacji szkolenia (dziennik zajęć, listy obecności i in.), 7) sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 30 zdjęć na płycie CD), 8) oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres merytoryczny szkolenia: - Zasady bezpieczeństwa pracy podczas robót malarskich - Farby- podstawowe informacje , charakterystyka i podział - Rodzaje farb - Podstawowe parametry użytkowania - Przygotowanie ścian{czyszczenie, szpachlowanie, gruntowanie, - Technika dekorowania ścian - Narzędzia do robót malarskich - Tapetowanie Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma: - drabinę-domową, wolnostojącą, jednostronną, aluminiową, 4-stopniową, - pistolet malarski [w zestawie: jednostka główna, wężyk, pasek do noszenia, naparstek do pomiaru lepkości, pistolet malarski, pojemnik na farbę, spinka do czyszczenia,}dane techniczne: napięcie 230V-240V, 50 Hz, moc 650W, moc rozpylacza 105W, poj. pojemnika 800ml, prędkość obrotowa silnika [obr/min] 32 000, długość węża 1,5m, maksymalna lepkość 130DIN-Sec, - poziomica budowlana - aluminiowa,3 libelki, długość 1500mm - kuweta malarska wraz z wałkiem do malowania[długość wałka 20cm] Ukończenie warsztatów potwierdzone będzie imiennym zaświadczeniem oraz świadectwem kwalifikacyjnym Uczestnicy kursu w ramach praktyk przygotują ściany do pomalowania i je pomalują - pomieszczenia wskazane przez GOPS w Żaganiu w ilości 3 pokoi po ok. 20 m2-każdy. ZADANIE nr 7. Wyjazd do gospodarstwa agroturystycznego w województwie lubuskim - mający na celu zapoznanie się ze zdrowym stylem życia oraz zdrowym sposobem żywienia. 1) Wyjazd dwudniowy z dwoma noclegami dla 10 osób do gospodarstwa agroturystycznego w rejonie województwa lubuskiego - nocleg w pokojach dwuosobowych z łazienkami, z tv - pełne wyżywienie( śniadanie, obiad dwu daniowy typu zupa, drugie danie oraz deser, kolacja w tym jedna kolacja uroczysta(przystawki, lekka zupa, danie główne, sałatki lekkie i zdrowe, zimna płyta, napoje)-druga kolacja jako biesiadowanie przy grilu ) - transport osób, parkingi, opłaty drogowe, - ubezpieczenie NW w czasie podróży i pobytu - obsługa pilota, opiekun grupy 2) opracowanie harmonogramu wyjazdu W trakcie pobytu: > Spotkanie - wykład dietetyka na temat zdrowego żywienia, (np. co zawiera najwięcej tłuszczy), zdrowego stylu życia, poprawy zdrowia i kondycji fizycznej, regeneracja oraz odnowienie energii życia i ogólnej wiedzy a także pomiar tkanki tłuszczowej każdemu uczestnikowi i indywidualne dopasowanie diety. 1,5 godz. - wykład 3 godz. - indywidualne konsultacje poszczególnych uczestników. Uczestnik otrzyma ulotki o zdrowym żywieniu oraz książka w twardej oprawie dot. zdrowego żywienia - Podczas pobytu wykonawca zobowiąże się do zorganizowania warsztatów kulinarnych dwóch do wyboru z czterech-wędzenie, produkcja masła, produkcja mąki, wspólne pieczenie chleba, - przejażdzka bryczką ok. 1 godziny lub masaż profesjonalny - relaksujący 30 minutowy/1 uczestnik - każdy uczestnik otrzyma kije do nordic walking i zostaną przeprowadzone zajęcia z instruktorem wprowadzajace do tej czynności wraz ze spacerem po trasach nordic walking,(trasa nie mniej niż 2,5 godz) Zakres merytoryczny Jak powinien wyglądać prawidłowy i ciekawy trening, zakres techniki chodzenia z kijkami i metodyki Materiały opisujące N/W Praktyczna nauka ćwiczeń przygotowujących do zajęć(rozgrzewka, rozciąganie) Doskonalenie z instruktorem Dane techniczne kijków: -profesjonalne kije do N/W z teleskopem, systemem ANTISHOCK, zestaw końcówek, wszystko w torbie na kije wraz z krokomierzem kije wyposażone w 3 segmentowy mechanizm teleskopowy ANTISHOCK(możliwość wyłączenia i włączenia), długość od 64-135cm, odporne na działania zewnętrzne- aluminium, rękojeści wyprofilowane i wbudowane w nie kompas, wymienne końcówki, waga kompletu 0,60 kg A także > pamiątki i gadżety związane z rejonem : m in. album o danym rejonie 3) prowadzenie dokumentacji z wjazdu, 4) sporządzenie dokumentacji fotograficznej (min. po 30 zdjęć na płycie CD), oznakowanie wszelkich dokumentów związanych z organizacją wyjazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. ZADANIE nr 8. Aktywizacja zdrowotna osób biorących udział w szkoleniach Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie wykwalifikowanej obsługi medycznej 2) zapewnienie uczestnikom transportu w razie konieczności przeprowadzenia badań poza miejscowością Żagań 3) opracowanie harmonogramu badań, 4) prowadzenie dokumentacji z badań (listy obecności, listy wydania wyników badań i in.), 5) sporządzenie dokumentacji fotograficznej badań (min. po 10 zdjęć na płycie CD), 6) oznakowanie wszelkich dokumentów związanych z organizacją badań zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. > Liczba uczestników, założenia organizacyjne. Liczba uczestników badań wynosi 24 osób. Miejsce badań - Żagań a w razie konieczności przeprowadzenia badań poza miejscowością Żagań należy zapewnić uczestnikom transport. > Zakres badań: - skierowanie i wykonanie na badania profilaktyczne lub specjalistyczne w związku z możliwością podjęcia zatrudnienia dla 24 uczestników projektu: - 10 osób odbywających szkolenie /malarza pokojowego/ - 10 osób odbywających szkolenie /bukieciarstwa/ - 4 osób odbywających szkolenie/ obsługi kas fiskalnych/..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostaje spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wpis do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia/.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy szkolenia przeprowadzone w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł łącznie Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba/osoby prowadzące posiadają wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu objętego niniejszym zamówieniem; Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy i składania podpisu na ofercie. 2) Oświadczenie o podwykonawcach 3) Formularz cenowy ofertowy Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: - wystąpienia /siły wyższej/. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, - wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmiany przepisów. Zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane SIWZ. b) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia pod warunkiem, że: - z niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania zakresu zadania wykonawca nie wykona pewnego zakresu usług i nie wpłynie to na jakość przedmiotu umowy; c) w zakresie zmiany wynagrodzenia pod warunkiem, że nastąpi zmiana stawki urzędowej podatku VAT; d) w zakresie personelu Zamawiającego/Wykonawcy wymienionego w § 18 umowy, pod warunkiem że wystąpiło zdarzenie losowe uniemożliwiające dalsze pełnienie funkcji a proponowane do zastąpienia ich osoby posiadają odpowiednie kwalifikacje; e) w zakresie zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; f) pozostałe zmiany mogą być spowodowane: - zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje zamówienia , - gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tego zadania, w tym zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej umowy o dofinansowanie projektu. g) w zakresie zmiany harmonogramu usług pod warunkiem wystąpienia rodzaju zmian i okoliczności ich wystąpienia j.w.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminazagan.pl/zamowienia_publiczne/11/38/Przeprowadzenie_szkolen__i_badan_lekarskich_
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul.Armii Krajowej 9a 68-100 Żagań pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żaganiu ul.Armii Krajowej 9a 68-100 Żagań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.