eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zebrzydowice › Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówek przedszkolnych w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oraz w oddziałach w Kaczycach, Kończycach Małych i Marklowicach Górnych .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Zebrzydowice: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówek przedszkolnych w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oraz w oddziałach w Kaczycach, Kończycach Małych i Marklowicach Górnych .
Numer ogłoszenia: 381348 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach , ul. Makowa 1, 43-410 Zebrzydowice, woj. śląskie, tel. 032 4693378, faks 032 4693378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówek przedszkolnych w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oraz w oddziałach w Kaczycach, Kończycach Małych i Marklowicach Górnych ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówek przedszkolnych w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Zebrzydowicach oraz w oddziałach w Kaczycach, Kończycach Małych i Marklowicach Górnych poprzez realizację siedmiu następujących zadań : Zadanie 1 - zakup i dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - drobiowych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ . Zadanie 2 - zakup i dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - wieprzowych i wołowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.2 do SIWZ . Zadanie 3 - zakup i dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów - mrożonych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.3 do SIWZ . Zadanie 4 - zakup i dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów - przetworzonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.4 do SIWZ . Zadanie 5 - zakup i dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów - świeżych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.5 do SIWZ . Zadanie 6 - zakup i dostawa różnych produktów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.6 do SIWZ . Zadanie 7 - zakup i dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich . Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.7 do SIWZ . Termin realizacji zamówienia do 31 grudnia 2012 roku . Zamówienia będą składane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego przez osoby upoważnione w formie pisemnej. Wielkości dostaw do poszczególnych magazynów przedszkolnych są bardzo zróżnicowane . Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP ( Dobrej Praktyki Produkcyjnej ) i dostarczony zgodnie z obowiązującymi przepisami ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku, zamawiający uzna udokumentowanie przez wykonawców, że w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę, której przedmiotem było dostarczenie produktów żywnościowych , pomiotom zbiorowego żywienia lub placówkom handlowym . Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci środków transportu do przewozu żywności - stosownie do danego zadania , umożliwiającym wykonanie dostaw pod adresy wskazane w pkt 3.2 SIWZ w następujących częstotliwościach i godzinach : - dla zadania 1 : dostawy codziennie do godz. 8.30, - dla zadania 2 : dostawy codziennie do godz. 8.30, - dla zadania 3 : dostawy 1 raz w tygodniu , - dla zadania 4 : dostawy 2 razy w tygodniu, - dla zadania 5 : dostawy 2 razy w tygodniu, - dla zadania 6 : dostawy 1 raz w tygodniu, - dla zadania 7 : dostawy codziennie do godz. 7.00. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje tego warunku .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje tego warunku .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zebrzydowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach 43-410 Zebrzydowice ul. Makowa 1 Tel./fax : 032 469 33 78.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminne Przedszkole Publiczne w Zebrzydowicach 43-410 Zebrzydowice ul. Makowa 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.