eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa › Roboty dodatkowe - Bielawski Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Wolności 24 w Bielawie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Bielawa: Roboty dodatkowe - Bielawski Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Wolności 24 w Bielawie
Numer ogłoszenia: 381242 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bielawska Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., ul. Bankowa 5, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450788, faks 074 6450788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe - Bielawski Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Wolności 24 w Bielawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe - Bielawski Inkubator Przedsiębiorczości przy ul. Wolności 24 w Bielawie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARKA PUTZ SYSTEM Piotr Siekański, Łężyce 48A, 57-340 Duszniki Zdrój, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 716725,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 700000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 700000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 700000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji robót stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych - stwierdzonych protokołami konieczności z dnia 11.01.2011, 22.02.2011, 15.03.2011, 19.04.2011, 26.04.2011 i 10.05.2011 zaakceptowanymi przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wymiana zużytych elementów drewnianych wraz ze wzmocnieniem konstrukcji oraz wykonanie robót towarzyszących - dla zapewnienia właściwego stanu technicznego stropodachu pod względem bezpieczeństwa konstrukcji należało wykonać w/w roboty. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian wewnętrznych piwnic wraz z wykonaniem tynków renowacyjnych. W trakcie realizacji stwierdzono b. duże zawilgocenie ścian wewnętrznych jak również po ustawieniu rusztowań stwierdzono, że tynki elewacyjne w znacznym stopniu nie przylegają do podłoża. Dla uzyskania prawidłowych warunków dla użytkowania piwnic należy wykonać nowe tynki (renowacyjne). W celu uzyskania spełnienia warunków p.poż. koniecznym jest wykonanie wentylacji grawitacyjnej piwnic. Budowa szybu dla windy o zwiększonej ilości przystanków wraz z robotami towarzyszącymi i zmianą typu windy. Dla uzyskania pełnej funkcji budynku wykonanie windy pięcioprzystankowej było konieczne. Z powodu braku technicznej możliwości wykonania przewiertu pod ul. Wolności konieczne było przejście po wykonaniu rozkopów połówkowych i wymiana gruntu. Transformator w obudowie o stopniu ochrony IP 20 wymusił wykonanie prac w stacji transformatorowej. Czas oczekiwania na transformator o IP 34 wynosił 6 miesięcy. Nastąpiła zmiana prowadzenia instalacji co i wod. kan., montaż kurtyny powietrznej nieprzewidzianej w projekcie. Roboty dodatkowe nie były objęte zamówieniem podstawowym, są niezbędne do jego prawidłowego wykonania, nie przekraczają 50% wartości realizowanego zamówienia, są udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.