eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › zaprojektowanie i budowa dwóch wież obserwacyjnych żelbetowych`



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38090

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: zaprojektowanie i budowa dwóch wież obserwacyjnych żelbetowych` Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, do kontaktów: Tadeusz Włodarczyk, Bogdan Malinowski, ul. Grunwaldzka 90, 50-357 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3771781, 3771739, fax 071 3771781, e-mail: tadeusz.wlodarczyk@wroclaw.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i budowa dwóch wież obserwacyjnych żelbetowych`. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Legnica,leśnictwo Szczytniki, Nadleśnictwo Lwówek Śl., leśnictwo Czaple. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i budowa dwóch wież obserwacyjnych żelbetowych o wyskości 32 m od podstawy terenu do podłogi kabiny obserwatora 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały zużyte do budowy wież obserwacyjnych muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Prawem budowlanym 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.32 - Wieże kontrolne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.32 - Roboty budowlane w zakresie wież kontrolnych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zaprojektowanie i budowa dwóch wież obserwacyjnych żelbetowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności. 3. Dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia; 4. Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. W ciągu ostatnich 5 lat (VII.2001-VI.2006) wykonał co najmniej 3 obiekty o konstrukcji żelbetowej i wysokości co najmniej 20 m o sumarycznej wartości co najmniej 400 tys. brutto. 7. Posiada roczny obrót (przychód netto ze sprzedaży) za ostatnie 2 lata obrotowe w wysokości co najmniej 300 000,00 zł. 8. Udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 9. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Przeprowadzi wizję lokalną miejsca budowy wież obserwacyjnych. 11. Wniesie wadium w formie, terninie i wysokości określonej w Specyfikacji. 12. Akceptuje warunki umowy stanowiącej załącznik do Specyfikacji. 13. Akceptuje warunki przetargu określone w Specyfikacji Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawców spełniania warunków dokonana będzie zgodnie z formułą; spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy, ściśle wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ); 2. Podpisane " Oświadczenia oferenta" w zakresie wymogów określonych w art. 22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo wystawione dla jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych w przypadku podmiotów występujących wspólnie; 5. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami wg zał. nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uprawnienia budowlane i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby osób przewidzianych do kierowania robotami. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Umowa spółki w przypadku spółki cywilnej; 10. Dane dotyczące podwykonawców (nazwa i adres podwykonawcy) i zakresu prac przewidywanych im do przekazania, jeśli wykonawca nie jest w stanie zrealizować usługi samodzielnie; 11. Informacja o rodzaju wniesionego wadium (jeśli w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego o potwierdzenie polecenia przelewu, jeśli w innej formie - kserokopia dokumentu, którego oryginał zdeponowany będzie w kasie RDLP Wrocław). 12. Wykaz co najmniej trzech obiektów o konstrukcji żelbetowej i wysokości co najmniej 20 m o sumarycznej wartości co najmniej 400 000 zł wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat ( VII. 2001 - VI. 2006) sporządzony według zał. nr 4 do S1WZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę zadań, które nie będą posiadały potwierdzenia należytego wykonania. 13. Bilans oraz rachunek zysków i strat, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 14. Polisa ubezpieczeniowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Parafowany na każdej stronie wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Gwarancja (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie RDLP Wrocław, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 10:00, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych we Wrocławiu, 50-357 Wrocław, ul. Grunwaldzka 90, sala nr 5 na parterze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.