eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Roboty remont pomieszczeń III p. część B budynku nr 1 KWP zs. w Radomiu wraz z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Radom: Roboty remont pomieszczeń III p. część B budynku nr 1 KWP zs. w Radomiu wraz z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej
Numer ogłoszenia: 380422 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remont pomieszczeń III p. część B budynku nr 1 KWP zs. w Radomiu wraz z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy.Przedmiotem zamówienia są Roboty remont pomieszczeń III p. część B budynku nr 1 KWP zs. w Radomiu wraz z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej.Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik r 1 oraz przedmiary robót Załącznik Nr 2. OPIS TECHNICZNY, Zakres robót remontowych, demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,demontaż listew przypodłogowych w pomieszczeniach, rozbiórka wykładziny PCV i dywanowej z oczyszczeniem podłoża z kleju, poszerzenie otworu drzwiowego,wykonanie bruzd dla instalacji elektrycznych i nadproża,wykonanie nadproża drzwiowego z belek stalowych,demontaż i ponowny montaż odbojnic z płyty meblowej MDF okleinowanych o szerokości do 30cm,wykucie z muru kratek wentylacyjnych,rozebranie wykładziny ściennej z płytek,zeskrobanie i zmycie starej farby, przecieranie starych tynków na ścianach i sufitach,wykonanie tynków z gipsu szpachlowego, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lateksową z gruntowaniem sufitów na biało,dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lateksową w kolorze pastelowym z gruntowaniem,wykonanie tapety natryskowej metodą natrysku kroplowego,obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł,wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki,wykonanie posadzki z wykładzin rulonowych typu Tarket o parametrach dla obiektów użyteczności publicznej ułożenie wykładziny rulonowej typu Tarket, na klej zgrzewanej o gr. min. 2 mm, jednorodnie ścieralną na całej grubości, przewidzieć zastosowanie łączenia kolorów oraz wywinięcia cokołów na ścianie wys. 10 cm, wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej o parametrach dla obiektów użyteczności publicznej,dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych, jednokrotne malowanie farbą olejną rur c.o. montaż nowej stolarki drzwiowej wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów z rozbiórki na odległość 5 km, wykonanie pozostałych prac wynikających z technologii robót, demontaż istniejącej rozdzielnicy piętrowej i montaż w to miejsce nowej rozdzielnicy wyposażonej w elementy modułowe (poz. 1-5 przedmiaru robót),wymiana istniejących opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych, wyłączników oświetlenia ( poz. 6-11 przedmiaru robót),wymiana puszek łączeniowych i wykonanie połączeń przewodów nowych puszkach (poz.12-13 przedmiaru robót), częściowy demontaż instalacji ułożonej w natynkowo w listwach , wykucie bruzd i ułożenie tej instalacji przygotowanych bruzdach oraz zaprawienie bruzd (poz. poz.14- 18 przedmiaru robót),wykonanie pomiarów skuteczności zerowania (poz.19-20 przedmiaru robót)UWAGA,Roboty będą prowadzone sukcesywnie i w użytkowanych pomieszczeniach . Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie frontu robót polegające na przeniesieniu, wyniesieniu i ponownym ustawienie mebli po zakończeniu robót.OPIS OBIEKTU,OBIEKT, KWP zs. w Radomiu.LOKALIZACJA: 26-600 Radom ul. 11-go Listopada 37,59.Opis obiektu,Budynek użyteczności publicznej, o przeznaczeniu biurowym, mający 10 kondygnacji naziemnych, w całości podpiwniczony. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 9010 m2. Konstrukcja budynku szkieletowa z prefabrykatów. Stropy kanałowe prefabrykowane. Budynek wyposażony w następujące instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, teletechniczną i p.poż. Urządzenia i materiały równoważne - jeśli gdziekolwiek w SIWZ i załącznikach przedmiotu zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, jak również materiału, i precyzyjnego określenia parametrów .Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. UWAGI OGÓLNE,Wszystkie materiały, produkty i technologie budowlane użyte do realizacji inwestycji muszą posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne ITB, PZH lub innej upoważnionej instytucji dopuszczające je do zastosowania w obiektach budowlanych.Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i normami pod nadzorem osób uprawnionych.Szczegółowy opis robót z uwzględnieniem ilości robót, obmiarem, rodzajem materiałów ujęty jest w przedmiarze robót i SSTWiORB. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zakresem opisanym w przedmiarze robót.WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI, Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 5 lat gwarancji licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO,koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowania obiektu i wymaganych dokumentów odbiorowych, Na Wykonawcy spoczywa obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych. Dokumenty odbiorowe winny być ponumerowane (kolejno strony), spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu zgodnie z zapisami w umowie,zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach,zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe,zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych,utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP,zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego,zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac,skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca,utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia poprzez udokumentowane wykonania, tj. zakończenia (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie budynku o wartości wykonanych robót co najmniej 70.000,00 zł. netto. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: Wykaz robót budowlanych (co najmniej jednej) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, wykazu robót, a także dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą pełnić funkcję kierowników budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach, a. konstrukcyjno- budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć,wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, oraz wykazu zawierającego imię(imiona) i nazwisko osoby/ osób, którymi dysponuje wykonawca (sporządzonego według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oraz na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,- 1.Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zmawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie to winno zawierać sposób udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci przy realizacji zamówienia.2. dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu zgodne w treści z załącznikiem nr 5 do siwz. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. UWAGA, W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć pełnomocnictwo zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu możliwości sporządzenia umowy zaleca się dołączenie kopii umowy spółki cywilnej. Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 9). W przypadku zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych - wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z kartami katalogowymi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany terminu realizacji robót w przypadku: - udokumentowanych przestojów w realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez Wykonawcę, o czas trwania przestoju, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2) zmiana osób nadzorujących ze strony Zamawiającego, 3) zmiana Umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 4) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy przypadającego na okres realizacji przedmiotu umowy i na okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, 5) zmiana kierownika budowy oraz pozostałych osób przedstawionych w ofercie przetargowej jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu, pokój 801 / 8-piętro/..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom,Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu, pokój 801 / 8-piętro/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.