eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karnice › Wójt Gminy Karnice ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Karnice w roku 2009.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Karnice: Wójt Gminy Karnice ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Karnice w roku 2009.
Numer ogłoszenia: 3803 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karnice , ul. 11 Marca 7, 72-343 Karnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3877229, faks 091 3868219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wójt Gminy Karnice ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Gminy Karnice w roku 2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji geodezyjnych a w szczególności: 1. podział nieruchomości wraz z dostarczeniem dokumentacji do celów prawnych: a) dwie działki b) za każda następna działkę 2. opracowanie map do celów projektowych: a) dla jednej działki b) pierwszy hektar c) następny hektar 3. inwentaryzacja powykonawcza: a) liniowa b) kubaturowa c) pierwsze przyłącze d) każde następne przyłącze e) drogi 4.okazanie granic nieruchomości w terenie: a) do czterech punktów granicznych b) za każdy następny punkt 5.sporządzenie dokumentacji do celów prawnych: a) bez wznowienia granic b) z pomiarem uzupełniającym i wznowieniem granic 6.wytyczenie inwestycji: a) liniowej za pierwsze 100 m b) za każde następne 100 m c) kubaturowej 7.aktualizacja ewidencji gruntów wraz z dostarczeniem wypisu z rejestru gruntów i mapy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie tj. posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Prawie Zamówień Publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.): 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Kserokopi odpowiednich uprawnień zawodowych umożliwiających wykonanie zamówienia. 3.Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2-3)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karnice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać u Zamawiającego pokój nr 8 w godz. od 8.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Karnicach ul. 11 Marca 7, 72-343 Karnice, pokój nr 1,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Janusz Ławruszko pok. 8, tel. (091) 38 77 224 Joanna Osowska pok. 8, tel. (091) 38 77 224.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.