eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne. Różne materiały, narzędzia i przybory do arteterapii- cz. IV przedmiotu zamówienia- Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 TytułZawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Łuków: Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne. Różne materiały, narzędzia i przybory do arteterapii- cz. IV przedmiotu zamówienia- Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny.
Numer ogłoszenia: 380134 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne. Różne materiały, narzędzia i przybory do arteterapii- cz. IV przedmiotu zamówienia- Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach realizacji projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne- podzielono tematycznie, posegregowane w zestawach: (Zał. Nr 2.A do 2.J do SIWZ) A. Doposażenie pracowni technika dentystycznego (Zał. Nr 2.A do SIWZ)- 6 zestawów. Każdy zestaw nie może przekroczyć kwoty 110 złotych brutto. B. Doposażenie pracowni technika farmaceutycznego (Zał. Nr 2.B do SIWZ) Wartość brutto za wymienione w załączniku środki dydaktyczne nie może być wyższa niż 2 194,08 brutto. C. Wybrane techniki informacyjne ITI (Zał. Nr 2.C do SIWZ)-1 zestaw Wartość zestawu nie może przekroczyć 350 złotych brutto. D. Język angielski dla kariery zawodowej (Zał. Nr 2.D do SIWZ) Słowniki- w dwóch zestawach: - pierwszy- nie może przekroczyć kwoty 80 złotych brutto - drugi- nie może przekroczyć kwoty 87,62 złotych brutto E. Asertywność jako metoda budowania poprawnych relacji interpersonalnych (Zał. Nr 2.E do SIWZ) Dwa zestawy książek: - pierwszy- nie może przekroczyć 240 złotych brutto - drugi- nie może przekroczyć 215 złotych brutto F. Podstawy języka migowego (Zał. Nr 2.F) Zestaw jeden- nie może przekroczyć kwoty 288,75 złotych brutto G. Arteterapia w pracy z klientem w różnym wieku i o różnych potrzebach bio- psycho- społecznych (Zał. Nr 2.G) Podręczniki, książki i inne środki dydaktyczne zestawione w 5 zestawach. Wartość każdego zestawu nie może przekroczyć kwoty 350 złotych brutto. H. Techniki BLS/AED (Zał. Nr 2.H do SIWZ) Wartość zestawu nie może przekroczyć kwoty 90 złotych brutto. I. Masaż sportowy (Zał. Nr 2.H do SIWZ) Wartość podręczników w tym zestawie nie może przekroczyć kwoty 22 złotych brutto. J. Masaż kosmetyczny (Zał. Nr 2.J do SIWZ) Dwa zestawy książek, wartość każdego zestawu nie może być wyższa niż 350 złotych brutto. Szczegółowe informacje dotyczące: autorów, tytułów podręczników, ilości książek oraz innych środków dydaktycznych zawierają załączniki do SIWZ od Nr 2.A do Nr 2.J. Zadanie Nr 2: Arteterapia do pracy z klientem w różnym wieku i o różnych potrzebach bio- psycho- społecznych- środki dydaktyczne (Zał. Nr 2.K- 2.L do SIWZ) Przedmiot zamówienia w zadaniu Nr 2 został podzielony na dwie grupy, a w nich na zestawy tj.: A. Materiały różne- 2 zestawy, B. Narzędzia i przybory- 5 zestawów, Wartość każdego zestawu nie może przekroczyć kwoty 350 złotych brutto. Materiały, narzędzia i przybory będą wykorzystywane do prowadzenia zajęć różnymi technikami arteterapeutycznymi m.in.: - filcowania wełny na sucho i mokro, - łączenia filcu z wełną, - wykonywanie elementów składanych biżuterii i ich łączenie, - wykonywanie prostych przedmiotów ozdobnych i użytkowych z wykorzystaniem filcu, koralików (z różnego materiału) Przedmiot dostawy to m. in.: Materiały: - Filc w arkuszach do modelowania na mokro grubości ok. 2,5-4 mm, wymiarach 30x45 cm, 35x70 cm w różnych kolorach - Koraliki (drewniane, z tworzywa sztucznego, sznurkowe, metalizowane) - Zapięcia (karabińczyk o różnych parametrach, stopery, zaciski, kółka, końcówki do biżuterii) - Guziki o różnym kształcie i kolorze - Sznurek ozdobny (woskowany) i żyłka do nawlekania koralików Narzędzia i przybory: - Narzędzia jubilerskie (szczypce- okrągłe i płaskie, obcęgi boczne), - Bigle antyalergiczne, - Baza broszki, - Szpilki jubilerskie- gwoździe, drut jubilerski, - Krosno do ażurowych kwiatów, - Forma, maty gąbkowe do filcowania na sucho i mokro, - Dziurkacz do wykonywania otworów w skórze i tkaninie, -Klej do tkanin, Szczegółowe informacje dotyczące nazwy artykułów, parametrów, ilości w zestawach oraz inne wymagania Zamawiającego zawiera Zał. Nr 2.K- 2.L do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 44.81.24.00 - Wyroby dekoracyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę potwierdzone podpisem

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • j.w.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres realizacji zamówienia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszlukow.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łuków, ul. Kryńskiego 10/ sekretariat szkoły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: 21-400 Łuków, ul. Kryńskiego 10/ sekretariat szkoły, pok. 46.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL.09.02.00-06-001/09 Tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubelszczyzny..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.