eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Tczewie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-23

Tczew: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Tczewie
Numer ogłoszenia: 379998 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Stanisława Staszica , ul. Stoczniowców 15a, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0-58 531 35 06, faks 0-58 530 06 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.tcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Tczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń lekcyjnych, biurowych, korytarzy,klatek schodowych, holli, sanitariatów oraz saligimnastycznej w szkole . 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów stanowiących przedmiot zamówienia wyłącznie na pisemny wniosek zainteresowanego Wykonawcy. 3.Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 2.850 m2 w tym: -Budynek nr 1 tzw. I skrzydło(A)- obiekt wolnostojący , trzykondygnacyjny , całkowita powierzchnia 1148 m2 w tym: 73,10 m2 toalet -Budynek nr 2 tzw II skrzydło ( B) -obiekt wolnostojący , trzykondygnacyjny , całkowita powierzchnia 1266m2 w tym: 32,80 m2 toalet. -Budynek nr 3 - sala gimnastyczna z zapleczem , całkowita powierzchnia ok.436 m2 w tym: 9,67 m2 toalet 4. Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynku stanowi usługę kompleksową i obejmuje: A. Pomieszczenia lekcyjne i biurowe - utrzymanie w czystości powierzchni podłogowych poprzez ich odkurzanie, zamiatanie i mycie - codziennie( ok.2850m2) w tym: ok.1700m2-tarkiett, ok.250m2-wykładzin, - konserwowanie odpowiednim środkiem ( polimerami) tarkiettu ( ok.1700m2)- raz w roku - odkurzanie wykładzin i dywanów ( 250,00m2) - codziennie oraz ich pranie - 2 razy w roku - opróżnianie koszy na śmieci , ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie - odkurzanie mebli pokrytych tapicerką - raz w tygodniu - odkurzanie mebli w miejscach dostępnych ,ścieranie kurzu z biurek, stołów ,stolików krzeseł, foteli, półek, szafek - codziennie, - odkurzanie lamp biurowych, ram reprodukcji i obrazów, parapetów okiennych, sprzętu RTV, sprzętu komputerowego z wyjątkiem klawiatury i ekranu komputera, grzejników, wyłączników światła, gniazd elektrycznych, urządzeń oświetleniowych, urządzeń biurowych, itp.- raz w tygodniu - mycie stolarki drzwiowej -122 szt , w tym: skrzydeł, futryn, klamek, szyldów, tabliczek na drzwiach - codziennie - mycie lamp sufitowych - dwa razy w roku mycie lamperii - dwa razy w roku B. Pomieszczenia sanitarne (wc, umywalki, podłoga) - ( ok. 106m2) - opróżnianie koszy na śmieci , ich mycie i wymiana worków na śmieci - codziennie - mycie i czyszczenie wszystkich urządzeń sanitarnych oraz armatury , ich odkażanie , usuwanie nalotów i dezynfekowanie- codziennie - czyszczenie luster, parapetów, wyposażenia ruchomego: pojemniki na ręczniki i papier toaletowy, dozowniki do mydła - codziennie - mycie glazury - trzy razy w roku - zmywanie i dezynfekowanie posadzki - codziennie - bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła, ręczników, odświeżaczy powietrza w toaletach C. Mycie okien i ram okiennych( wraz ze zmywaniem parapetów zewnętrznych) -159 sztuk o powierzchni 430,13 m2 trzy razy w roku. Uwaga: Okna na piętrze są trzydziałowe, z czego środkowa część nie jest otwieralna. D. Sprzątanie klatek schodowych - ( 400 m2) opróżnianie koszy na śmieci- codziennie zamiatanie i mycie podłóg- codziennie mycie lamperii- dwa razy w roku wycieranie parapetów- codziennie E. Sala gimnastyczna - ( 279,06 m2) zamiatanie podłogi- codziennie zmywanie parkietu specjalnym środkiem chemicznym- codziennie przecieranie kurzu z parapetów - codziennie mycie lamperii- dwa razy w roku opróżnianie pojemników na śmieci - codziennie mycie okien ( 4 sztuki ) o wym. 5,6m x 4,4 m (konieczność zastosowania rusztowań)- 2 razy w roku F. Zaplecze sali gimnastycznej - ( 156,68 m2) zamiatanie i mycie podłóg - codziennie mycie i dezynfekcja toalet - codziennie mycie lamperii - dwa razy w roku opróżnianie pojemników na śmieci - codziennie G. Utrzymanie w czystości wejść do budynku w tym: drzwi oraz znajdujących się przy wejściach tablic informacyjnych metalowych poręczy konstrukcji balustrad i krat wycieraczek H. Usuwanie pajęczyn w sposób nie powodujący zabrudzenia ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach- codziennie 5. Koszty wszystkich środków czystości i urządzeń niezbędnych do wykonania w/w czynności oraz worków na śmieci ponosi Wykonawca, natomiast koszt mydła i papieru toaletowego oraz ręczników papierowych ponosi Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy oraz spełniający warunki SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z metodą tak-nie; spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej 3 usługi gdzie okres realizacji usługi nie był krótszy niż 1 rok;ważne są referencje usługodawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż dysponuje personelem posaidającym odpowiednie kwalifikacje i posiadającym stan zdrowia pozwalający na pracę w szkole podstawowej ( kontakt z dziećmi)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenie (polisę), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.tcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 7 w Tczewie 83-110 Tczew ul. Stoczniowców 15 a (pokój 109).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 7 w Tczewie 83-110 Tczew ul. Stoczniowców 15 a (pokój 110 sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.