eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i metalowych regałów przesuwnych do pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Radzyń Podlaski: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i metalowych regałów przesuwnych do pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 10
Numer ogłoszenia: 379856 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3529380, faks 83 3529380 w. 213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.radzyn.pl; http://pup.radzynpodlaski.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i metalowych regałów przesuwnych do pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie zobowiązany wobec Zamawiającego i na jego rzecz do wykonania, sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu do jego siedziby ul. Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski oraz zmontowania montażowi podlegają jedynie regały jezdne, pozostały asortyment winien zostać dostarczony w całości i przemieszczenia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie mebli biurowych, zwanych dalej Meblami oraz metalowych regałów przesuwanych zwanych dalej Regałami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy załącznik C do SIWZ. Asortyment biurowy Biurko z przystawką, z lewej strony komputer 2 szt. Biurko z przystawką, z prawej strony komputer 2 szt. Biurko proste 2 szt. Stoliki pod komputery 3 szt. Kontener biurowy na kółkach 750h 400 500 mm, 4 szt. Szafa biurowa 2170 mm 1 szt. Szafa biurowa 850 mm 3 szt. Szafa z witrynami i nadstawkami 2 szt. Metalowe szafy aktowe składające się z 48 szuflad, 8 modułów z 4 szufladami,8 modułów z 2 szufladami. Nadstawki z płyty na szafy aktowe metalowe 4 szt. Szafa aktowo ubraniowa z nadstawką 2380 800 630 1 szt. Kontener biurowy piórnik i 3 szuflady 560h 400 450mm 2 szt. Krzesło obrotowe 5 szt. Krzesło do sztaplowania tapicerowane siedzisko na stelażu metalowym 25 szt. Wieszak stojący metalowy 2 szt. Wieszak ścienny z półka 1200 420 mm 1 szt. Odbojnica na ściany kolor buk 6 szt. Odbojnica na ściany kolor mahoń togo 9 szt. Narożniki na ściany kolor mahoń togo 6 szt. Stoliki dwuosobowe , stelaż chrom 8 szt. Stolik dla klienta 4 szt. Metalowe regały przesuwane 11 szt. Biurko z lewej strony komputer opis nr 24 bez przystawki 7 szt. Biurko z prawej strony komputer, opis nr 25 bez przystawki 6 szt. Szafa aktowo ubraniowa wraz z nadstawką, opis nr 11, 3 szt. Szafa aktowa z nadstawką, opis nr 23, 11 szt. Kontener biurowy opis nr 5, 6 szt. Szafa biurowa 850 mm , opis nr 7, 1 szt. Szafa ubraniowa wraz z nadstawką, opis nr 26, 2 szt. Pozostałe wymagania dotyczące mebli i regałów są fabrycznie nowe, nieregenerowane, poszczególne zestawy mebli i regałów pochodzą od jednego producenta oraz spełniają warunki techniczne określone w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, posiadają deklarację producenta o zgodności z Polskimi Normami lub innymi przepisami dotyczącymi wymogów, które obowiązują w zakresie dopuszczenia wyrobu do obrotu rynkowego, odpowiadają wymogom przeciwpożarowym oraz spełniają warunki BHP, określone w stosownych przepisach, w tym w szczególności w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe Dz. U. z 1998 r. Nr 148, póz. 973. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik C do SIWZ. Przed opracowaniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną pomieszczenia Zamawiającego gdzie mają być zamontowane Regały przesuwne i Meble szczególnie metalowe meble aktowe w celu zdobycia niezbędnych informacji koniecznych do opracowania oferty. Wykonawca samodzielnie winien zmierzyć pomieszczenie, w którym będą montowane Regały, sprawdzić warunki ich montażu na podłożu oraz samodzielnie opracować ich rozmieszczenie. Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku C do SIWZ przedstawia rysunek poglądowy rozmieszczenia i wymiary pomieszczenia przeznaczonego na regały jezdne. Wykonawca winien zapewnić rozmieszczenie Regałów, które pozwoli w optymalnym stopniu wykorzystać powierzchnię przeznaczoną pod zabudowę regałami przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa komunikacyjnego m.in. bezpieczne przejścia pomiędzy blokiem regałowym oraz bezpieczny odstęp od każdego regału. Regały, akcesoria i materiały montażowe wchodzące w skład systemu regałów muszą być fabrycznie nowe, bez śladów wcześniejszego użytkowania, muszą być produktami nowo wytworzonymi o wysokiej jakości. Wykonawca na potwierdzenie spełniania przez oferowane Regały wymagań określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku C i załączniku Nr 1 do wzoru Umowy, załącza do oferty zaświadczenia wystawione przez niezależne uprawnione podmioty zaświadczenie, że regały produkowane są zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO lub równoważnym, atest higieniczny na regały, klasyfikacja ogniowa w zakresie niepalności . Dokumenty, o których mowa w punkcie 8 powinny być dostarczone do oferty w języku polskim w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Celem sprawdzenia czy zaoferowane Regały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem i odbiorem próbki, tj. 1 sztuki ściany bocznej regałów, która będzie później zamontowana w regale, najpóźniej 1 dzień przed składaniem ofert do siedziby Zamawiającego. Zamawiający ponosi koszt składowania. Odbiór wystawki nastąpi po zakończeniu dostaw przedmiotu zamówienia. Meble, akcesoria i materiały montażowe muszą być fabrycznie nowe, bez śladów wcześniejszego użytkowania, muszą być produktami nowo wytworzonymi o wysokiej jakości. Meble wykonane z płyt meblowych laminowanych należy wykonać z płyty wiórowej trójwarstwowej w klasie higieniczności E1 obustronnie laminowanej o grubości i kolorystyce podanej w Załączniku Nr 1 do Wzoru Umowy. Wszystkie materiały użyte do produkcji mebli powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Wykonawca na potwierdzenie spełniania przez oferowane Meble wymagań określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do Wzoru Umowy, załącza do oferty zaświadczenia wystawione przez niezależne uprawnione podmioty Atest Higieniczny na płytę meblową, Atest na tapicerkę krzeseł, odporność na ścieranie min. 100000 cykli Martindale a UNI EN ISO 12947 1 2 odporność na piling min.5 UNI EN ISO 12945 2 trudnopalność papieros NF EN 1021 1 trudnopalność zapałka NF EN 1021 2 odporność na światło 6 UNI EN ISO 105 B02 Dokumenty, o których mowa w punkcie 14 powinny być dostarczone do oferty w języku polskim w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Celem sprawdzenia czy zaoferowane Meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem i odbiorem najpóźniej 1 dzień przed składaniem ofert do siedziby Zamawiającego po 1 sztuce modułu metalowej szafy aktowej opisanej w punkcie 9 Opisu przedmiotu Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy, krzesła do sztaplowania na stelażu metalowym chrom opisanego w punkcie 14 Opisu przedmiotu Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy, Próbkę płyty obustronnie laminowanej o grubości 25mm w formacie zbliżonym do A4 A5 w kolorze buk wykończonej listwą PCV 2 mm. Zamawiający ponosi koszt składowania. Odbiór wystawki określonej w pkt. 10 i 16 nastąpi po zakończeniu dostaw przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnoścłowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, póz. 275 z późn. zm.). Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Powiatowego Urzędu Pracy w Radzyniu Podlaskim: Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim Nr rachunku: 46 8046 0002 2001 0000 0130 0018 z dopiskiem Wadium - meble Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw Mebli biurowych o łącznej wartości każdej dostawy co najmniej 45.000,00 zł brutto oraz 3 dostaw Regałów wraz z montażem o łącznej wartości każdej dostawy co najmniej 45 000,00 zł brutto. oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b Ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówień (art. 26 ust. 2b ustawy)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b Ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówień (art. 26 ust. 2b ustawy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik C do SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy: zmiany przedmiotu umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: niż produkt będący przedmiotem umowy oraz niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez mian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego rozdziału. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone, Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga: zgodnej woli stron, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.radzyn.pl; http://pup.radzynpodlaski.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Chomiczewskiego 10; 21-300 Radzyń Podlaski, pokój nr 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski, pokój nr 15, kancelaria główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.