eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Ochrona mienia terenu budowy Parku Wodnego Centrum Rekreacji Sportu i Rehabilitacji w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Słupsk: Ochrona mienia terenu budowy Parku Wodnego Centrum Rekreacji Sportu i Rehabilitacji w Słupsku
Numer ogłoszenia: 379834 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361686 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku, ul. Szczecińska 99, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 844 75 33, faks 59 8437417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miasto Słupsk w imieniu i na rzecz, którego działa SOSiR Słupsk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia terenu budowy Parku Wodnego Centrum Rekreacji Sportu i Rehabilitacji w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na stałej bezpośredniej ochronie fizycznej mienia terenu budowy Parku Wodnego Centrum Rekreacji Sportu i Rehabilitacji w Słupsku przy ul. Grunwaldzkiej. 2.Usługa obejmuje w szczególności: 2.1.ochronę mienia polegającą na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony; 2.2.ochronę fizyczną obiektu oraz kontrolę ruchu osobowego i pojazdów przy bramie wjazdowej i na całym terenie obiektu, kontrolę bezpieczeństwa p.poż. i wstępne czynności na wypadek zagrożenia pożarowego, powodziowego i awarii technicznych; 2.3.obserwację terenu w celu wykrycia wtargnięcia intruza na teren chroniony; 2.4.Zamawiający wymaga aby ochrona była wykonywana na posterunku całodobowym w systemie 7 dni w tygodniu, usługa będzie świadczona przez wszystkie dni miesiąca tj. w dni robocze, soboty, niedzielę i święta oraz inne dni wolne od pracy, przez przynajmniej jednego umundurowanego licencjonowanego strażnika, posiadającego niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i wyposażenie. 2.5.Obowiązki pracowników ochrony, m.in.: 1)Dyżurujący pracownik ochrony jest bezwzględnie zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego i Wykonawcy: - o każdym przypadku kradzieży z włamaniem lub próby kradzieży; - o każdym przypadku pożaru lub innym zdarzeniu o charakterze losowym na chronionym terenie; 2) każdego dnia po zakończeniu dyżuru pracownik ochrony składa przedstawicielowi Wykonawcy i Zamawiającego krótka informację o sytuacji chronionego terenu; 3) pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy i od niego mogą otrzymywać polecenia. Zamawiający lub upoważniony przez niego przedstawiciel może wydać pracownikom ochrony dyspozycje z pominięciem Wykonawcy, pod warunkiem odnotowania ich w książce dyżurów. 4.Wykonawca obowiązany jest oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikacje podmiotu realizującego usługę. Ubiór oraz odznaki noszone przez pracowników ochrony umożliwiające ich identyfikację, powinien w sposób widoczny różnić się od ubioru i odznak funkcjonariuszy pracowników służb publicznych. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 5.Wybrany Wykonawca obowiązany jest opracować plan ochrony oraz instrukcje ochrony, określającą szczegółowo zadania pracowników ochrony, organizację pracy itp. (dokumenty te stanowić będą załącznik do umowy). 6. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zachowa w tajemnicy, w czasie wykonania przedmiotu zamówienia oraz po jego zakończeniu wszelkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, wszelkie informacje dotyczące Zamawiającego, jego podmiotów związanych i zależnych, pracowników oraz kontrahentów, jak i innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego, o ile obowiązek taki nie będzie sprzeczny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. . 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 10. Całość usługi należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe. 11. Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia 12. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 13. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 14. Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: Lider Konsorcjum: Jantar 2 Członek Konsorcjum: Jantar, ul. Zygmunta Augusta 71, Słupsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22648,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20996,88

  • Oferta z najniższą ceną: 20996,88 / Oferta z najwyższą ceną: 20996,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.